Forumergernissen

nee ik snap dat ook nooit inderdaad

5 likes

Ja ik vind dat juist leuke bijdrages. Helemaal in het WJEKW-topic. De titel is letterlijk wat je even kwijt wil. Wat voor diepzinnige dingen moet je daar dan weer posten om een beetje goedkeuring te krijgen :laughing:

14 likes

Ik vind het ook gewoon gek want kan me eigenlijk niet voorstellen dat je zelf heel gezellig bent en alleen maar goede bijdragen levert wanneer 9/10 interacties een duimpje is.

25 likes

Ja, echt zure mensen, de duimpjes-gevers.

16 likes

Als ik een duimpje krijg, is het ook vaak van dezelfde. Zet me dan op negeer?

13 likes

Waar is het hele WJEKW dan nog voor bedoeld

3 likes

hmmm ja maar ik zag laatst ook daar voor het eerst in tijden weer een gesprek heen en weer gaan tussen mensen (volgens mij over de NPO app), en toen dacht ik wel van ‘dit is veel gezelliger’. Positieve dingen lezen vind ik daar wel leuk, maar sommige mensen komen echt alleen vrij random dingen delen waar nauwelijks iemand op kan reageren

3 likes

Maar ik heb het niet over sommige mensen die vaak random dingen delen. Maar echt over forummers die ook gewoon interactie met anderen hebben en ook die duimpjes krijgen.

Edit: en dan alsnog. Als iemand wil melden dat ze lekker gewandeld heeft en een mooie vogel heeft gezien ofzo dan nog. Waarom zo’n duimpje. Zo ongezellig.

12 likes

Ik focus niet op hoeveel likes ik van wie krijg, het valt me gewoon op wanneer ik topics lees ik vaak die duimpjes zie. Ik zeg ook niet meteen dat het de sfeer verpest ik zeg alleen dat ik het jammer vind.

Ik weet niet wat ik op je tweede alinea moet zeggen want snap niet wat dat ermee te maken heeft.

33 likes

Haha ja 100% eens. Sowieso snap ik niet dat er actieve forummers zijn die altijd aan het klagen zijn over dit forum/duimpjes geven op anderen. Ga dan wat anders doen met je tijd, als je alles zo kut vindt?

4 likes

Klopt maar die moekes zaten weer die kinderen door onze neus te boren in het gewone wwjek.
Walgelijk!!!

Ik zal er maar even een duidelijke disclaimer bij zetten. Dit bericht is niet serieus bedoelt. Ik herhaal NIET serieus.

29 likes

ja sommige mensen zeggen gewoon ‘net gtst gekeken’ ofzo en voegen niks toe en reageren nooit op anderen. maar als gewoon actieve forummers dingen delen vind ik het juist wel leuk

8 likes

Die reep chocola sloeg ook nergens op, het was overduidelijk dat diegene van tevoren bedacht had dat ze dan later kon posten dat 'ie op was. Maar verder snap ik de ergernis over dagboekposts niet zo, je leest er toch zo overheen als het je niet boeit.

11 likes

En helemaal belachelijk toch als moderators dat doen. Daarvan was ook de oproep om gezelligere dingen te posten. Maar dagboekposts zijn irritant weten we 101 keer door @Lula en ik zie @Rozevarken niet heel vaak posten, maar áls dan vaak een duimpje.

Strenge ballotagecommissie hoor: forumleden en de moderators :smile:

17 likes

Het erge is dat er bepaalde mensen zijn die kapot veel duimpjes uitdelen maar ik nu niet kan bedenken wat hun eigen bijdrage aan inhoud nu eigenlijk wel is dan, behalve dat. Alsof je het forum alleen leest als een soort van check of de posts allemaal wel goed genoeg zijn :skull:
Is toch hetzelfde idee als alleen klaagposts, maar dan zwaar passief :yawning_face: tering saai

36 likes

Maar ik begrijp de arrogantie niet zo dat je iemand dan ook moet laten weten dat diens post niet aan jouw kwaliteitseisen voldoet.
Kijk ik snap prima dat je een duimpje geeft op mensen die gekke shit zeggen (bijvoorbeeld over het hebben van een dubbele nationaliteit) maar ik vind het echt raar gedrag om berichten van forumers te gaan keuren en beoordelen om duidelijk te maken dat ze volgens jouw standaarden niet gezellig genoeg zijn.

53 likes

Ja ik vond dat eerste verhaal dus echt vreselijk om te lezen… Dan gaan mijn tenen echt krullen in mijn schoenen, zo overdreven.

7 likes

Totdat je valt over het woord baksels dan zijn de rapen gaar.

5 likes

Is goed dan duik ik mijn morgen de keuken in om wat overheerlijke koeken te bakken!!

4 likes

En als baksels niet je ding zijn, kan je ook nog naar het omatopic. En volgens mij is het kringlooptopic ook redelijk wholesome

7 likes