Forumergernissen

Heb je al wel een aanvraag gedaan?

Eh, wat voor aanvraag en waar?

Dit is een van mijn forum ergernissen aanegzien dit 1000x voorbij komt en er een forum faq is. Maar je moet bij de mods een aanvraag doen om in het members only te kunnen komen.

6 likes

Ik heb net het hele faq ding doorgelezen maar sorry dat ik je dwars zit omdat ik geen hol van dit forum begrijp

7 likes

Thanks!

Kinderachtig… Ze wordt er hier toch op gewezen? Dan vind ik het wel logisch dat ze het vraagt.

2 likes

Thanks

En er zijn ongeveer 8 topics met zulke info over het forum dus het is gewoon niet heel overzichtelijk. Zit hier nu toch al een lange tijd en ik wist alsnog van niks.

Om te voorkomen dat mensen ons nu opeens allemaal berichtjes gaan sturen. Graag via deze weg anders worden ze niet behandeld:

Oh sorry ik wist niet dat ik me er niet aan mocht ergeren.

3 likes

:woman_facepalming:t3:

8 likes

De aids grappen die waarschijnlijk wel overwaaien maar vast zo’n irritant terugkerend ding worden.

22 likes

Dat ik 500 puntjes of vraag tekens typ en dr maar 3 verschijnen…

5 likes

Voor jou hebben ze gewoon een soort van zelfbeschermingssysteem ingebouwd om herhaling van mm…m…mmmmm te voorkomen.

22 likes

En het forum is anti-Suikertje… Zo’n situatie willen we niet nog een keer…

19 likes

Sorry, maar die puntjes asocieer ik nu voor altijd met …mmmm…mmmm.:blush:

3 likes

Kan tekst niet bewerken als ik het selecteer want de iPhone selectie gaat over de forumknoppen AAAAAAAAAAAAAHHHH

3 likes

Heb ik ook met mn samsung! Muchos irritantos.

1 like

Ja inderdaad dat zou wel werken, maar is wel een beetje omslachtig.
Dan maar onopgemaakte berichten

1 like

raw schijnt toch de nieuwe trend te zijn

1 like

Ligt het aan mij of is de sfeer op dit forum kutter geworden sinds de sluiting van Womentalk?

3 likes