Ik heb dat nog nooit gezien
Laatste paar dagen ineens vet veel
En dit is waarom ik voor emojis ging
Ik vind vooral dit
irritant
Oh nee daar ga ik wel goed op, lekker voor de beleving
Zo jammer dat tegen de tijd ik die sterren snap en ga gebruiken iedereen het alweer zat is
Maar mensen hier op het forum gebruiken ‘t alleen bij hele saaie verhalen
Dus laten we het lekker in 2020 houden
of al
die
klap
handjes
steeds
Met sommige polls in het persoonlijke vragentopic kan ik echt heeeeeelemaal niets. Van die té absurde vragen, zoals “zou je bij je partner blijven als hij morgen wakker wordt als een duizendpoot?”, of van die vragen die alle context missen zoals “vind jij 1500 euro voor een vakantie duur?” Ja weet ik veel, waar gaat de vakantie naartoe? Hoe lang is de vakantie? Hoe kom je er? Is het 1500 pp of voor twee personen of voor een gezin met drie kinderen?
Precies de reden waarom het mijn lievelingstopic is. De forumdefinitie van chaotic good.
Vind het altijd zo bijzonder dat er hier vaak op het leven in dorpen neergekeken wordt ‘want daar wordt zo geroddeld’, maar zodra er hier iets matig sensationeels gebeurt is men er als de kippen bij en is het van ‘wie? wie???’ ‘screens???’ ‘jaaa, die zei toen ook al zus en zo’.
Ik lees dit eigenlijk helemaal niet vaak
Wilde net zeggen, waar dan? Ik heb niet eens een mening over dorpen.
Ik lees het vooral van ex-dorpers. Ik denk dat het net zo’n fenomeen is als ex-rokers die het meest anti-roken zijn van iedereen.
Even laten zien dat ze echt wel geïntegreerd zijn in de grote stad.
Ja wie kijkt er op het leven in dorpen neer?? Screens?
Ik vind het leuk om op dorpen te zeiken. Love it.
Maar ja, een stad is ook niet alles
Ik zie jou anders echt wel voor me een boederij ergens in de middel of nowhere. Wel met opgezette koeien dat wel.
Wat een irritante over the top post dit… als we toch in de ergernissen zitten.