Eens ik vind dat ook juist heel leuke polls! Ik heb over de jaren ook echt veel “geleerd” over hoe mensen soms denken en redeneren door die polls
Gebedel om inzage van consumentenbondtests ![]()
Ja maar echt, betaal gewoon voor een lidmaatschap, stelletje skere tatta’s.
gezeur over airco’s/verwarming
sowieso dat het in elk topic non stop over het weer gaat als het een keer heet of koud is
Wjekw - wow het is warm
Klaag over het weer - het is al drie maanden heet
Durf te vragen - heeft er iemand tips tegen de hitte?
Concerttopic - gaan jullie ook naar het concert in de hitte?
Show je laatste aankopen - xxx xxx xxx xxx xxx en xxx gekocht tegen de warmte!
Ergernissen - de hitte
Zwangerschapstopic - hoe ga je om met de hitte als je zwanger bent?
Wjekw zw/kind - hoe houd ik mijn kind koel?
Relatie ergernissen - mijn vriend kan beter tegen de hitte dan ik
Familie ergernissen - airco’s van je familie tegen de hitte
Schoonfamilie ergernissen - ik moet naar mijn schoonouders in de hitte
Burenergernissen - mijn buren hebben hun airco non stop aan tegen de hitte
Impopulaire meningen - ik hou wel van deze hitte
Dus alleen influencer en boulevard topics zijn veilig?
En misschien TMI, die heb ik op negeer
Dit is toch ook niet zo moeilijk? Gewoon in de vriezer leggen totdat de hittegolf voorbij is.
Nah, daar krijg je allerlei warmteuitslag foto’s of iets dergelijks
En het chipstopic!!
Waarom waarom waarom zijn polls standaard met niet-openbare stemmen?
Ik wil een poll maken, niet een poll maken, vergeten van die stemmen, een poll erbij maken om af te kijken hoe dat is gecodeerd om het handmatig te wijzigen, vergeten zijn van die extra poll, mn bericht weer editen en m’n stem kwijt zijn…
ik zie dit de laatste tijd weer heel vaak: mensen die klagen dat een onderwerp saai is maar niet zelf over iets anders beginnen. dus alleen een reactie van ‘oke boeiend’ of die arrogante gaapemoji. ik vind ook wel eens een gesprek oninteressant maar zo’n domme reactie voegt echt niks toe.
Ik vind het ook zo ‘internetheld’ achtig, want in het echt zie ik dat mensen niet doen.
Het kan toch ook niet totaal nieuw voor je zijn dat er soms een gesprek ontstaat waar je niks om geeft en dat afwijkt van het onderwerp. Zolang het niet tijden offtopic gaat, lijkt me dat gewoon echt totaal normaal
Ik vind het vaak ook gewoon leuk om te lezen. Kom maar door met je mening over zwembaden ![]()
Ik trek alleen de grens bij vieze luiers en alle details eromheen. Dat mag gewoon afgekapt worden van mij
Ja, dat is typisch iets wat er heel gek uit zou zien als je dat op een feestje ofzo zou doen. Gewoon zeggen: omg wat saai.
Terwijl je zo makkelijk een stukje verder in de tijd kunt scrollen.
Ik vond de berichten laatste tijd dat het echt enorm ergerlijk is om consumentenbond uitslagen te vragen en eigenlijk de boodschap dat mensen ermee moeten stoppen ook best … directief… dwingend… raar? ![]()
Ik voel me in ieder geval bezwaard om er nog eens naar te vragen terwijl ik dat eigenlijk maar stom vind. Het gebeurt vaak in een vraag topic, het staat er niet in de weg ofzo.
Ja het is gierig dat er steeds weer een iemand het komt vragen, en het is saai om te lezen en wellicht oogrolwaardig want daar is er weer eentje die komt bedelen, maar boeien.
Degene die wel een abo heeft en de uitslagen wil delen, die heeft er blijkbaar geen problemen en helpt graag, anders zouden ze de vraag wel negeren. Dus waarom zou je als meelezer erover zaniken? Laat de vrager en antwoordgever lekker doen.
Het is niet dat je 101 posts moet doorscrollen omdat het heel erg offtopic gaat of dat ontelbaar veel mensen allemaal hun eigen specifieke situatie komen posten. Daarbij snap ik de ergernis nog wel want waarom voelt iedereen de behoefte om diens specifieke situatie uit te leggen. Maar ook dan: waarom voel je de behoeften om te sturen?
Zo arrogant ofzo: “Ik, en met mij nog vele anderen vinden dit heel irritant om te lezen, dus kunnen jullie aub stoppen met consumentenbond uitslagen vragen, offtopic gaan en/of je eigen situatie uitleggen. Dat zou mijn vrije tijd vermaak van doelloos op een forum scrollen echt beter maken. Bij voorbaat dank voor het rekening houden met mijn forumervaring.”
Nieuwsartikels achter een betaalmuur mogen niet gedeeld worden. Waarom zou dat dan wel mogen bij Consumentenbond uitslagen?
Ik snap je punt over ene vraagt wat en ander geeft antwoord.
Ja, en vooral: het is toch ook juist leuk om elkaar een beetje te helpen met dingen op het forum?