Joeyjaq:
https://www.instagram.com/reel/CRYpRjFAbaC/?utm_medium=copy_link
Of als iemand een activiteit doet zoals bijvoorbeeld voetbal, de zin “Wat weet jij van voetbal-dingen”
Dit ben ik (gelukkig) nog nooit tegengekomen! Ik snap het ook niet haha, vraagt degene die voetbalt dit dan aan anderen, of anderen aan diegene?
Het slaat ook hélemaal nergens op. Want het lijkt een vraag maar dat is het niet eens. Gewoon een soort van rare zinsconstructie. Het wordt ook gebruikt bij opscheppen. Bijvoorbeeld een mooie nieuwe auto met de caption ‘wat weet jij over auto’s’. Of: ‘autodingen’
Maar zijn dit nou echt forumergernissen? Zat mensen die in het dagelijks leven ook zo typen
Oh ik vind “???” echt wat toevoegen. Gewoon een soort mix van totale verbijstering en “wtf” die ik niet in woorden kan uitdrukken.
Heb ik nou een dejavu of heb je deze laatst gepost en weggehaald?
Ik zie dit echt nooit! Maar ga er nu op letten
Wat ik dus wel een beetje jammer vind is dat ik het hier soms net een debatingclub vind. Dan vraag ik me af: gaat het je nu echt om de zaak of heb je gewoon zin in een potje argumenteren?
Ja laatst maakt ik een een saaie boomerjoke en toen werd me verteld dat ie inhoudelijk niet klopte en toen ik zei oké maar is een grapje had ik geen goed argument?
Niet alles is een debat
Vind het raar dat als er ergens geplaatst wordt dat iemand van hier is vreemd gegaan er 1 miljoen likes en aanmoedigende berichten worden geplaatst, maar owee als iemands partner is vreemd gegaan!!
Ik vind iedereen sws te monogaam. Al die drama om niks.
Die like ik juist omdat het eindelijk eens een goede biecht is tussen de chips-als-ontbijtbiechten, ik support vreemdgaan doorgaans niet echt.
Jeetje, jouw biecht is van 2 weken geleden. Dus nee, voel je vooral niet aangesproken.
Ik heb eigenlijk niet de indruk dat al die ‘duizend’ mensen die zo’n vreemdgaan biecht liken dat doen omdat ze vreemdgaan moreel acceptabel vinden, maar (zoals hierboven ook al werd gezegd) gewoon omdat het goede, juicy biechten zijn en dat is precies wat mensen willen lezen als ze dat topic openen. Als in het wkjekw foto topic een hele prachtige/schattige/coole foto staat krijgt die ook veel likes, want daarvoor kom je in dat topic.
Ja.
Niks tegen mensen die het op het forum zeggen, snap het sarcasme, maar vind de woorden “meit” en “sgat” irritant. Soort van belerend toontje. Denk ook dat de spelling me gewoon dwarszit
Ik vind vooral“ tiet erin” echt schijt irritant.
Edit sorry tag was onnodig.
Tiet waarin
Ik snap het ook niet. Of is dat iets van het kindergedeelte?