Forumergernissen

Oh nee haha ik voelde me ook niet aangesproken. Maar ik zag er niet echt iemand tussen staan die zo negatief is. Vind lula ook niet negatief. Tenminste heb haar nog nooit in het wwjek zien zeuren haha. Maar goed ik denk dat voor mensen die op t egf zaten het forum wel flink achteruit is gegaan qua fun.
Het is nu een zure moeke brei.

Maar aan de andere kant wel met je eens. Ik zou als ik lula was ook elke zeur gewoon bannen.

2 likes

Ik stoor me eerlijk gezegd meer aan het gezeur over gezeur en negativiteit dan aan het gezeur en de negativiteit zelf. Beetje zo’n ’vroeger was alles beter’ mentaliteit.

43 likes

Ben nu wel bang dat we in een soort zeurception komen als iemand nu gaat zeuren over zeuren over het zeuren over negatieve zeurende mensen.

29 likes

Hahaha ja ik twijfelde ook al om dit te posten vanwege het risico op zeurception.

3 likes

9 likes

Nee aub ook niet de SoldaatvanOranjeception

Zeur niet zo!

Haha ken je klassiekers, dit is Zwartboek :crazy_face:

19 likes

Shit misschien moet ik er dan toch een keer naartoe :laughing:

Je hebt ongetwijfeld nog tientallen jaren de tijd om die musical te bezoeken!

4 likes

Mensen die verbaasd/boos/verdrietig zijn omdat iemand die ze kennen op een politieke partij gaat stemmen waar de forummer zelf niet achter staat.

6 likes

Hahaha jeetje, zo erg is het ook weer niet :sweat_smile:

4 likes

Vind het ook helemaal niet zo gek om die emoties te voelen?

17 likes

Ik heb een vriendin die al weken boos op mij is omdat ik geen BIJ1 stem!!! Het is maar wat een vriendschap je waard is.

5 likes

Heb in de afgelopen tijd toch al meerdere posts gezien en verbaas mij daarover. Zoveel mensen zoveel wensen ook als het gaat om politieke partijen.

2 likes

Bizar toch als je zulke emoties hebt. Jammer van de vriendschap als je over een vriendschap kunt spreken als ze hierom boos word

4 likes

Ja, die diepe vraag of vrienden vrienden zijn als je zo met elkaar omgaat vergeet ik altijd. Zit mij meer te irriteren en zou bijna VVD stemmen om te pesten. Maar dat doe ik natuurlijk niet.

1 like

Als dat de partij is waar zij zich het meest aan ergert dan zou ik haast zeggen dat je met de stemwijzer daar op uitkwam en daar op gaat stemmen. Kan ze hier komen huilen en dan kan ik mij weer ergeren en is de cirkel weer rond :joy:

4 likes

Ja, ik denk serieus dat ze dan niet meer met mij om zou gaan. Als ik écht op VVD zou stemmen.

En terecht

14 likes