Forumergernissen

Ik ga stuk sinds wanneer is rechts een mening :joy:

2 likes

Precies. Daarnaast: als iemand op zo’n partij stemt die vindt dat ik minder rechten moet hebben dan gaat dat niet puur om het feit dat die persoon op die partij stemt maar om het feit dat we dus fundamenteel verschillen van mening en kernwaarden. Dat vind ik een goede reden een vriendschap te beëindigen.

19 likes

ja en het betekent ook gewoon dat diegene jou niet respecteert als persoon. eigenlijk wat @Shaaar ook zegt; sommige mensen hebben iets te verliezen. ik heb dat zelf niet als witte vrouw maar alsnog WAAROM zou ik bevriend zijn met iemand die andere groepen minderwaardig vindt? begrijp ook niet dat dat een impopulaire mening blijkbaar is

17 likes

De meeste rechtse partijen zijn wel conservatief tho

2 likes

Helemaal mee eens. Ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet dat mensen er verbaasd over zijn dat iemand een vriendschap wil beeindigen omwille van wat iemand stemt. Het zegt toch hartstikke veel over wat iemand vindt, hoe iemand naar de wereld kijkt, etc. Nou eigenlijk wat jij ook al zegt en hierboven ook door een aantal.

16 likes

Maar links en linkser is een verschil met links en rechts.

3 likes

‘over links/over rechts’ in het verkiezingentopic :face_vomiting:

2 likes

Waarom?

7 likes

Al die proteïnespul opeens. Wh(e)y?

53 likes

Muscle mommys.

9 likes

Ewww :nauseated_face::face_vomiting:

4 likes

Wat is er mis met moeders…

3 likes

ga naar zw/k dan!!!

17 likes

:yawning_face:

6 likes

Gelukkig heeft het forum geen geurfuctie. :poop:

2 likes

Niet-bijgesneden screenshots :rage::rage: come on besteed even 2 seconden langer aan je post

16 likes

“Rustagh”

Niet alleen een ergernis op het forum trouwens, maar overal.

14 likes

Ik ook. Ik kan best Haags praten, werk in Amsterdam en ben verhuisd naar Drenthe maar zoovaaak zeggen mensen dit hier of op werk als ze me horen praten

3 likes

sorry

ook mijn ergernis maar ik deed het gisteren ofzo zelf

2 likes

Stuur ze dit nummer

2 likes