Forumergernissen

alsof ik nu helemaal uit ga zoeken wie wanneer wat gezegd heeft, jezus ik verzin dit toch niet

4 likes

Ok

18 likes

Nee! Als het over Michelle bollen gaat en haar roddelende kapper bijvoorbeeld

8 likes

Er wordt niet neergekeken op leven in dorpen maar wat ik zie dat er vaak gebeurt (ben meer een meelezer) is dat iemand dan zegt: ik zat bij de kapper/supermarkt/school en hoorde dat insert naam influencer die bij ons in het dorp woont dit en dit heeft gedaan of gaat doen. In het ergste geval wordt dit gezegd zonder bekend te maken om wie het gaat. Terwijl het helemaal niet zo schokkend is wat er gebeurd is maar dit daar overal over de tong gaat

2 likes

ik erger me er echt aan dat iedereen RGK zo uit het verband heeft getrokken. @Ludo kwam ooit met die beschrijving maar nu zie ik de hele tijd iedereen alles wat lelijk is en ieder blond kind RGK noemen. jullie doen het FOUT!!!

13 likes

“Ik kom even binnen vallen“ ?

4 likes

Misschien dat zodra ze een post plaatsen ze automatisch meldingen van het topic krijgen? (Ja het kan ook op een andere manier maar boeiend)

1 like

hoi dit is m’n eerste post op dit forum, ben al 2 jaar lurker maar nu toch een account gemaakt!

4 likes

Ja ik vind zo’n balk erboven met “dit is de eerste post van” of “eerste post in lange tijd” soms ook beetje gek. Maakt dat uit? De aandacht ligt er dan ook zo dik op.

27 likes

V*va?

2 likes

Haha ja vanwege die balk had ik toendertijd idd toch maar een ‘hoi lurk hier al heel lang maar ga nu toch meeposten’ post gemaakt

3 likes

Ik erger me aan alle linkjes die geplaatst worden in plaats van een naam of plaatje…

Zelfs in het mode topic of nieuwe producten in de supermarkt topic zie ik het tegenwoordig.
“Ik heb deze broek gekocht, wat past hier op?”. En dan is deze een link naar de broek. Ik wil gewoon zien waar je het over hebt zonder op een, al dan niet, dubieus linkje te klikken.

9 likes

Doen mensen dat niet om een andere ergernis (niet vertellen waar het vandaan komt) te voorkomen?

3 likes

Ik heb het idee dat ik vroeger een link kon plakken en dat dan automatisch de afbeelding kwam. Maar dat lijkt nu niet meer te werken, dus misschien dat je daarom alleen een link ziet

8 likes

Als jij de directe link van het plaatje post, kun je de afbeelding direct plaatsen. Maar als jij de link van de productpagina plaatst, gaat ‘ie daarheen. Alleen soms pakt ‘ie de afbeelding niet omdat de oorspronkelijke website die afbeelding dan niet als jpg of png of whatever laat zien. Daar kunnen wij verder niks aan doen.

3 likes

Zou best kunnen. Maar bijvoorbeeld de laatste post in het interieur topic, daar snap ik de tweede link niet.

(Ik noem de poster even bewust niet, vind het een beetje flauw deze toevallig post in mijn ergernis mee te nemen)

3 likes

Maar die link is toch alleen nuttig om op te klikken als je precies dat zoekt? Waarom moet forummer daar dan een afbeelding of extra uitleg van/over plaatsen?

1 like

Je moet natuurlijk niets. Misschien ook een slecht voorbeeld, maar hier lijkt mij ‘keukenblad winkel Henk’ zelf makkelijker.

Beter voorbeeld: het nieuwe producten of show je aankopen ofzo vind ik vooral leuk om plaatjes te kijken.

2 likes

Duidelijk! Ga ik volgende keer op letten want ik vind downloaden en uploaden ook zo omslachtig maar ik wil wel gewoon een plaatje zien

Zo mee eens! Linkjes zijn fijn voor de bron maar ik wil ook gewoon plaatjes kijken en niet alles moeten aanklikken. Niet alles vind ik interessant.

Plaatjes uploaden is zo makkelijk door de afbeelding te kopiëren, en dan te plakken in het tekstvak hier. Dan kopieer je nog de url en plak je die eronder, klaar.

1 like