Forumergernissen

weet je een leuk hotel in nederland?

14 likes

vdv met tank

5 likes

Hallo ik wil ook met tomaten gooien als like

14 likes

Mag niet als je zwanger bent.

16 likes

Ok aftellen tot eind maart dan :cry:

4 likes

Ik vind jouw avatar wel typisch iemand die tomaten gooit :joy:

5 likes

Of kijk gewoon ff in het topic met de fokking zoekfunctie afgesteld op wat/waar je wilt

3 likes

Nog erger als er van die hele specifieke voorwaarden bij staan

• Goed bereikbaar
  • Kindvriendelijk hotel
  • Het moet er warm zijn in de winter
  • Maximaal 3 uur vliegen
  • Niet toeristisch
  • X en X vallen af zijn we al geweest
8 likes

Www.tui.nl

5 likes

nog een reisergernis van mij is dat we op het forum een hoge pet op hebben wat betreft duurzaamheid en sociaal economische vraagstukken maar die pet onmiddellijk weggooien zodra het woord ‘vakantie’ valt

en dan heb ik het niet alleen over vliegen

17 likes

Hoe bedoel je dit precies?

7 likes

Hiken op Adidas samba’s

6 likes

Ik vind het juist het tegenovergestelde. Op het forum lijkt iedereen hier heel erg anti vliegen en lees ik er echt regelmatig over. Maar buiten het forum om hoor ik hier echt nooit wat over of hooguit alleen als het gaat om mensen/influencers die buitengewoon veel vliegen

3 likes

Ik mis context

3 likes

Dít!! Maar dit vertaalt zich wmb volledig naar de hele linkse generatie 20-40 ers (en daarboven?) van nu. Heel veel gesprekken over duurzaamheid, vega eten, en vooral lekker veel profilering en tegen elkaar opbieden, maar ondertussen wel in de winter even lekker 2 weekjes naar Azië/zuid-amerika, bali, Ibiza you name it. Idem autobezit en gebruik trouwens (de trein is écht onhandig in mijn situatie, ov is níet te doen, erc).

Ja ik weet dat iets altijd beter dan niets is maar toch vind ik het heel irritant

21 likes

Mensen kunnen hier toch ook een beeld neerzetten wat niet klopt met de werkelijkheid, iemand kan zich hier heel erg vooruitstrevend duurzaam etc neerzetten maar in het echte leven val je sneller door de mand.

2 likes

Op mijn werk (is een bedrijf wat zogenaamd ook heel duurzaam wil zijn) gaan best veel mensen niet langer met vliegtuig maar bijv trein reizen door Europa

1 like

Maar de hele ergernis is toch met name, die van mij persoonlijk, dat mensen (niet specifiek het forum) heel hautain doen terwijl het gedrag hartstikke tegenstrijdig is? Daar erger ik me persoonlijk het meeste aan.

1 like

Maar zijn dat ook dezelfde mensen? Er zitten hier iets van 4000 mensen met een account. Logisch toch dat sommige mensen flink op duurzaamheid zitten en anderen juist veel posten over hun vliegvakanties.

19 likes

Ik ben zo’n linkse autoloze, vega voor het milieu trut die soms wel vliegt. Maar het trein is vaak ook echt gewoon niet te betalen. En aansluitingen zijn vaak ook slecht op lange treinreizen. Dit is toch een van die dingen waar eerst meer en beter aanbod moet zijn voor de vraag gaat stijgen. (Binnen Europa dan. Naar Thailand met de trein wordt em niet natuurlijk)

4 likes