Forumergernissen

Had ook niet verwacht dat je je dat ging doen, maar m’n ergernis en wens blijft aanwezig.

1 like

Sowieso iedereen die aan de extra proteïne zit en max 1 a 2 keer per week sport. Neem een bak kwark of een extra ei.

40 likes

Recreatieve sporters met een volwaardig dieet hebben sowieso geen extra eiwit nodig!!! Geef je geld aan wat leukers uit!!!

55 likes

Aan 100 nieuwe sportoutfits dan? :grin:

3 likes

Wat jij wilt!!! Haha.

5 likes

Oh hou op zeg :sob:
Opeens allemaal veel te dure basic sportleggings in het aankopen-topic. Janken.

5 likes

Jongen een ei is maar 8gr eiwit en zo’n schep poeder is 24. Tel uit je winst.

12 likes

Maar als je dan dus helemaal niet zoveel nodig hebt? Dat lijkt me ook niet zo goed voor je, overschotten

5 likes

Nouja dat kan iemand alleen zelf weten door het bij te houden, en het heeft niet zoveel zin om je dit te laten vertellen door een rando op een forum haha. Kan me daarom juist ergeren aan mensen die dingen zeggen als ‘dat heb je echt niet nodig’ als je geen idee hebt van wat iemand eet/wat iemand doet etc.

Ik heb het zelf een paar maanden bijgehouden en vond het verrassend moeilijk om aan de aanbevolen hoeveelheid eiwitten te komen als je geen/weinig vlees en zuivel eet. Maar goed that’s just me :woman_shrugging:

18 likes

Haha ja en to be fair, dr krabsalade zei: ‘met een volwaardig dieet’. Maar ik weet van mezelf (door het dus letterlijk bij te houden) dat het voor mij dus best moeilijk is om aan genoeg eiwitten te komen (dus m’n dieet zal dan niet ‘volwaardig’ genoeg zijn) Zal niet voor iedereen gelden, maar als je wil weten of je het nodig hebt moet je gewoon naar je eigen voedingspatroon kijken en niet naar mensen op het internet luisteren :smiley:

7 likes

Jaa ik snap de ergernissen ook wel want nu nemen mensen het over van oh zijn eiwitten goed? Inslaaan. Terwijl ze amper met sport of afvallen bezig zijn.
Ik sport zelf 5 tot 7x per week en ik kom er niet met mn calorie tekort dus ik vind dit een fijne manier. Ik vind dan de "ik wil dit niet meer zien want het irriteerd me " weer overdreven maar goed. Het is een forum en we hebben allemaal wel wat te zeiken. Ik koop liever dure leggings en eiwitten dan barbie poppen.

32 likes

Hear hear

5 likes

Damn girl :fire:
Ik was laatst voor het eerst naar de sportschool en had gewoon 3 dagen spierpijn waarvan ik op dag 2 van de trap strompelde als iemand van 90.

5 likes

ik heb echt niks met eiwitpoeder en ik sport alleen omdat het moet van mezelf maar ik snap zo’n ergernis ook niet hoor. het is toch letterlijk waar dat topic voor bedoeld is…? beetje raar om dan te zeggen ‘post dat ergens anders want IK vind het stom’. doe ik toch ook niet bij pabokleding

12 likes

Nee want we hebben ook nog

8 likes

Een ijsbad-advies is nooit uit mijn mond gekomen! Gembershots bij reuk- en smaakverlies wel, haha.

7 likes

nog één: de term ‘pestgedrag’ en hoe sommige mensen dat woord om het minste of geringste het gesprek in slingeren. je vindt mascha’s disney-obsessie overdreven? pestgedrag. je geeft niet het juiste antwoord aan iemand die advies wil? pestgedrag. je vindt iemands aankoop niet leuk? pestgedrag.

pesten is een serieuze zaak maar dit haalt voor mij echt de ernst van de term af. ik rol al met mijn ogen als ik het zie.

32 likes

Haha ja pestgedrag en “middelbare schoolniveau” als een grapje een beetje hard is.

En dan ondertussen in 5 topics janken om totale non-issues waar de gemiddelde middelbarescholier zelfs niet zo’n drama van maakt.

6 likes

hahahha ja, ik moet dan altijd denken aan deze post van tyler the creator (disclaimer cyberbullying bestaat wel echt blabla insert 503 situaties waarin het wel kan)

l5ryyq0eso091

12 likes

ik weet niet eens over welke situatie je het hebt

5 likes