Forumergernissen

ooooh I see my bad

2 likes

Echt een haat liefde ding. Mensen gebruiken het forum te vaak om een versie van de werkelijkheid te presenteren, terwijl ze stiekem zelf ook weten dat het niet helemaal zo zit. En daar kan ik nog mee leven want het is ook juicy, maar de mensen die dat vervolgens niet doorhebben en er vol intrappen…

4 likes

Mensen die berichten verwijderen :skull:

38 likes

“Voor de herkenbaarheid” :roll_eyes:

14 likes

@Lula je moet deze mensen een timeout geven als ze dat doen!

6 likes

Gaat dit niet over die biecht van gisteren?

2 likes

het is nog niet eens herfst en ik lees nu al meerdere posts over spinnen doodmaken echt zo gaar

5 likes

In de herfst erger je er niet aan?

2 likes

ja natuurlijk wel. ik vind het gewoon extra irritant dat al die overdreven posts nu al beginnen

3 likes

huh maar er zijn toch nu al gewoon best wel veel spinnen? Ik erger me sowieso aan spinnen doodmaken daar niet van, maar spinnenseizoen begint toch al in augustus?

2 likes

Zelfde principe als nu al pepernoten en nu al zwartepietdiscussie.

Otoh ja ik zie overal spinnen hoor!

5 likes

Heb het idee dat het het hele jaar al spinnenseizoen is

2 likes

ja dit was ook gewoon mijn punt haha, maar ik heb nog geen spinnen gezien. ik dacht dat het meer een herfstding was en daarom vond ik het irritant dat iedereen nu al aan het posten was. ik kan mijn forumergernis wel herformuleren: de massahysterie om spinnen (ja behalve fobieën blablabla disclaimers) en het doodmaken ervan

6 likes

Begint dat niet een beetje oud te worden van die spinnen, dat is echt zo’n ding dat in voorspelbare zetten verloopt, misschien heeft iemand tijd en creativiteit om het uit te schrijven?

4 likes

En wat dacht je van reclames met de kerstman op de radio? Hoorde ik gisteren. Hohoho de kerstman hier!! En dan moest je dmv hints raden waar in het.land hij is!

Schande!

3 likes

Het is een alle-seizoenen-ding🥹

3 likes

Geen ergernis, even wat juicy posts lezen en analyseren wie hier de cool kids on the block zijn :joy:

1 like

Dit topic op watching hebben staan en een notificatie krijgen over een post als dit… da’s nou een forumergernis.

19 likes

Hahaha graag gedaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes