Forumergernissen

Wordt echt veel op elkaar gezeken in verschillende topics, had het idee dat dat eerder een stuk minder was.

Voor mijn gevoel moet ik 3 x nadenken wat ik post omdat mensen lijken te vallen over onzin dingen. Dat vind ik wel jammer.

5 likes

Er is waarschijnlijk geen link hoor haha. Maar gewoon de afgelopen weken/maand.

1 like

Ik heb het idee dat het in vlagen komt, dan is het een paar weken gezellig, dan zeiken, dan gezellig. Er is mij de afgelopen tijd niets opgevallen, ik vind de sfeer best gemoedelijk momenteel. Maargoed ieder heeft zijn eigen interpretatie natuurlijk.

11 likes

er zijn wel echt rare mensen bijgekomen

23 likes

Namen en shamen plz.

16 likes

Trollshaming

6 likes

Sterker nog, openbaar trollhunten mag niet volgens de huisregels.

1 like

Dat is het ook?

4 likes

Hahaha wat een goed idee! Daarmee zijn al onze problemen opgelost, moderators waarom hebben jullie hier niet aan gedacht.

7 likes

Willen alle trollen zich melden. Dank!
@Banananana jij hoeft de test trouwens niet te doen. Van jou weten we het al.

2 likes

Provoceren mag niet. Staat erin. En sowieso, alsof we niks zouden doen als iemand hier de boel op stelten zet… Houden we wel in gaten.

1 like

14 likes

Misschien ligt mercurius weer in het verkeerde universum en is de maan half leeg.

10 likes

Ik denk dat een muis de maan op eet.

1 like

Ja ik heb weer wat te klagen.
Dat 2 mensen hebben op je ding geantwoord mention gebeuren. Moet ik heeeel het topic af speuren voor de 2e persoon die op mn ding heeft gereageerd.
Ik wil gewoon jan heeft gereageerd. Piet heeft gereageerd.

27 likes

Dit is ook mijn ergernis.

En mensen die posts verwijderen, zeker binnen een uur ofzo. Post het dan niet. Zie het steeds vaker de laatste tijd.

20 likes

Als mensen zeggen “ik verwijder dit zo” screenshot ik het gewoon hoor. Sorry not sorry maar wil even op mn gemak het forum lezen. En niet binnen 10 sec een bericht lezen en het dan wss verkeerd opvatten

14 likes

Haha ik pas zo vaak posts aan en verwijder ook wel regelmatig dingen. Ben gewoon echt heel slecht in dingen (in 1x) goed verwoorden.

Ohja en soms ook omdat ik bijv. ergens advies over wil maar omdat ik er geen behoefte aan heb dat het voor eeuwig hier staat. Ben niet echt anoniem.

Snap wel dat het irritant is hoor, maar dat is de reden in ieder geval.

4 likes

Jaa dat was diegene die vermoede dat haar collega hiv had. Die heeft denk ik de verwijder knop nog niet gevonden.

9 likes

Alle posts tegenwoordig met een vrouwennaam erin. Om op een “grappige” manier iemand aan te spreken/belachelijk te maken. “Ja Anita, dat klopt dat heb je goed gezien”. Ik vind het niet echt origineel meer, te vaak gebruikt en niet grappig.

25 likes