Wow weer wat geleerd. Ik kende af en aan eigenlijk niet.
Guilty
Ik weet niet precies waarom maar ik erger me aan topictitels met de toevoeging ‘topic’ erin (en sowieso te lange topictitels) Ja nogal wiedes toch, want dat is wat al deze dingen zijn. En vooral dat sommige topics het wel hebben en andere niet. Het leest voor mij een beetje alsof ik een boek lees en dat de hoofdstukken dan zo heten:
‘De ochtend’
‘Het middag-hoofdstuk’
‘Algemeen hoofdstuk over namiddagen’
‘Het avond-hoofdstuk zonder omg-reacties’
‘Het hoofdstuk voor iedereen die van de nacht houdt’
Ochtend. Middag. Namiddag. Avond. Nacht. Dat is toch alle info die je nodig hebt en leest veel beter.
Is dit dan het topic waar ik meningen kan uiten waar ik geen omg op wil.
Maar alleen ‘s avonds
ja maar ja maar ja maar… betekent ‘af en aan’ niet ‘dan weer een tijdje wel, dan weer een tijdje niet’?
Dat kun je doen maar dan komt de biechtpolitie je wel per ongeluk expres flaggen
Ik heb gegoogled maar kan geen bron vinden dus ben ook benieuwd. Af en aan is in mijn ogen namelijk inderdaad dan weer wel, dan weer niet. Af=uit aan=eh aan.
Ja maar als je zegt: de mensen komen bij ons af en aan heb je het wel over een onophoudelijke stroom mensen die continu doorgaat.
Dat is niet dat er af en toe eens iemand langs komt.
Ha! Weer wat geleerd
Ik heb het dus blijkbaar al die tijd verkeerd gebruikt.
Elk topic dat ik open gaat over school.
Ik ga dr denk ik maar eens een scriptie over schrijven.
Ja grote smurf.
Maar Dostojevski lezen op het WO is wel heel anders dan op het hbo.
Was het maar zo’n feest. Overal waar ik solliciteer vragen ze om een (ongeschoonde) cijferlijst. Maar hopelijk houd dat inderdaad op als je eenmaal je eerste baan gehad hebt.
Jammer he dat er ook andere mensen op een forum zitten.
@Lula
Haha. Ik dacht dus eigenlijk dat mijn situatie meer regel dan uitzondering was, vandaar dat ik reageerde. Dus ik vroeg het hier (ben vandaag eens uit mijn rechtenbubbel gekropen dus ben met allemaal ‘anderen’) net en iedereen zei: ‘Nee niemand vraagt ooit nog naar je cijfers.’ Dus sorry inderdaad een beetje een nutteloze reactie.
Mijn forumergernis is juist dat er elke dag wel een keer wordt gezegd ‘gaat het nu weer hier over’ ‘deze discussie is al geweest’. Ik vind dat zulke zure posts omdat anderen het er blijkbaar wel over willen hebben. Je kunt i.m.o. dan beter het gesprek op een ander onderwerp brengen. In het echt ga je toch ook niet bij een groep mensen staan en zeggen ‘Jezus gaat het nu alweer hierover. Ik dacht dat jullie het over wat leuks hadden.’
(Overigens heb ik het niet over offtopic gaan want ik snap het het irri is als ineens ieder topic over bijv. studie gaat maar meer als het bijv. in het Boulevardtopic weer over dezelfde bn’er gaat.)
Ik vind het niet erg dat mensen het over school hebben hoor maar in 4 of 5 topics in 2 dagen hetzelfde onderwerp lezen. Terwijl een aantal topics entertainment topics zijn is gewoon irritant.
Ik vinf het prima als mensen het er graag over willrn hebben (of over opscheppen) maar ga er dan mee naar de topics die er voor bedoelt zijn.
Is het normaal om al deze dingen te onthouden? Ik weet natuurlijk nog wel welk niveau ik heb gedaan maar de rest zou ik echt niet meer weten haha. Is toch totaal niet belangrijk meer als je van de middelbare af bent.
En een linkje naar je scriptie