Forumergernissen

Maar weet je ook nog wie het was? Niet dat je dat hier nu moet zeggen maar ik heb zelf dit verhaal zeker onthouden maar echt geen flauw idee wie dit was. Ik onthou eigenlijk alleen dingen bij hele opvallende forummers of als mensen het herhaaldelijk hebben over dingen (en dan eigenlijk ook vooral bij de meer opvallende forummers).

5 likes

We hebben een zoekmachine he. Kost echt een seconde om een specifieke post te vinden.

11 likes

Triest ook gewoon soms om er snel vandoor te gaan en dan weer te gaan posten onder een andere naam en heel hard proberen jezelf een andere identiteit aan te meten.
Ze vallen zo door de mand hoor :eyes::eyes:🕵🏻‍♂

6 likes

Ja dat snap ik maar dat was m’n punt niet. Als ik het zou willen weten kan ik het opzoeken maar het is dus niet zo dat ik onthou dat dat verhaal van Pietje was. En dat als Pietje hier weer iets post over haar vriend dat ik dan meteen denk dat was die gast van Snapchat en Lowlands. Maar blijkbaar hebben veel mensen hier een beter geheugen en herinneren zij zich vaak wel wie wat precies eerder gepost heeft.

6 likes

Ik zie jou en je ava en weet meteen: die eet geen Franse kaasjes doordeweeks.

16 likes

Hahaha ik wist ook dat dit weer terug zou komen.

Niet waar overigens, maar de uitspraak komt inderdaad bij mij vandaan.

1 like

Ik wil je op 3 mei wel een reminder sturen.

4 likes

Nee geen idee, ik onthoud eigenlijk alleen verhalen en geen namen haha.

@Zora Kijk dit zijn de eervolle vermeldingen waar ik het voor doe! Happy flushing!

2 likes

Ik vind het altijd zo’n rare flex om jaren en jaren lid te zijn op een forum en ik weet niet hoeveel posts te hebben en dan te zeggen dat je dingen niet over mensen onthoudt. Ok dus je zit hier alleen maar om te oreren over jezelf ofzo? De anderen zijn ruis?

15 likes

Mja nu je het zegt zou het ook wat gek zijn als dat echt helemaal zo is.

2 likes

Het is meestal ook gewoon denk ik niet waar, zeker als je het vergelijkt met andere onzin die mensen onthouden over popcultuur of influencers ofzo.

Ik bedoel het is wel logisch dat je sommige dingen meer onthoudt dan anderen. Ik heb ook wel onderwerpen of mensen die me meer blijven. Maar vol trots verkondigen dat je niks over niemand weet is niet een bewijs van dat je een wereldse meit bent die te druk is voor online onzin (girl u are part of the online onzin) maar misschien meer een teken dat je hier zit om over jezelf te lullen.

6 likes

Ik onthoud heel veel, maar koppel het niet aan gebruikers. Ik kan gebeurtenissen an sich nog wel voor de geest halen.

24 likes

Er zitten hier >4000 gebruikers… Natuurlijk is daar lang niet iedereen van een actieve poster, maar dan hou je alsnog heel veel mensen over waarvan de meerderheid niet heel veel post, misschien wel af en toe iets opvallends, maar echt niet heel memorabel is.
Dus ik onthoud niet vaak de link tussen gebruiker en post?
Wel eerder als iemand herkenbaar is omdat die veel post ofzo of als je iemand hebt onhouden omdat je een hobby gemeen hebt of weet ik het. Maar er zitten hier zoveel random personen…

5 likes

Ja niemand onthoudt 4000 randos en ook niet alle reguliere posters (ik iig niet en ook niet in deze discussie) maar dat is iets heel anders dan ‘omg hóé onthouden mensen in gódsnaam wat andere mensen posten!!!’

4 likes

Maar er zijn hier ook een aantal handjesvol aan mensen die echt straight up BIZARRE dingen hebben gedeeld en ik ga niet doen of ik dat niet kan onthouden en elke keer als zij posten denk ik altijd “ahh maar natuurlijk vind jij dat, jij vindt …. ook normaal”

29 likes

Haha ja, die zitten er voor mij ook wel tussen. Of juiste hele leuke dingen, dan ook wel :woman_shrugging:

4 likes

Het is zo misplaatst verheven! Sorry maar als je 46 dagen leestijd hebt en niks over andere leden herinnert kom je eerder dom over dan cool haha :face_exhaling: :face_exhaling:

8 likes

Ik ben gewoon Dory.

5 likes

Die post letterlijk boven jouw post, dus zou zeggen vraag het haar :joy:

11 likes

Memories unlocked haha

5 likes