Forumergernissen

Mensen die niet lezen en als reactie op iets een hele rant van twee alinea’s tikken en dat je denkt: dat zei diegene helemaal niet. LEZEN.

17 likes

Hoe kom ik bij het opbiecht topic? Ik heb 10 post en ik ben hier pas een week…

12 likes

Biecht: ik vind dat echt stom inderdaad.

Neegrapje, is een mening

4 likes

Dunne mensen.

2 likes

Ja maar. Dikke mensen moeten van het forum af. Want dik zijn is per definitie ongezond, dus ga maar sporten, is goed voor je.

1 like

mmmm.mmmm taart :blush::blush:

1 like

Zou je dat nou wel doen? Ik maak me extreem zorgen om de gezondheid van een onbekende op internet!!111!!11!

5 likes

Hallo ik ben influencer!! Ben publiek figuur!! Nu mag je een mening over me hebben!!

12 likes

Ik vind het echt niet oke dat je obesitas zo aan het promoten bent op internet door gewoon te bestaan en te ademen en een selfie te posten. STOP MET OBESITAS AANMOEDIGEN

5 likes


Nee

Hahaha nu stop ik

23 likes

Zit daar suiker in? Zou je dat wel drinken? Straks word je nog dik en dat is wel het ergste wat iemand kan overkomen.

4 likes

En in een spoiler. Ik ben namelijk bang voor bestek

11 likes

En een plastic rietje is zooo niet millieu verantwoord omaigat

9 likes

ik vind die plantenfoto’s in het fototopic irritant :sweat_smile:.
is er geen plantentopic ofzo?

wel hypocriet… want al die dierenfoto’s vind ik dan weer helemaaal niet erg :upside_down_face: en volgens mij is er ook een dierentopic hahah

14 likes

Is er trouwens nergens een sekstopic? Ik begin die te missen.

Zo vaak worden daar toch geen foto’s van planten geplaatst?

Oh misschien lijkt dat dan zo omdat je alles achter elkaar leest, vind het iig niks vergeleken met de kattenfoto’s

4 likes

Ah kijk, thanks!

Ja, ik kom van EGF af maar ben hier niet zo actief als ik daar was. En andere naam na mijn biecht :stuck_out_tongue:

o nee sorry ik wilde niet checken wie je was ofzo haha ik bedacht me na mijn post ook dat dat misschien stom overkwam. maar hele nieuwe leden kennen het bestaan van dat topic niet zegmaar omdat ze die dus niet zien en ook niet weten dat dat er altijd was/is.
dus ik wilde uitleggen dat je x aantal posts nodig hebt om die te kunnen zien!

Huh ik heb 200+ berichten maar kan het topic idd niet openen :frowning: