Ik vind het irritant als ik een melding krijg ‘2 mensen hebben op u gereageerd’, maar dan is het in een druk topic. En dan als ik op die melding klik wordt ik vanzelf geleid naar de 1e reactie, maar de 2e moet ik zelf zoeken. En dan heb ik daar geen zin in, of dan zie ik hem over het hoofd en dan zijn er mensen die zich ongezien voelen misschien!!! Sorry als ik je een like/reactie verschuldigd ben, ik ben een chaoot
Jaaa dit vind ik ook irritant! Dat reacties gegroupeerd zijn. Al heb ik zelden reacties haha dus de ergernis duikt niet vaak op. maar toch. irritant!
Ik!!! Heeel irritant
Dat gehaat en gejengel over lipfillers in sommige topics
Bij mij loopt het forum best vaak vast. Dan blijft hij laden (dat rondje blijft dan ronddraaien) en moet ik alles wegklikken en opnieuw openen.
Zowel op telefoon, als iPad en laptop. Geen idee waar het aan ligt. Wel vervelend.
Ik gooi ‘m er nogmaals in: dat stomme onnodige blurren. Echt irritant.
Blur eti
quette
Ik ben voor!
Ik denk niet dat iedereen het gelijk door heeft bij de trollen.
ze zei ‘overduidelijke’ toch? dus die waarbij men het door heeft maar desondanks reageert. maar misschien hanteer jij nu een iets andere definitie van ‘trollen’. ik bedoel ermee iig mensen die doelbewust provocerende reacties achterlaten en/of mensen allerlei dingen op de mouw spelden.
Zelfs daar trap ik in
Soms geeft de naam van de betreffende trol ook iets weg. Niet altijd hoor maar alle beetjes helpen;)
Het mag eruit zien als een trol, het is niet per se een trol
Wacht eens even… jouw avatar is een trol!!
Ja duh. Die titel.
Oeps…
Dat je via de discourse-URL nu op een rare pagina uitkomt. Ik gebruikte altijd de discourse.blabla-link omdat ik het fijn vind snel te kunnen navigeren naar de correcte pagina en ‘forumfeminarum’ wat dat betreft concurreert met Facebook. Het is 1 letter extra intypen, maar toch irritant, vooral nu ik steeds naar een verkeerde website ga.
eh… dit is serieus een ergernis? je kunt toch gewoon de juiste url opslaan? of een nieuwe shortcut maken?
kan wel regelen dat die ook werkt voor mensen die late to the party zijn met www hoor, daar niet van. maar dit lijkt mij minder werk dan zo’n hele ergernis intikken
Eh, gaan we nou serieus forumergernis-shamen? Ik zeg niet dat iemand er iets aan moet veranderen, en ik raak er ook vanzelf wel weer aan gewend hoor. Iedereen heeft zijn eigen manier van navigeren en jullie hebben zelf die URL een jaar lang in de lucht gehouden, dus beetje gek om dan zo te reageren mijns inziens. (Wie typt er tegenwoordig nog ‘www’ overigens?) Mijn shortcuts staan vol met andere websites en ja, ik heb de juiste URL, maar heb die dus expres nooit gebruikt omdat ik altijd sneller kon navigeren via de D.
nou goed ik was niet boos ofzo maar even oprecht verbaasd. misschien begrijp ik het ook niet goed, mij leek het een kwestie van ‘discourse’ door ‘www’ (of niks) vervangen, het was gewoon vriendelijk en hulpvaardig bedoeld van mij