Forumergernissen

Het grappige dingen die kinderen zeggen-topic. Ik lees het altijd daar niet van, maar ik denk dat dit eigenlijk alleen grappig is als je erbij bent geweest?

23 likes

Vooral als dingen fonetisch worden geschreven omdat het kind nog niet goed kan praten.

10 likes

Waar ik me daar aan erger is berichten die beginnen met “Niet grappig maar…”

Kon het niet laten even te kijken maar fuck dit was echt nog erger dan ik dacht

3 likes

Haha dit wil ik al zolang posten, maar vond ik een beetje gemeen van mezelf, maar ik word altijd teleurgesteld :smiling_face_with_tear:

2 likes

van die ellelange polls met duizend foto’s van lelijke kleding of meubelstukken waar je dan uit moet kiezen :yawning_face:

28 likes

Ja en sowieso foto polls, dat werkt toch voor geen meter

12 likes

Hele tijd heen en weer scrollen, ain’t nobody got geduld for that

2 likes

Ja elke keer wil ik reageren dat het in het andere je moet kiezen topic moet. Snap niet dat het stel je persoonlijke vraag topic hiermee vervuild wordt
:yawning_face::yawning_face::yawning_face:

Moet je nagaan ik weet dus niet hoe het je moet kiezen topic eruit ziet, als jouw ergernis daarover gaat hahah

2 likes

nee ik bedoel in persoonlijke vraag inderdaad! echt saai

3 likes

Ik had dit gisteren bijna gedaan 🥹 blij dat ik het niet gedaan heb

3 likes

Wel doen, ik ben in de minderheid blijkbaar, maar ik hou van fotopolls!

48 likes

Ik vind het ook leuk!

7 likes

Ja in t juiste topic, (kiezen), prima toch

2 likes

Vieslekker

Je vindt gewoon iets lekker! Own het gewoon

8 likes

Is bij mij wel echt iets anders hoor! Vieslekker is idd beetje viezig en daarom alleen af en toe lekker. Echt lekker is altijd lekker.

13 likes

Een beetje net te vet. Een beetje net te zoet.

4 likes

Of dingen die ik uit jeugdsentiment eet en daarom ook lekker zijn, maar ik nooit voor iemand anders zou maken.

10 likes

Haha oh echt? Ik heb dat dan niet denk ik.

5 likes

Ik ken dat ook enkel via hier hoor, en herken het niet.

In het serietopic: ‘Kijkt lekker weg.’ Ik wil goede series, niet iets dat ‘lekker weg kijkt’. En is gewoon een lelijke uitdrukking.

2 likes