Forumergernissen

Ja zij vinden altijd de verkeerde personen leuk

6 likes

Huh dat valt toch wel mee met ons Sjamadriaan? Of gebruik ik de zoekfunctie niet goed?

3 likes

Ik vind het vooral treurig dat veel forummers zo lopen te consumeren, omdat anderen het ook kopen. Sjalen, blikjes drinken, andere meuk. Alsof je dat allemaal nodig hebt?

41 likes

Er zit volgens mij wel minimaal 1 van die meiden hier zelf ook op het forum. Dus misschien zijn ze het zelf wel en herhalen ze hun observaties?

6 likes

Ik weet dat 1 meid van hen vroeger hier/egf sowieso zat, maar ik denk eigenlijk dat ze hier hier meer zit. Not sure tho

2 likes

Die meid zit ook hier. Zij kraamt heel vaak forum referenties er uit zoals ‘niet mijn smaak veel plezier er mee’
Denk dat het gewoon zijzelf is die het hier post

6 likes

Ik zie dit nooit eigenlijk? Alleen de mega voor de hand liggende dingen die iedereen vindt.
En die podcast loopt toch ook een week achter, want op het forum kijkt bijna iedereen via Videoland.

3 likes

Heb je een voorbeeld? Ik luister die podcast niet, maar ben nu wel benieuwd

6 likes

Of de observaties zijn gewoon basic gedachten die iedereen heeft haha. Zo bijzonder scherp en uniek zijn we hier nou ook weer niet toch.

18 likes

Dit lijkt me eerder idd haha. Niemand hier komt ooit met een scherpe analyse van de aflevering van 6 dagen geleden :crazy_face:

Wie vd drie?

2 likes

‘die meid’… lekker vriendelijk, why, heeft ze iets misdaan? behalve podcasten?

1 like

Niet om heel filosofisch te doen nu maar er zijn niet echt originele gedachten/meningen dus boeie

4 likes

Huh wat is er onvriendelijk aan die meid?
Maar ik heb geen idee wie, ik kan die stemmen moeilijk uit elkaar houden.

4 likes

Ik weet nog altijd niet wie Til en wie Eva is

Voor mij hebben die een identieke stem.

2 likes

Til altijd hees

5 likes

En waarvan ik dus weet dat ze hier gezeten heeft (onduidelijk of ze er nog zit) is dus die andere chick!

1 like

Je weet toch wel hoe ‘meid’ wordt gebruikt. Of als je het heel bont maakt ‘meiddd’.

Ik gebruik meid/wijffie/mokkel of jochie/gozertje gewoon lief/neutraal hoor
Anyway, het is marissa geloof ik.

2 likes

Lol dit is een van m’n algemene ergernissen, ik weet dat mensen van mijn leeftijd en jonger ‘die meid’ neutraal gebruiken, net als ‘die guy’, maar voor mij klinkt ‘die meid’ min of meer als ‘dat wijf’

17 likes