Forumergernissen

Spooky season! 1 november verdwijnt Renaissance Ratatouille weer!

7 likes

“Ik vind al deze posts over [onderwerp] irritanter dan [onderwerp]”.

Ok, bedankt :+1:t3:

6 likes

Oke echt een holier than thou mening maar ik vind al die influencertopics echt zo… 2016. Ik heb in het verleden ook wel echt vaak meegepost maar het is me zo erg tegen gaan staan, laten we gewoon aardig tegen elkaar zijn :sob: dat gehaat op romy vind ik echt weer zo’n dieptepunt, laat die net bevallen vrouw gewoon lekker haar ding doen

22 likes

“Sorry voor de dubbelpost” ? 🫠 is dat een ongeschreven regel ofzo :smiling_face_with_tear:

5 likes

Nee, geschreven.

10 likes

Wat ik daar erger vind is dat het interessant doen over en gehengel naar info over adressen van influencers. Als moderator omdat ik er wat mee moet als ik het zie en als mens gewoon omdat ik plaatsvervangende schaamte voel.

5 likes

Is dat niet vaak ih WJEKW topic?
Dagboek achtig

2 likes

Misschien dat er bots tussen kunnen komen. Zie ik op andere platforms ook steeds vaker gebeuren

Was mij nog niet opgevallen maar nu je het zegt zie ik het ook steeds vaker
Of van die rare geformuleerde zinnen waar ik na 3 keer lezen en heel wat denken eindelijk iets ukt op weet te maken

2 likes

Gen Z

4 likes

:skull:

4 likes

Damn onder de gordel

3 likes

Ja, het valt mij ook op. Ook korte zinnen en amper gebruik van werkwoorden. Dan lees je zo’n soort verhaal: ‘gisteren na werk een ongeluk. Gelukkig niks erg. Fiets wel kapot.’
Zijn idd een aantal forummers bij wie ik het veel zie

7 likes

Gewoon te lui om te typen :upside_down_face:

5 likes

Haha ik vind dat korte zinnen taalgebruik juist heel erg boomerachtig

8 likes

Zelfs nog aan de langdradige kant. Mijn boomer familieleden reageren meestal alleen met ‘ok’ :joy:

4 likes

Maar eerst een uur aan het typen hè :grin:

7 likes

‘Ria is typing…’

6 likes

Haha ja en dan x5

3 likes

Ja alsof onze geheugens niet meer werken hier en we sowieso elke dag alle posts van forummer x opnieuw lezen.

8 likes

Inderdaad, het lijkt wel alsof ‘die’ post altijd komt: die van ‘huh leg je een dossier over me aan ofzo?’
Logisch toch dat dingen die je post onthouden kunnen worden. Daar moet je gewoon rekening mee houden als je besluit sporen na te laten op internet. Ik kan zo allerlei random dingetjes noemen die ik van forummers weet, zoals zoveel meer en minder nuttige info die blijft hangen. Ik weet nog flarden van verhaallijnen van ATWT van duizend jaar geleden, weetjewel. Zo werkt ons brein gewoon.

6 likes