Volgens mij was ik de enige die weleens in de tuin mijn tanden ga poetsen om het campinggevoel op te wekken.
Haha dit vind ik serieus echt een leuk idee, ga ik ook eens doen.
Dat het gezond leven topic rond deze tijd altijd vol zit met mensen die grote plannen hebben. En vervolgens zie je ze na januarie nooit meer. Maar dan hebben ze wel al hun toxic afval ideeen gedropt.
Zoeizo haat ik het als mensen zo extreem beginnen over afvallen en die onzin
omg
Dit is de absolute winnaar aller tijden van de sowieso verkeerdschrijfwedstrijd
Love it.
echt een uniekum ja
nouuuuuu
Ik heb wel een extreme tegenhanger voor je. Mijn dieet van vandaag bestaat uit een zelfgemaakte croissant met kaas, snoepjes, een oude oliebol, een stukje pizza en kaasbroodje, een pastel de nata, zometeen nog een donut als toetje toe. Daarna bedenken waar ik uit eten ga vanavond.
Ik ben niet anders van jou gewend
Het gebruik van het woord pestgedrag. Kan die niet gewoon in de pa.tat/frietban?
Ja echt. Wordt voor alles gebruikt terwijl het dan niet eens pestgedrag is
de hoeveelheid taal en spellingergernissen de laatste tijd
niet alleen in het aangewezen topic maar forumbreed
Ik heb altijd al dat ik snel naast klik, dus een spelfoutje hier of daar lijkt mij erg natuurlijk
Dan lees je je post toch nog eens na en verbeter je het
Deze vreselijke smiley
🥹 🥹 🥹
Bij saaie kut verhalen
Deze doen mensen op Vinted ook vaak als ze een laag bod doen
erger je je aan de fouten of aan de ergernissen van mensen die erover klagen?
Iedere keer dezelfde vraag in reizen/vakantie:
“Ik wil op vakantie, hebben jullie tips?” Doe op zijn minst even je best om het iets af te bakenen voor jezelf en een paar voorkeursopties te bedenken. We zijn het reisbureau niet.
ja en dan trekt iedereen alles uit de kast om een hele lijst op te stellen en negeren ze alles. in andere topics trouwens ook; mensen die alleen om hulp vragen en dan alle reacties negeren en pas weer iets posten als ze een nieuwe vraag hebben.