Forumergernissen

ik vind dat echt zo’n chronisch online iets. alsof er ook maar iemand buiten bezig is met andermans soklengte :cry:

10 likes

Ja maar ook, de meeste forummers zijn van die mensen die zich toen ze dertien waren anders dan de massa wilden voelen??? En dan dragen ze nu geen hempje onder hun kleding omdat ze validatie willen van online dertienjarigen???

Of (mss nog erger) worden ze boos omdat dertinjarigen enkelsokken cringe vinden. Weet ik veel. Sry maar doe ff normaal, je bent 35

39 likes

hahaha ja alsof 13-jarigen zo’n stijlgevoel hebben. ik haalde toen alles bij de coolcat en vond andere winkels stom dus ik mag niet hopen dat volwassenen daar toen iets mee deden

3 likes

Ja echt laat pubers/jongvolwassenen lekker hun eigen ding doen, vind het echt zuur en ongemakkelijk als mensen helemaal zo doen van “>:@ >:@ gen z wordt lelijk want gebruiken te veel fillers en dan judgen ze ons!!!”. Echt Karens soms hè

Maar sws één van mijn forumergernissen is wanneer iemand begint over hoe iemand het vivagehalte van het forum opkrikt!1! want spoiler: dat is altijd hoog geweest. We zijn voornamelijk burgerlijke, hoogopgeleide cishet vrouwen van in de dertig uit fucking Nederland lol let it go

34 likes

Ik had denk ik pas wel de ergste ervaring. Mijn nichtjes van die leeftijd kwamen langs en ik had expres hogere sokken aan gedaan, maar toen ik het met een grapje benoemde zei mijn ogenrollende pubernichtje ‘hoezo mag je geen enkelsokken dan?’.
Ik heb besloten op te geven :joy: enkelsokken, skinnies, maar vooral comfort is nummer 1 :heart:

5 likes

https://youtube.com/shorts/sqUHjRziCyY?si=2xT7aBJkuhrD15Cu

:smiling_face_with_tear: hahaha

3 likes

TikTok-filmpjes delen via Youtube is wel echt meta. :joy:

16 likes

Hahahaha past er precies goed tussen :notes:proud to be a millennial :musical_note:

8 likes

Tik Tok filmpjes kijken via Insta is pas echt Meta.

17 likes

Ik vind Youtube nog wel wat erger dan Insta!

7 likes

Maar youtube is toch niet van Meta? Ik dacht dat dat de grap was :joy:

3 likes

M’n vrienden (medemillennials) lachen me allemaal uit omdat ik op tiktok zit en dat stom is, maar sturen vervolgens wel Insta reels die ik 2 weken geleden al heb gezien :rage:

19 likes

Denk deze meta dit keer

1 like

Haha ja dat is sowieso de grap, vandaar de Meta met hoofdletter (toch @SayMyName ??)

2 likes

Ik bedoelde inderdaad Meta (instagram/ facebook) met een hoofdletter

2 likes

Oh sorry die grap had ik niet begrepen. @Hippe_kikker

3 likes

Love deze meta discussie over de meta/Meta grap

27 likes

Die discussie over wanneer je je ziek mag/moet melden op werk - en vooral het oordelen over wanneer anderen dat zouden moeten doen - die echt elke maand ofzo wel terug komt. :triumph: Echt elke keer een herhaling van dezelfde teksten.

26 likes

Het valt me op dat er best wel wat forummers zijn die echt 0 zelfspot lijken te hebben wanneer ze ergens op aangesproken/in verbeterd worden. Het is niet altijd leuk of grappig (of terecht), maar er wordt zo vaak defensief of bozig gereageerd terwijl het nergens over gaat. Lijkt me vermoeiend als je zelfs op een forum jezelf zo serieus neemt

39 likes

ik heb dit ook al een keer in het gewone ergernissentopic gepost maar telkens dat ‘ludieke’ gebruik van ai/chatkkgpt irriteert me echt. ‘ik heb het even aan openai gevraagd hoor :stuck_out_tongue_winking_eye::crazy_face:’ zo veel energieverbruik en het is nog steeds niet grappig

37 likes