Forumergernissen

Het is zo slecht voor het milieu en hoezo word het nu ineens voor de kleinste dingen gebruikt :cry:. Dingen die voorheen prima zonder chatgpt gedaan kunnen worden ook.

9 likes

ik heb ook echt geen idee miss kan iemand het aan chatgpt vragen

7 likes

Jaaaa dat waren vijf leuke minuten he.

2 likes

Al die humble brags overal

2 likes

Had nooit verwacht dat ‘niet diurzaam’ een reden is om je aan ijdel gebruik van chatdinges te ergeren! Tja daar zit ook wat in. Ik vind het vooral vaak dommig.
Otoh doen wij wel een beetje hetzelfde.

9 likes

Hallo waar moeten we anders kwijt dat we onderweg naar werk nog even 101 dalmatiërs gered hebben van Cruella

3 likes

Dit is precies wat ik dacht :grimacing: op een forum posten zal vast net zo ‘duurzaam’ zijn. Beste is gewoon helemaal stoppen met internet!!!

7 likes

ik had me er ook niet minder aan geërgerd als het wel duurzaam was eigenlijk hahaha

4 likes

Dat door zo’n programma als B&B, waar waarschijnlijk veel op gegoogled wordt, er zich ineens weer een paar nieuwe viva-achtige types op het forum bevinden

Ik voel me hier echt te jong en te niet-suf voor

31 likes

Geen Miss Etam voor jou?

1 like

Als een Belgische forummer een woord gebruikt dat Nederlandse forummers niet kennen en dat er dan hihaho over gedaan wordt óf helemaal van 'hè???!!! Ik snap niet wat hier staat" :eek:

48 likes

:joy::joy::joy:

39 likes

In het Belgisch betekent dit dat je het beu bent.

8 likes

Je moet toch minstens tot niveau gekwetste hond komen om echt een taalbarrière te ervaren.

27 likes

hahahaha ja ik ken sommige woorden ook niet maar het is echt 100% van de tijd overduidelijk door de context

9 likes

Nou ja, het is hier wel het forumfeminarum.NL hè, niet forumfeminarum.BE

/s

2 likes

Ja, dan log jij lekker in op forumfeminarum.de

5 likes

Tut mir leid!

6 likes

Hahaha ik zal de stagiair even de beschikbare domeinen laten checken.

7 likes

Ja en die podcast is ook echt matig dit seizoen!!

6 likes