Forumergernissen

Oh waar is ze dan?? Forumbreak?

3 likes

Inclusief prive-details over andermans leven. :ok_hand:

24 likes

In die categorie heb ik ook een enorme hekel aan al die posts wanneer er met een ander kind iets ergs is gebeurd. “Straks maar even mijn kind extra veel knuffelen”.

64 likes

‘Mijn moederhart huilt’

19 likes

Ik erger me aan het theekransje in het voetbaltopic. Het niveau is echt al dagen om te janken.

4 likes

Er wordt iig weer eens gepost, was het afgelopen seizoen wel anders (hoe zou dat nou komen…)

4 likes

oké échte voetbalfan

25 likes

Hoe kwam dat dan?

Wat bedoel je met theekransje dan precies?

image

9 likes

hahaha sorry maar hier is het echt nog nooit over gegaan in het voetbaltopic toch, eerlijk
Ik zou zeggen laat het je niet tegenhouden maar deze gatekeep over het voetbaltopic vind ik zo overdreven terwijl dat topic tijdens de eredivisie ook gewoon is “oeehhh spannend” “mooi goal” “ik denk dat het 1-0 wordt”

19 likes

Ja ik weet niet, las net in het voetbaltopic omdat ik dacht is het nou zo’n groot verschil maar de quotes die ik geef is wel echt 90% van de inhoud van het voetbaltopic, wanneer dan ook. Ik denk dat het sentiment van deze forumergenis eerder is dat mensen “ineens het ek volgen” maar ja boeiend toch
En ik bedoelde over opstellingen in het algemeen, kan me niet heugen dat daar ooit een discussie over geweest is maar zal misschien aan mij liggen

1 like

Ik zou het toch graag hebben over de 5-3-2 van Kalezic, maar KKD wordt sowieso niet echt besproken volgens mij

2 likes

misschien moet er voor de ekte voetbalfans een Serieus Voetbaltopic komen

2 likes

Het Voetbaltopic voor Eurosongfestivaltopicvolgers

6 likes

Een speler waarop Ajax in een jaar tijd 3 miljoen euro op verloren heeft en nooit voor ze scoorde, moest natuurlijk gisteren het doelpunt voor Georgië maken :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Ajax is echt een soort omgekeerd kompas, als Ajax zegt goed is het kut en als ze iemand kut vinden is het meestal een goeie voetballer.
Heerlijke club.

3 likes

Geef je nou toe dat die ex Ajacieden als topscorers best een goed idee is?

1 like

Ja sorry ik had je onderschat :sob:

Ex was the keywoord idd, dacht dat je gewoon another delulu Ajax-fan was.

2 likes

Dat er de laatste tijd weer wat vaker “ik hb teveel gednronken”-berichtjes geplaatst worden.

65 likes

Haha echt he, hoe oud ben je? 16?

15 likes