Forumergernissen

lol “laat je ons even weten als je er aan toe bent”, alsof je een gesprek over levensbeëindiging wil aanvragen ofzo

Ik kan die “wat goed” ook echt niet anders lezen dan met een Martien Meiland stem (“wat goeeeeed”)

19 likes

Ik weet ook precies over wie dit gaat.

7 likes

Dit is mijn forumergernis. Ik ben echt zo blind als een vink en zie dit soort dingen dus nooit dus ik wil namen en receipts graag. :loudspeaker:

61 likes

Same! :triumph:

Semi-on topic, jullie hoeven het ook niet de heeeeele tijd bij elk onderwerp over jullie partner te hebben sorry maar de enige die jouw partner zo boeiend vindt ben jij.

32 likes

Huh ik had dit letterlijk gisteren ofzo nog ergens gelezen maar kan nu niet meer vinden wie en waar :sob:

7 likes

In Scandinavië

6 likes

Met deze openingstijden eigenlijk niet meer nodig

13 likes

Ik verwarde dit met vianetta ijstaart en was zo confuus

2 likes

Op basis van deze spelling zou je denken dat er vroeger bij jullie geen Viennetta op tafel stond als toetje :joy:

6 likes

Maar antwoord eens op de vraag hierboven

4 likes

Misschien ik ook wel

5 likes

Haha iemand maakt een spelfout haha

12 likes

Nee wij hadden de goedkope Lidl versie :rofl:

4 likes

Niks mis mee :laughing: Ik spelde zelf trouwens eerst Vienetta in mijn bericht dus ik heb vroeger zelf ook niet opgelet :joy:

4 likes

Je hoeft hier echt niet goed voor op te letten. Ik gok op @Karl_Lagerfeld als haar vriend/man weer eens chocola voor haar gaat kopen en de verkeerde tekst kiest.

Ik denk het niet want mijn vriend doet letterlijk NIKS in huis :heart::heart::heart: en al helemaal geen overkapping maken

24 likes

O jeetje dan heb je wel een goeie tekst verdiend ja!

1 like

Geef eens een voorbeeld dan, de laatste 30 posts zijn alleen maar domme dingen hoor

1 like

Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vind het alsnog leuk om te lezen. 9/10 keer denk ik, oh geinig, wist ik ook niet.

16 likes

Maar moeten we dan alleen maar domme mensen hebben die daar gaan posten “wow op 4 mei is het dus dodenherdenking?!”

32 likes