Vind het altijd zo bijzonder dat er hier vaak op het leven in dorpen neergekeken wordt ‘want daar wordt zo geroddeld’, maar zodra er hier iets matig sensationeels gebeurt is men er als de kippen bij en is het van ‘wie? wie???’ ‘screens???’ ‘jaaa, die zei toen ook al zus en zo’.
Ik lees dit eigenlijk helemaal niet vaak
Ik lees het vooral van ex-dorpers. Ik denk dat het net zo’n fenomeen is als ex-rokers die het meest anti-roken zijn van iedereen.
Even laten zien dat ze echt wel geïntegreerd zijn in de grote stad.
Ja wie kijkt er op het leven in dorpen neer?? Screens?
Ik vind het leuk om op dorpen te zeiken. Love it.
Maar ja, een stad is ook niet alles
Ik zie jou anders echt wel voor me een boederij ergens in de middel of nowhere. Wel met opgezette koeien dat wel.
Wat een irritante over the top post dit… als we toch in de ergernissen zitten.
alsof ik nu helemaal uit ga zoeken wie wanneer wat gezegd heeft, jezus ik verzin dit toch niet
Ok
Nee! Als het over Michelle bollen gaat en haar roddelende kapper bijvoorbeeld
Er wordt niet neergekeken op leven in dorpen maar wat ik zie dat er vaak gebeurt (ben meer een meelezer) is dat iemand dan zegt: ik zat bij de kapper/supermarkt/school en hoorde dat insert naam influencer die bij ons in het dorp woont dit en dit heeft gedaan of gaat doen. In het ergste geval wordt dit gezegd zonder bekend te maken om wie het gaat. Terwijl het helemaal niet zo schokkend is wat er gebeurd is maar dit daar overal over de tong gaat
ik erger me er echt aan dat iedereen RGK zo uit het verband heeft getrokken. @Ludo kwam ooit met die beschrijving maar nu zie ik de hele tijd iedereen alles wat lelijk is en ieder blond kind RGK noemen. jullie doen het FOUT!!!
“Ik kom even binnen vallen“ ?
Misschien dat zodra ze een post plaatsen ze automatisch meldingen van het topic krijgen? (Ja het kan ook op een andere manier maar boeiend)
hoi dit is m’n eerste post op dit forum, ben al 2 jaar lurker maar nu toch een account gemaakt!
Ja ik vind zo’n balk erboven met “dit is de eerste post van” of “eerste post in lange tijd” soms ook beetje gek. Maakt dat uit? De aandacht ligt er dan ook zo dik op.
V*va?
Haha ja vanwege die balk had ik toendertijd idd toch maar een ‘hoi lurk hier al heel lang maar ga nu toch meeposten’ post gemaakt
Ik erger me aan alle linkjes die geplaatst worden in plaats van een naam of plaatje…
Zelfs in het mode topic of nieuwe producten in de supermarkt topic zie ik het tegenwoordig.
“Ik heb deze broek gekocht, wat past hier op?”. En dan is deze een link naar de broek. Ik wil gewoon zien waar je het over hebt zonder op een, al dan niet, dubieus linkje te klikken.