ooooh I see my bad
Echt een haat liefde ding. Mensen gebruiken het forum te vaak om een versie van de werkelijkheid te presenteren, terwijl ze stiekem zelf ook weten dat het niet helemaal zo zit. En daar kan ik nog mee leven want het is ook juicy, maar de mensen die dat vervolgens niet doorhebben en er vol intrappen…
Mensen die berichten verwijderen
“Voor de herkenbaarheid”
Gaat dit niet over die biecht van gisteren?
het is nog niet eens herfst en ik lees nu al meerdere posts over spinnen doodmaken echt zo gaar
In de herfst erger je er niet aan?
ja natuurlijk wel. ik vind het gewoon extra irritant dat al die overdreven posts nu al beginnen
huh maar er zijn toch nu al gewoon best wel veel spinnen? Ik erger me sowieso aan spinnen doodmaken daar niet van, maar spinnenseizoen begint toch al in augustus?
Zelfde principe als nu al pepernoten en nu al zwartepietdiscussie.
Otoh ja ik zie overal spinnen hoor!
Heb het idee dat het het hele jaar al spinnenseizoen is
ja dit was ook gewoon mijn punt haha, maar ik heb nog geen spinnen gezien. ik dacht dat het meer een herfstding was en daarom vond ik het irritant dat iedereen nu al aan het posten was. ik kan mijn forumergernis wel herformuleren: de massahysterie om spinnen (ja behalve fobieën blablabla disclaimers) en het doodmaken ervan
Begint dat niet een beetje oud te worden van die spinnen, dat is echt zo’n ding dat in voorspelbare zetten verloopt, misschien heeft iemand tijd en creativiteit om het uit te schrijven?
En wat dacht je van reclames met de kerstman op de radio? Hoorde ik gisteren. Hohoho de kerstman hier!! En dan moest je dmv hints raden waar in het.land hij is!
Schande!
Het is een alle-seizoenen-ding🥹
Geen ergernis, even wat juicy posts lezen en analyseren wie hier de cool kids on the block zijn
Dit topic op watching hebben staan en een notificatie krijgen over een post als dit… da’s nou een forumergernis.
Hahaha graag gedaan