Forumergernissen

dit doet me denken aan dat er op egf ook een omatopic was, of iets van breitopic of iets anders oma-achtigs maar dat ging toen om een soort sekswerk via chat ofzo. weet iemand dat nog? hahah ik dacht heel lang dat dat omatopic hier dat dus ook was tot ik er een keer op klikte

24 likes

Ja, dat was echt een classic.

Je had op Viva toch ook zo’n topic van vreemdgangers. Die in geuren en kleuren gingen vertellen over hun vreemdgaan. Zelden zo iets treurigs gelezen.

4 likes

Die mensen zitten hier nu hun verhaal te doen in t biecht topic.

4 likes

Ja je zat dan achter zo’n nepprofiel op zo’n datingwebsite, zogenaamd als Veronica met oude mannen te chatten. Dat betaalde ook per berichtje dus je moest echt uitgebreide lange berichtjes terugsturen maar er waren ook heel erg veel regels want je mocht nooit afspreken enzo. Een tijdje geleden heeft een jongen daar op YouTube nog reportage over gemaakt

Een paar afleveringen

4 likes

Ik heb dat topic een keer van begin tot eind gelezen toen ik me niet zo fijn voelde en daarna was ik gewoon helemaal opgevrolijkt o.a. door de posts van @FrauHelga. En ik bak inderdaad niet eens haha.

23 likes

@FrauHelga heeft sowieso een leuke manier van schrijven, alsof je er zelf bij bent!

22 likes

Of als je Jannie van der Heijden schrijft ipv Janny. Come on, people.

4 likes

Door dat topic op Viva kots ik in mijn hart van de uitdrukking ‘pas op de plaats’ omdat al die vreemdgangers daar dat gebruiken als ze komen janken omdat ze hun minnaar even niet kunnen zien :smiling_face_with_tear:

2 likes

Echt volkomen delulu daar.

4 likes

Echt het niveau van die scheefpoeper die gedumpt werd omdat haar kont niet dik genoeg was.

13 likes

Beste Vlaamse woord ooit

29 likes

Tenzij je een irritante zeikerd bent :rage:

2 likes

Maar dan kom jij daar toch ook niet. Dus dan is er geen probleem lijkt me?

2 likes
1 like

Dit is vast zuur maar dat bij alle tentamens en spannende dingen etc. “De kracht van het forum” erbij gehaald wordt.

35 likes

Als het forum ook maar enige kracht had, zou het zichzelf opheffen om van alle gezeik af te zijn.

12 likes

Joh ik denk echt net: ‘alweer?’

6 likes

6 likes

misschien verklaart dat womantalk wel

4 likes

Mensen die praten met sterretjes voor bijvoorbeeld scheldwoorden en lichaamsdelen. Leest mega irritant en kom op, als het goed is zitten hier allemaal volwassenen.

G🌟dverd🌟mme k🌟t st🌟rretjes

Hahahah faal er ook nog eens in, dan maar met emojis

15 likes