Ik zeg wel regelmatig mijn kind is flink. Dik ook weer niet echt, of is niet erg gebruikelijk om te zeggen bij een kindje. Eigenlijk bijzonder dat je smal of flink gebruikt bij kinderen en dik en slank bij volwassenen. Misschien omdat ze ook nog enorm in de groei zijn en bijv 2 maten groter hebben dan bij hun leeftijd past.
Heb er niet echt een mening bij verder. In de context is het wel handig voor tips over pasvorm indd.
Oooh ik zie het
“Nieuwe broek voor mijn smalle dochter”
Why? Is toch niet relevant.
wat sneu dat je daar als ouder dan, al dan niet bewust, een humble brag van maakt
Almond moms: the next generation.
Weet niet waarom, maar moet zo lachen hierom, vet droog. Mijn nicht vroeg laatst aan mij waar ik de kleren van mn zoontje koop, want: ‘hij is ook wel wat…eh…bonkig gebouwd’
Wtf?
Ze heeft geen dikke kinderen??
Dr kind is niet dik. Het zal je misschien verbazen, maar niet elke irritatie komt voort uit jaloezie.
Waarom laten jullie je zo opnaaien door deze basisschool-comeback
De meeste kinderen zijn toch ook (nog) niet echt dik? Wel ‘flink’ of ik zou eerder zeggen stevig ofzo. Of bonkig dus hahah
Hahaha ik heb nog nooit gehoord van het woord bonkig, maar het klinkt wel cute.
Ik vind bonkig echt leuk klinken. Mijn broer noemde me vroeger altijd bolletje.
Daar staat mijn post los van. De meeste kinderen van de vrouwen op dit forum zijn nog heel klein, althans de kleding die vaak wordt gepost is vooral 0-4 jaar, dan zjjn de meeste kinderen nog niet dik nee. Ging mij erom waarom hier op het forum nooit wordt gezegd ‘mijn kind is dik’.
Dan heb je mij nog nooit als kind gezien
Klopt
Huh?
Kinderen kunnen gewoon echt wel dik zijn, zelfs peuters.
Wat ze niet minderwaardig maakt. Maar het net zo veel zin om te beweren dat er geen blonde kinderen zijn.
Ja ik was dus zelf zo een klein dikkerdje dus als ik iemand zie zeggen dat kinderen nooit echt dik of dun zijn dan denk ik: was het maar zo’n feest (voor mij dan). Maargoed ik ben ook heel mn blij dat fora 30 jaar geleden nog niet zo toegankelijk waren als nu want ik zie mijn moeder hier al posten “eindelijk een leuk outfitje voor mijn dikke kind”
Oh dat is een mooi bruggetje dankjewel!
De shit die mensen soms posten over hun kinderen… met shit bedoel ik persoonlijke detailis. Dat vind ik soms nogal ver gaan tbh.