Ik word hier altijd zo nieuwsgierig van maar 9 van de 10 keer is het mijn nieuwsgierigheid uiteindelijk niet eens waard.
Of vragen of die aankoopmakelaar echt wel nodig is.
Vragen of het nodig is om in gemeente X te overbieden want de markt is nu toch wel afgekoeld
Er stond ook echt niks boeiends volgens mij dus snap het ook niet ging gewoon over dat huizen topic
Hahahhahhaahah huil, wij krijgen door onze studieschuld uberhaupt maar 80K hebben we eens geinformeerd.
Vind dit best wel zuur
Van Maurice? Nooit.
Ik had een soortgelijk verhaal in het huizentopic en ik vind dit geen zure reactie. Snap de ergernis achteraf best wel
‘Kracht van het forum ’ maakt weer een opleving
Al die blikjes nu
Hihi haha de volgende forumhype!!1!
De reactie “oke”
Schrijf dan niks. Ik begrijp niet wat het toevoegd. Als je passief agressief wilt zijn kun je ook een duimpje geven. en dan hoef ik niet door die teringsaaie reacties te scrollen.
Okke beter?
Sorry komt niet laten, too soon mss
Dat er in de influencertopics zo vaak posts worden geplaatst zonder context. Geef me de bron! Ik wil direct kunnen doorklikken naar Insta of YT om te zien waar het over gaat. Of maak een screenshot en post de afbeelding. Nog irritanter is als het om stories gaat en je dan te laat bent om het te zien.
Omdat je de categorie genegeerd hebt en niet de tag. Volgens mij zie je nu niks meer.
Super hypocriet want ik loop zelf vaak genoeg te zeiken over het weer maar ik kan er slecht tegen als mensen op de eerste warme dag van het jaar al klagen dat het te warm is en hopen dat het snel weer regent enzo. Ja niet iedereen kan goed tegen de warmte en er zijn allerlei redenen waarom het niet fijn kan zijn maar kom op het heeft een half jaar geregend
Ja, en wij hebben dus meer dan een half jaar jullie gezeik moeten lezen. Wie is hier nu zielig?
Ik heb dat ook inderdaad, maar zie nu dat Lula een tip geeft om dat op te lossen
Dan sla je het “klaag over het weer topic” toch over?
Nee want daar komen ze met je vechten!!
Want als je baalt van dit warme weer heb je genoten van de maandenlange regen? Er zit ook nog iets tussenin he.