Forumergernissen

Dat mensen bij bepaalde discussies gaan zeggen dat het moet stoppen omdat het te lang duurt, of omdat ze het saai vinden. Nog erger vind ik het als er een gaapemoji wordt geplaatst.

Wie ben jij om te bepalen wat wel en niet besproken mag worden? En scroll gewoon door als het je niet boeit. Het is een forum, dus letterlijk bedoeld voor discussies. Ik vind 90% van wat hier wordt besproken niet boeiend maar fijn toch, dat mensen elkaar hier in domme niche onderwerpen kunnen vinden.

Er geldt hier wel een uitzondering voor het gesprek over snot uit de neus van je kind zuigen.

54 likes

Ik was heel gelukkig dat ik @Vuile_bitch haar trauma niet had opgelopen…
Jeee… toch trauma opgelopen. Lekker dan…

5 likes

kunnen die gorigheden gewoon niet meer herhaald worden, gadverdamme. lees dit weer voordat ik ga eten en ik vind het echt walgelijk

6 likes

dit vind ik ook zo irritant, nog erger dan het off-topic gaan zelf. echt een soort van arrogant zelfs haha alsof mensen jou moeten entertainen

20 likes

Hahaha ja en soms doen mensen dat die je hier nog nooit hebt gezien. Bitch, who are you!?!?!

5 likes

Normaal doe ik dat ook niet, want ik ben het opzich met je eens hoor. Alle discussies mogen er zijn en als ik het niks vind, dan scroll ik door. Alleen nu ging het in twéé verschillende topics over dezelfde discussie (doe het lekker in dezelfde) en ik vind het ook vrij raar om de kinderwens van een ander te bespreken

1 like

Nou de baby kledingmaten discussie mag wat mij betreft toch echt wel verbannen worden hoor.

5 likes