Blake Lively die in elke topic lijkt op te duiken. En ja ik doe het nu ook
Blake Lively & Taylor Swift
B en R
Whyyyyy echt
Maar waarom R? Ik zie dat steeds maar waar komt de R vandaan. Sorry
Ryan Reynolds (de man van Blake Lively), denk ik.
Heeft bij mij ook even geduurd, ik had geen idee wat er bedoeld werd.
Ik snap het wel, zou wel kut zijn als hun advocaat meeleest en er allerlei smaad aanklachten worden gedaan
Straks komt royce weer aanzetten, heb je dat weer.
Wat was er gebeurd dan (ben nieuw hier)? Vroeg me al af waarom bepaalde namen met puntjes ertussen geschreven werden
Dat is alleen een probleem als je in het influenzatopic zit
Je hoeft niet steeds te zeggen dat je nieuw bent hoor
Dit is nog steeds mijn forumergernis trouwens, net als dingen in een spoiler zetten wat “gevoelige informatie” is.
We kunnen allemaal lezen en ook allemaal klikken hoor.
En ik vraag me af of een puntje helpt tegen niet op google gevonden te worden.
Als je niet wilt dat informatie op een forum te vinden is, zet het dan ook niet op een forum.
Vooral als het om webshops of bedrijven gaat lol. Alsof bolk.adom niet genoeg budget heeft en bots naar FF gaat sturen om te adverteren.
Whahahah ja sorry, ik denk dat iedereen t nu wel weet idd
Nu we toch in het ergernissen topic zitten, vind je het niet irritant dat “aka” in jouw ondertitel verkeerd wordt gebruikt? Hahah
Huh
Dit doet me denken aan de forummer die haar hond sloeg met een stofzuiger wat is dit
Hij was gekwetst
Soms voel ik echt dat ik hier te lang zit als steeds weer dezelfde onderwerpen op dezelfde manier besproken worden (hoe je je moet wassen, hoe vaak je je beddengoed moet wassen, hoe je de kosten in een relatie eerlijk moet verdelen, of kinderen al dan niet een soort robots zijn die je gewoon kunt programmeren op dat ze in een restaurant hun mond houden, hoe gemeen je mag zijn over influencers, of die topics uberhaupt wel bestaansrecht hebben, hoe zo’n enorme linkse elite bubbel dit is, om maar een paar voorbeelden te noemen)
Het niet-consequent verplaatsen posts naar andere topics. Er valt geen touw aan vast te knopen wanneer iets wel of wanneer iets niet verplaatst wordt