Forumergernissen

Dat zou pas echt een forumergernis zijn

13 likes

Kon ik hem irl maar op negeer zetten…

5 likes

Ik hoop niet dat Royke nog meeleest

5 likes

Dit snap ik nooit. Dan moet je eerst de rest lezen en dan weer terug en dan oh het was een reactie op een vraag die 10 posts later werd gesteld.

4 likes

Op wie doel je?

Ik zal dit vast wel eens doen ja

1 like

Bedoel je slowchatten? Op girlscene is dat verboden.

Dat mag hier in principe ook niet. Maar we zijn niet ieder moment van de dag online dus dat is niet altijd te voorkomen.

3 likes

Je laatste ergernis begrijp ik goed, maar is het eerste wat je schrijft niet precies waar wjekw voor bedoeld is? Zoals de titel al zegt is dat topic er puur en alleen voor dat je iets kwijt wilt, en niet per definitie dat je input terug wilt. Of gaat jouw ergernis dan over dagboekposts alleen in andere topics? Of heb ik al die jaren het doel van wjekw verkeerd begrepen :scream:

Ik denk dat er onderscheid gemaakt kan worden tussen wat je even kwijt wilt 1: “Heel erg blij, want ik heb na 4 jaar oefenen eindelijk mijn veterstrikdiploma gehaald!”

en wat je even kwijt wilt 2: “Mega vroeg wakker geworden vandaag, maar daardoor gelukkig wel nog even kunnen oefenen met veters strikken. Heb vanmiddag om 14:00 mijn tentamen, al de 1400e keer dat ik ‘m moet herkansen. Hopelijk haal ik ‘m, dan kan ik eindelijk mijn klittenbandsandalen de deur uit doen. Misschien zet ik ze wel op Marktplaats, al heb ik daar niet zo’n chille ervaring mee. In ieder geval nu eerst even lekker ontbijten met havermout, en vanmiddag pannenkoeken lunchen voor extra geluk! Heb trouwens ook over dolfijnen gedroomd, net als gisteren! En de buurman deed om 06.00 het rolluik omhoog.”

By the way nog even mijn eigen forumergernis: mensen die hun post niet verwijderen maar editen met het woordje “weg”. Verwijderen was minder werk geweest!

65 likes

Ja plus dat de sommige posts in wjekw meer een gesprekstarter zijn dan de andere. Een post is veel ‘leuker’ als andere forummers erop kunnen inhaken/hun ervaringen kunnen delen dan de zoveelste braindump.

1 like

Wat is er dan ‘‘mis’’ mee als iemand het schrijft zoals jouw tweede voorbeeld @vitaminwater? Ja het zijn meer woorden en kost iets meer scrolltijd, maar kan me gewoon moeilijk voorstellen dat mensen zich daaraan gaan zitten ergeren.

Dit topic is een beetje een forumergernis van mij denk ik, vind het altijd een beetje flauw ofzo, alsof er een goede en foute manier is om te forum(m?)en.

19 likes

wow meta

9 likes

Zo ja hier heb ik een hekel aan. Zo van ik heb iets gepost. Maar ik laat nog wel -weg- staan zodat mensen me kunnen vragen “Wat stond hier”.
Dan voel ik me speciaal.

12 likes

Dat is het moment dat ik jou dm wat er stond

Jij weet dat altijd op een of andere manier

19 likes

Ja tip nooit " Ik haal dit zo weg " er bij zetten.
Ik ben speedy “mijn achternaam”

10 likes

Speedy -weg-

16 likes

Haha shit ik dacht dat ik de enige was die dan in @Soy.peor haar DM slide. :raised_hand: :raised_back_of_hand:

4 likes

Nope. Kwart forum zit in mn dm van “Kijk soy diiadh”
Ik : oohjaa interessant , doorsturen.

5 likes

Ik moet steeds aan dat ‘power posten’ terugdenken en kan dan alleen maar aan zo’n soort gif denken:

(Sorry als het een forumergernis van je is als mensen dingen hier posten die geen forumergernis zijn en je je helemaal had verheugd op een ergernis)

46 likes

Op een oud forum (niet EGF) waar ik zat is dat een redelijk normaal woord voor meerdere posts achter elkaar heel snel zonder weinig inhoud. (Wat principe power posting moet zijn)