Ik blijf maar op ‘niet geïnteresseerd’ klikken, maar die meid is net een tiktok parasiet.
Ik was het irgister ook helemaal zat en dit lijkt goed te werken qua filteren. Niets meer gezien.
Naar je settings & privacy > content preferences > filter video keywords
@Pepernoot in ieder geval helpt dit voor tiktok
Omg dankjewel voor de tip. Ga hier vanavond gelijk naar kijken want ik word er helemaal gek van.
Edit; @JelaBerlijn ik word gek. Ik heb alles geblokkeerd en tiktok 2 keer opnieuw opgestart en nog verschijnt alles van haar met tags die ik geblokkeerd heb
Haha ik snap het wel dat ze het concertentopic daarvoor gebruiken. Waar anders? Er is geen Taylor Swift topic, komt er ook niet
Vind het zelf vooral leuk om mee te lezen en blij te zijn dat ik daar in ieder geval niet zoveel stress om hoef te hebben, wat een gedoe.
De term “krokant” als het om smerige dingen gaat, stop ermee!!!
Snap ook wel dat ze daar het erover hebben hoor! Het is vooral dat je er niet vanaf komt en het voor mijn gevoel overal waar ik op kijk over haar gaat.
Ja heel goor
Het koopgedrag van sommige forummers. Zowel in kwaliteit als kwantiteit
Ik snap bij veel aankopen ook echt niet wat je ermee moet.
En soms gaat er ineens een “forumhype” koopgolf door het forum heen omdat iedereen ineens datzelfde ding móet hebben en meestal is dat echt een totaal niet noodzakelijk product maar jullie influencen elkaar helemaal de moeder.
Ik snap dat je zoiets niet kunt eisen, maar ik zou echt graag willen dat aankopen van Aliexpress en aanverwanten niet gedeeld mochten worden in het topic. Daar kopen is al dubieus, maar elkaar daarmee ook beinvloeden lijkt me eigenlijk in geen enkel opzicht een goed idee.
Oja en ik wil ook niks meer lezen over seizoensmeuk van de tk max
Ik zie in de show je aankopen topic dus echt niet per se dezelfde dingen (net even gekeken) alleen bij de kinderaankopen, dus bedoelen jullie dat dan of…?
Of de air up die al duizend keer wordt afgeraden en hem dan tóch kopen om hem zelf uit te proberen.
Iedere aankoop die wordt aangekondigd met “ik ben geïnfluenced” mag van mij ook een gele kaart opleveren.
Echt plaatsvervangende schaamte
Ik vind het ook irritant als er 86 foto’s onder elkaar volgen en dan
“Maar ik ga niet alles houden”
Bestel het dan ook niet, kut.
Hahah oh echt? ik denk dat mijn hart het niet aankan om dat herfst topic te zien
Ik houd enorm van de herfst maar de commodificatie van dat seizoen (en andere seizoenen trouwens) is echt niet okee
Dat topic is of spullen kopen of fotos van paddenstoelen.
Het forumbadje is wel mijn beste aankoop ever. Zo jammer dat hij niet in mijn nieuwe huis past
*HAHAHA ik zie nu pas je post daarna dat je precies dit soort opmerkingen irritant vindt haha sorry