hahahah ik kwam precies hier om dit te posten “ikbnenecth zovddronkrn” maar je kan wel het forum openen en naar het juiste topic gaan zo puberaal, echt plaatsvervangende schaamte
Mijn forumergenis is dat ik als herintreder weer opnieuw 50 berichten moet posten om regular te zijn, terwijl ik het liefst gewoon lurk
@Pienchi 29/50
Niet meer dan terecht vinden wij. Mensen delen soms hele persoonlijke dingen in die topics en voor wat hoort wat. Dus we verwachten dat iedereen die meeleest in die topics ook daadwerkelijk deelneemt aan het forum. Als je enkel loopt te lurken word je gewoon weer verwijderd. Andermans leed is niet alleen maar entertainment.
hahaha wat verwacht je ook als je die ergernis hier post
“ja fucking kut dat je onze persoonlijke issues niet kan lezen echt een gemis!!!”
Ik heb persoonlijk erg veel gehad aan de zwangerschapsverhalen en de kindertopics over kinderen. Nachtenlang heb ik gelezen tijdens het voeden van m’n kind. Nergens heb ik zoveel tips gehad als hier. Het is vormend geweest voor mij als ouder. Vooral omdat al mijn vrienden kinderloos zijn is het een bron voor informatie en inspiratie. Nu ik in een nieuwe levensfase zit met een schoolgaandkind ben ik opnieuw zoekende. Pardon me dat ik graag terugkeer.
Maar snap je niet dat dit verhaal iets totaal anders is dan wat je in je post hierboven schrijft?
Inderdaad, daaraan bijdragen is toch het minste wat je kunt doen dan. Een forum bestaat juist alleen maar door interactie, alleen maar komen lurken lijkt me ook niet wenselijk…
Zal overigens wel heeeeeeel veel gebeuren
Maar als je zoveel hebt gehad aan de verhalen van anderen dan snap je toch juist dat het fijn is dat jij ook dingen post waar anderen misschien wat aan kunnen hebben?
Dat snap ik. Ik doe het ook wel. De voor mij meest interessante topics waar ik graag mee postte zijn echter besloten.
Huh maar was je dan verwijderd omdat je niet meer actief was?
Die terugkomende grappen over dat een partner een lege wc-rol niet weggooit of andere wc-rol issues
Ja als je langer dan x tijd niet actief bent word je uit de members only omgeving verwijderd.
Maar krijg je dan niet dat mensen even veel posten om er weer in te komen en daarna weer alleen lurken?
Volgens mij houden de moderators dat wel in de gaten, dus als je alleen onzin komt posten plaatsen ze je niet in de members only omgeving. Je moet immers weer een verzoek indienen die zij moeten accepteren, dus het kan zijn dat je verzoek wordt afgewezen.
Inc. foto’s! Zo saai en niet grappig.
Hahaha maar dat was een tijd terug toch ook met een forummer die vervolgens ook nog sassy ging doen? Kan me de naam alleen niet herinneren.
Konijn?
Wat voor reacties verwacht je daar ook op. Girl dit is echt een sukkel je verdient beter > neee nee hij is echt wel lief hoor je ziet nu alleen de slechte kant!!1!
(…)
Ja en mannen worden soms ook zo op één hoop gegooid? Ze zijn allemaal kut met daten en allemaal slecht in het huishouden.
Ja echt ongemakkelijk, rillingen krijg ik ervan
Net als posts waarin het gaat over gen z. Weet niet eens hoe ik dit moet onderbouwen, schaam me gewoon dood wanneer mensen praten over soklengte alsof het belangrijk is voor je identiteit enzo