ga naar zw/k dan!!!
Gelukkig heeft het forum geen geurfuctie.
Niet-bijgesneden screenshots come on besteed even 2 seconden langer aan je post
“Rustagh”
Niet alleen een ergernis op het forum trouwens, maar overal.
Ik ook. Ik kan best Haags praten, werk in Amsterdam en ben verhuisd naar Drenthe maar zoovaaak zeggen mensen dit hier of op werk als ze me horen praten
sorry
ook mijn ergernis maar ik deed het gisteren ofzo zelf
‘einde dagboekpost’
Ik ben zo benieuwd wat mensen eruit halen zo’n post te plaatsen. Wat heb je eraan? Als het echt dagboek is hè.
haha ja maar vooral die aankondiging ‘einde dagboekpost’ is mijn persoonlijke ergernis. echt zo’n nutteloze toevoeging. waarom zet je dat erbij?
einde forumergernissenpost
Roger that, over en uit
Of koop gewoon een dagboek.
Beste tip die ik hier ooit heb gehad.
(niet sarcastisch)
Alle posts die 2 paragrafen zijn of meer, geen reactie zijn op een andere post en in WJEKW staan kan je sowieso skippen
Maar geldt dat sowieso niet voor een bericht plaatsen op een forum? Ik bedoel wat haal ik eruit om dit te plaatsen?
Ja vlg mij is het gewoon een (slechte) poging tot grappig doen? Je vertelt iets maar bent bang dat het navelstaarderig overkomt. Dus plaatst dat erbij als disclaimer ofzo
Ik zet het er zelf ook niet bij
Sowieso plaats ik in dat topic heel weinig want weet nooit echt wat ik kwijt wil
Technisch gezien klopt het ook niet om iets af te sluiten wat je niet geopend hebt.
</html>
Denk dat je gelijk hebt hoor. Het is misschien een beetje een onhandig soort halve sorry.
Het einde van de wereld neeeee, maar een schoonheidsprijs, dat ook zeker niet! Iets om als goed forumvoornemen voor 2024 te nemen?
Wat vinden jullie goede forumvoornemens?
Een zoekmachine gebruiken. Welke dan ook.
Van die eiwitpoederaankopen in het aankopentopic. Deel dat lekker in een sporttopic ofzo.
@Soy.peor en ja was inderdaad nav jouw post net, maar de ergernis borrelde al maanden van ook allemaal anderen, al helemaal tijdens black friday.
Neu.