Forumergernissen

over welke topics gaat dat dan? ik heb dat eigenlijk nog nooit gezien

Een post die over menstruatieklachten gaat, in wat je even kwijt wilt of erger topic, moet in ieder geval 9/10 keer opbokken naar juiste topic :smiling_face_with_three_hearts:. Dan weet je dat, voor het geval je iets kwijt wilt wat te maken heeft met Goor Bloed.

5 likes

In wat je even kwijt wil kan echt in principe de helft wel in andere topics, zo niet meer!

@ellegirltalk fair enough

2 likes

Misschien doeken we wjekw wel gewoon op, zijn we meteen klaar

10 likes

Ik zou er niets aan missen. Mensen dumpen er vooral halve gedachten die voor anderen niet te volgen zijn.

6 likes

Lijkt me een logische zet ja, een van de meeste actieve topics opdoeken!

1 like

Er is daar echt nauwelijks interactie, dus wat voegt het nou echt toe op een forum?

7 likes

Blijkbaar toch genoeg, want er blijven een hoop mensen daar op dagelijkse basis posten. Ik lees er zelf ook altijd graag, terwijl ik niet zo goed kan omschrijven waarom ik dat wel een prima topic vind, want het is inderdaad een allegaartje.

10 likes

Ik vind dat topic juist uitermate gezellig. Behalve een paar dagboekposters, die zou ik een eigen topic geven. Dan kan ik die op negeren zetten.

22 likes

Ik vind het ook gezellig! En van die heel specifieke topics vaak saaie rondjes tips geven en krijgen

10 likes

Ik vind het ook altijd een hoog zeiksmurf gehalte hebben als mensen fulmineren tegen WJEKW, is gewoon een fijn topic om even je verstand op nul te zetten en te genieten dat iemand drie spinnen zag die dag.

62 likes

Puntjes tussen ran.dom wo.orden en me.rk.en.

35 likes

‘Mijn dochter is erg smal’
‘Mijn dochter is erg slank’
‘Mijn kind is lang en slank’

16 likes

Waar lees je dit?

5 likes

Alle moeder en kind topics

Ja maar soms niet relevant (zoals in het aankopen topic) en ik lees nooit ‘mijn dochter is dik’ ‘voor mijn dikke kind’.

14 likes

Nou dit!

4 likes

Haha dit heb ik van de week nog gezegd! Ivm pasvorm van iets wat iemand verkocht.

Ja dat klopt, maar je zei niet dik. En dat was serieus de eerste keer dat ik dat las

2 likes

dit is echt een groep 8 antwoord en weet ook niet wat ik hier op zou moeten reageren tbh

12 likes