Forumergernissen

Dat mensen heel serieus reageren op mensen die een duidelijk niet zwaar bedoelde ergernis plaatsen in een van de ergernissebtopics.

16 likes

ja en dan volgt er een discussie van 4 uur waarin iedereen hele analyses plaatst terwijl het overduidelijk gewoon een grapje was, zo dom

10 likes

Solobingo :heart:

6 likes

ik erger me de laatste tijd echt aan de manier waarop mensen zo verontwaardigd kunnen zeiken over alles wat niet volgens hun idee is. kleding, eten, woonsituatie, boeken - als het niet in iemands straatje past is het raar/kinderachtig/stom/fout of wordt erop neergekeken. vind dat zo saai en viva-achtig :skull:

26 likes

Maar hoe moet je dan iets “aangeven:smiling_face_with_tear:

8 likes

Het was een grapje om je bij te vallen :sob:

7 likes

En dan vooral dat je dit ‘rustig en vriendelijk’ hebt gedaan. Om aan te geven dat jij boven de situatie staat en de ander heel onredelijk is.

21 likes

Ja heel toxic.

11 likes

Ja echt gaslighting

10 likes

Haha excuus, kan heel goed zijn dat ik emojis verkeerd gebruik :older_woman:
Maar ben blij dat je het zo rustig aangeeft en we de veilige sfeer kunnen bewaken! (:grin:)

8 likes

Love it wanneer een ergernis precies slaat op iets wat ik enkele minuten eerder heb gepost, haha (nee, ik denk niet dat dit over mij persoonlijk gaat, ik vind het gewoon grappig). Ik vind “praten” soms overigens gewoon de lading niet dekken, “een gesprek aangaan” benadrukt het belang van een een onderwerp dat groot is of aanvoelt toch een stuk meer!

16 likes

Hoe het huizentopic quasi alleen het overbieden op woningen als gespreksonderwerp heeft en dat je dan blijkbaar medelijden moet hebben met iemand die in een budget van 900K zit en nog moet overbieden :clown_face: Of die eeuwigkerende retorische vraag wanneer het gaat stoppen of dalen terwijl het antwoord heel simpel is.

45 likes

Haha ik erger me meer aan de periodieke “ons huis staat vanaf vandaag op funda, pff, zo spannend, heb toch ineens de angst dat het niet verkocht raakt…”

een week later: wow de makelaar belde net en er komen 741 mensen bezichtigen??? NOOIT verwacht!!!

nog een week later: ons huis is verkocht, wat een opluchting! Echt een mooi bod gekregen, heel tevreden mee, hebben nu wat extra financiele ruimte om de badkamer en keuken van ons nieuwe huis te renoveren, een sabbatical te nemen van werk, een half jaar te gaan reizen, een jacht te kopen en we zijn op zoek naar een vakantiehuis op bali, iemand tips nog daarvoor?

124 likes

Oh maar echt het is vaak echt zo van "pfff, ik vind het zo hopeloos want iedereen is zo veel aan het overbieden " twee weken later “we hebben een huis gekregen door maar 80k te overbieden, het is mogelijk dames!!”

15 likes

Er wordt vaak niet eens gesproken met medeweten van de locatie waar gezocht wordt, een huisje kopen op het gooi of een villa in schubbekutteveen is ook totaal anders maa rhet komt op een hoop terecht.

6 likes

image

:joy:

10 likes

Zijn er nou alweer posts verwijderd :mad:

6 likes

Was @Soy.peor hier maar ipv op Threads :smiling_face_with_tear:

20 likes

Waarin?

1 like

Oh en altijd posts verwijderen is ook teringsaai, denk na en maak die afweging voor je iets post.

12 likes