Forumergernissen

De woordencombinatie :sparkles:poezelige voetjes :sparkles: :weary:

9 likes

Dat klinkt gewoon alsof die persoon een feet fetish heeft

5 likes

Sowieso een overdaad aan verkleinwoorden (niet per se enkel op het forum, ook in 't algemeen :smiling_face_with_tear:)

1 like

Sorry :blush:
Ik vind dat wel fijn om te lezen.

2 likes

Sowieso alle discussies die elke keer terugkomen, nu ook weer in het relatieleed topic over hygiëne en wat wel en niet normaal is. We weten inmiddels toch wel dat sommige mensen hier extreem smetvrezerig zijn en andere smerige viezeriken, moet dat echt elke keer weer herhaald worden?

14 likes

Ik wil graag een verkleinwoorden-noodtoestand op dit forum uitroepen.

10 likes

Wow ik kwam naar dit topic omdat ik hetzelfde dacht.

1 like

ik heb het verkleinwoordengevoel ook bij die :hugs: reactie. dezelfde emotie roept die bij me op. vooral als de poster gewoon iets tering doms doet of zelf fout zit en mensen reageren die zalvende kutsmiley (gaan jullie hier zeker ook op doen of nu juist niet meer)

11 likes

Ik bij 🥹 in 99% van de gevallen.

6 likes

ja die is ook kut, ik kan me echt niet voorstellen dat iemand die onironisch gebruikt. maar dat is gelukkig geen forumreactie haha

2 likes

Forumergernisjes 🥹🤗

10 likes

Ja ik las vandaag meerdere keren (oké 2 keren) verkleinwoorden waarvan ik dacht wtf waarom? Als het hoort of echt moet prima maar anders leest het zo viezig ofzo.

Welk topic dan?

5 likes

Weet niet meer welke topics precies maar 1 sowieso in z/k want een van de woorden was poepjes.

1 like

Noooooo

De opkomst van ‘eitje’ viel me al langer op als mensen gewichtig doen over eten (dan komen ook de tomaatjes en de boontjes om de hoek kijken). ‘Tipje’ wint ook terrein. Maar nu is geen woord meer veilig lijkt het.

4 likes

Oh ik dacht dat het over “wrapjes” in het mastercheff topic ging
Maar dat er zo veel voorbeelden zijn zegt al genoeg

5 likes

Daar zag ik ook aankoopje. Waaaaarom.

8 likes

Daar praat 95% sowieso alsof ze zelf pas 2 zijn

10 likes

Kan ook in het taalergernissentopic maar “lekker stofje” haat ik ook. Stofje. Tsssss.

2 likes

Oh ja dat was de andere! Ook echt vreselijk.

3 likes