Forumergernissen

Oh als je een stuk selecteert (of het hele bericht), dan verschijnt de optie om het te citeren,
en anders als je op het ballonnetje linksboven in het antwoordvak klikt ook:

AH sorry je hebt het ook al beantwoord zie ik:)

Aaah thanks @EllaFitzgerald en @anon53054661! Weer wat geleerd

1 like

Ja oké maar volgens mij gebruikt iedereen de antwoorden-optie. Ik zie bijna nooit een ‘echte’ quote.

1 like

Ja, maar dat zei je niet :stuck_out_tongue:. Maargoed idk, misschien om te voorkomen dat iemand wel een stukje quote, zoals @EllaFitzgerald ook zei soms wordt het wel gebruikt om op een bepaald gedeelte te reageren en misschien wil diegene dat voorkomen? Of als extra waarschuwing/vraag

1 like

In het begin deed ik het wel, maar nu ook steeds minder omdat niemand het doet. Vind het irritant dat je anders eerst op de avatar moet klikken om te zien waar er op gereageerd wordt ipv dat het gequote bericht gewoon ook in het bericht staat (zoals op ellegirl). Bovendien doet de terugknop het bij mij niet altijd even goed.

5 likes

haha ik vind het irritant als mensen op een poll reageren met: ik eet geen vlees/ ik doe dit/dat niet ik heb dat/dit niet ik woon wel/niet thuis etc

tenzij iemand iets is vergeten toe te voegen aan de opties òf dat ook wilde weten van ons, vind ik dat altijd zo nutteloos. dat vraagt diegene dan toch ook niet haha, dan geldt die poll toch niet voor jou? :stuck_out_tongue:

22 likes

Ja vind ik ook. Mijn ergernis bij dat topic is ook dat ik het idee heb dat de screenshots meer geplaatst worden om de ontzettend “gevatte/grappige” reactie van de forummer te showen ipv dat het gesprek nou zo cringewaardig is.

17 likes

Ik vind het dronken topic zon treurig topic. Vind dat er nog best lange goed geschreven verhalen staan terwijl mensen daar zoooo dronken zijn.

10 likes

Je bent er nog! Ik zag je niet meer voorbij komen. Was je weg of heb ik je echt over het hoofd gezien?

MAG NIET LEES DE HUISREGELS FF

1 like

Ik ben 2x vn avatar veranderd hahah

2 likes

Oh ja en nog een tikje erger vind ik de polls met “zal ik nu pizza bestellen ja of nee” duh iedereen antwoordt altijd ja pizza bestellen. Alleen “zal ik nu in bed gaan liggen” en dan als opties “ja!” en “natuurlijk!” vind ik nog onzinniger. Kom op echt nonsenspolls je wil gewoon leuk doen.

8 likes

Ik erger me er echt aan als mensen hun posts verwijderen (zonder dat ze helemaal stoppen met forummen natuurlijk, dan is het wat anders). Denk dan even wat langer na voordat je post, of sta gewoon achter wat je hebt gezegd, of bied je excuses aan als je iets hebt gezegd waarbij dat nodig is, maar waarom verwijderen?

19 likes

Dat er soms polls in het ‘Stel hier je persoonlijke vraag’ topic staan die eigenlijk in ‘Je moet kiezen’ horen.

5 likes
  • Frankie
  • Aubergines

0 stemmers

4 likes

Verkeerde topic!! :rage:

Wie is hier de admin, gij of ik?

7 likes

Nou ja, als ik MOET kiezen…

18 likes

Soms vind ik dat wel lastig.
Even als voorbeeld om het op mezelf te betrekken; ik post soms iets over mijn (overleden) moeder, wat ze deed/had ofzo, of iets wat ik van haar mis, en dan geeft iemand een reactie/advies en dan denk ik ah lief maar ze is er niet meer. Maar dan twijfel ik dus ook, had ik erbij moeten zetten dat ze dood is? Want voor mijn gevoel kan het dan ook overkomen als ‘heb je haar weer, dat heb je al 25x gepost, nu weten we het wel’. Maar genoeg mensen die inderdaad niet alles onthouden/alles lezen. Dus eh ja, een moeilijke afweging.
Al snap ik wel je ergernis bij namen hoor, zeg dan gewoon vriend/baby.
En over dat er geen context is en ik geen idee heb waar het over gaat. Dan denk ik altijd meer dat het een soort dagboekpost is, of dat het is bedoeld voor mensen die ook al eerder op een eerdere post hebben gereageerd en dat het voor hen (hun? ik maak hier vaak fouten mee) als update is bedoeld en denk ik ‘jaja’ en lees ik er overheen. :see_no_evil: En als anderen weer iets posten dan denk ik automatisch ‘ze zal haar huisdier wel bedoelen’ omdat het dan daarvoor ook vaak over het huisdier ging :p.

3 likes