Forumergernissen

Rond de 25 graden is toch wel te kwalificeren als warm.
Maar misschien woon jij in Zeeland…

6 likes

Haha huh dat zeg ik helemaal niet en bedoel ik ook niet. Ik ergerde me aan het klagen, niet aan het balen

5 likes

Je ergert je aan het klagen in een klaagtopic? En dat kom je in een ergernissentopic vertellen?
:exploding_head:

24 likes

Klaagception

9 likes

:face_with_spiral_eyes:

Tu quoque…

3 likes

Ik wantrouw ze ook allemaal. Dat je liever 16 graden hebt, best. Maar dat je liever regen hebt dan 25 graden? Wat doe je dan als het regent wat niet kan als het warm is?

16 likes

Niks, dat is het punt denk ik. Bij regen kun je lekker binnenblijven en op de bank onder een dekentje niksen.

3 likes

Ellende

9 likes

Ja de enige persoon die ik echt vertrouw dat ze houdt van regen is @anon81378386

De rest moet gewoon lekker thuisblijven onder een dekentje zonder anderen die dat niet willen droog weer te misgunnen.

18 likes

Ja maar dat is mn probleem ermee:

Als je door de zon niks meer kan oké, prima kut voor je. Maar als je de zon haat omdat je dan onder je dekentje op de bank wil zitten (wat vaak alsnog kan) maar daar dan niet ter volle van kan genieten omdat je baalt dat ándere mensen ondertussen genieten van het lekkere weer, dan ben je echt een zeikerd.

Geeft me altijd van die conservatieve religieuze vibes. Prima dat jij niet drinkt, abortussen ondergaat, van de zon geniet, maar waarom baal je dat andere mensen wel genieten?

26 likes

echt zin in weer eens een goeie lekkere abortus

27 likes

Dit moeten dezelfde mensen zijn die de pandemie en de lockdowns nodig hadden om niet te hoeven uitspreken dat ze niet wilden deelnemen aan een bepaalde sociale activiteit.

21 likes

Raar grapje

4 likes

Ja plus onder je deken zitten kan altijd, op het terras in de zon in een zomerjurk heb je echt zon voor nodig.

2 likes

Of je bent extreem warmbloedig :sweat_smile:

2 likes

veelvoorkomend: wanneer mensen in het dark side crush topic echt van die saaie crushes posten. ik wil godzilla en epstein zien in dat topic, niet 100 conventioneel aantrekkelijke acteurs.

22 likes

Ik wou een foto van Dick Schoof posten omdat hij er goed uitziet voor zijn leeftijd, maar hij is niet echt m’n type.

4 likes

Knappe acteurs die een badboy personage spelen, alsof 90% van romances niet daarop gebouwd is.

8 likes

Wat is de formule hiervoor?

(Lengte x hotness) - (leeftijd + politieke affiliatie) = tijd tot forum crush

11 likes