Forumergernissen

Hahah nee dit is meestal de strekking van de tegenreactie op het ongewenste advies uit jouw post.

6 likes

oh hahahahaha ik dacht al huh
wat is dit nou weer voor extreem specifiek drama waar ik niks vanaf weet

11 likes

Hahahaha

3 likes

Alle variaties op ‘vreten’; als werkwoord, zelfstandignaamwoord en als vretten. Het is zo lelijk en lomp

32 likes

Haha het zit je diep

4 likes

Of fetisj kinder jurkjes!!!

3 likes

Ik krijg echt plaatsvervangende schaamte als iemand vraagt waarom de ander met een :+1: heeft gereageerd.

24 likes

Dat duimpje toch! Een heel nieuw stuk forumfolklore door een simpele software update.
Ergens heeft het toch ook iets moois. Interessants. Kleurrijks.

16 likes

Nee het is gewoon een petty kutactie :joy: Maar ik waardeer het wel.

7 likes

Dat je verrothoert @Evert.

6 likes

Elke x die loophole berichten. Nu weer de “ik moet zo kerst inkopen doen hopelijk is het niet druk” en dan straks “Het viel wel mee”
Oke top kopieer je bericht alvast voor volgend jaar.

28 likes

Well excuse me ik zal geen followup geven hoor :raising_hand_woman:t3:

1 like

Ik snap je post niet helemaal. Of doel je op mijn post? Zo ja: ik begon echt aan mezelf te twijfelen omdat 2 mensen op een bepaalde manier reageerden. Zo nee: heb ik niks gezegd maar snap ik nog niet zo goed wat je precies bedoelt met je post.

2 likes

Ik had iets geplaatst in het privilege-topic. Maar ok!

neejoh jij deed dat totaal niet

1 like

“Zoals jullie aan de hand van mijn voorbeelden kunnen lezen heb ik deze situatie helemaal perfect aangepakt. Dus het ligt sowieso niet aan mij… toch?”

23 likes

Ik vind het echt heerlijk om te kijken naar anderen die gestresst hun kerstinkopen doen in de supermarkt. Kopje koffie erbij, genieten.

11 likes

Mensen die gelijk denken dat iets over hen gaat in dit topic. Ja waarschijnlijk gaat dit over jou, maar… boeiend :joy: of Nee, zo interessant ben je niet

13 likes

Hahahaha volgens mij ben ik sowieso zo maar ik moet hier echt om lachen. ~triggerend kan aanvoelen~ :sob::sob::sob::skull:

8 likes

Haha voor iemand met als primaire kleur blauw, tweede kleur rood is dit zo herkenbaar! Door deze mensen sla ik echt op tilt.

5 likes