I’m looking for a man in Het Torentje
Far right
6 7
Brown eyes
Ik moet hier trouwens nog even op terugkomen maar Wopke???
Dat is echt het vijf jaar jongere awkward broertje van je beste vriendin die nu opeens 20 is en een baard kan groeien, maar voor altijd dat kleine broertje blijft die steeds over de stats van zijn Pokemon team wou praten.
Ik weet niet hoor, maar dan zou ik nog liever Mark doen
Shit dat was ik volgens mij.
Nou, er zijn ergere politici
Ja maar jij doet alles voor een huis
Ik weet nog dat EGF even in een collectieve hallucinante trance rond thierry zat nadat iemand had opgebiecht een seksdroom met hem gehad te hebben.
Oh dit herinner ik me niet??? Wat erg Enkel dat er altijd een foto van hem gedrapeerd op een piano werd gepost en naar het einde toe zijn gezicht op alles werdt geplakt tot we Thierry de Veenmol hadden.
Dit was toch allemaal sarcastisch?
dit zijn echt herinneringen die ik niet wil
hahaha, ja klopt een jaar denk ik, dit was in 2017. Maar ik heb er nooit iets mee gedaan
Had je nog een reden om daar lid van te worden? Of was het in een soort opwelling gedaan?
Ik was jong en onder de indruk. Ik heb er ook nooit op gestemd
als ik wist dat mijn ergernis de doos van pandora zou openen had ik wel 2 keer nagedacht
Is de doos van Pandora here in the room with us right now? Want ik zie nergens drama.
oh ik vind deze openbaringen over thierry wel wild maar het was uiteraard niet serieus
Oh ik mis haar!