Forumergernissen

alleen maar taalniveau A1 vanaf nu

1 like

Ik heb wel een lacking havo-opleiding gehad dan, want ik heb er nog nooit van gehoord.

15 likes

Maar ging het er niet om dat Nescio veel vaker Latijn gebruikt? Het valt mij wel op en dan denk ik, hier heb je misschien een punt maar deze taal kan ik niet lezen dus :woman_shrugging:t3:

7 likes

Oh het ging mij vooral omdat ik echt verbaasd ben over de hoeveelheid mensen die aanslaat op ad hominem. Hoe dat verder zit, geen idee, ik vind het ook een beetje raar om je dat aan te trekken. Je kent iets niet. Is dat dan het probleem van de ander,

Ben nu al benieuwd naar de volgende discussie. Wie is het volgende slachtoffer.

16 likes

Meld je jezelf aan als vrijwilliger?:stuck_out_tongue:

4 likes

Nee ik was al een van de pestkoppen haha.

3 likes

@Soy.peor gebruikt soms van die rare Griekse woorden die niemand kent, ze voelt zich zeker beter. Feta, tzatziki, dolmadakia? Doe normaal

24 likes

Sowieso een zuur persoon ondanks dat ze geeneens azijn in haar tzatziki doet. Groetjes iemand die houdt van azijn in tzatztiki. (Come at me bro @Soy.peor )

2 likes

Ik zeg nooit dolmadakia… ik noem ze dolmades

2 likes

Oke ja SORRY HOOR mevrouw de polyglot, ik spreek dus geen Grieks

11 likes

Zoals ik zeg, ik negeer het. Ik ga echt niet googlen wat iemand zegt in een andere taal dan Nederlands.

hoezo niet dat is gewoon basiskennis vwo 6 hoor??

8 likes

De persona non grata bedoel je?

27 likes

lacht in hoogopgeleid

*een leugen overigens

12 likes

Dit gaat over mij zonder mij te taggen. Niet mij pesten!

2 likes

Ik vind wat nu gebeurt echt wel weer een beetje typisch flauw hoor :’) zusjevanjoost merkt iets op over het gebruik van latijn in posts van @Nescio, daar zit best een kern van waarheid in (dit forum heet nota bene forum feminarum) maar deze post is dan toevallig een ongelukkig voorbeeld want ad hominem is een latijnse term die redelijk geintegreerd is in het nederlands en nu komen er aaaaaallemaal grappige posts die het punt van @ZusjevanJoost impliciet of expliciet belachelijk maken, echt tering man, zien jullie dat zelf nou echt helemaal niet?

107 likes

Ik zie het dus wel, maar ik vind dat het probleem nu echt op de verkeerde plek gelegd wordt.

5 likes

Omdat…?

Iemand houdt overduidelijk van taal en kent daarin haar termen en diegene moet zich gaan aanpassen aan mensen die dat niet kennen én niet googlen. Die persoon legt ook gewoon uit wat het betekent. Daar komen vervolgens behoorlijk wat forummers op af om te beamen dat zij het ook vervelend vinden, zelfs op plagerige wijze (thierry baudet referenties). Dat is dan wel oké, maar als je dus niet vindt dat die persoon zich moet aanpassen mag je er geen grapjes over maken.

11 likes