Forumergernissen

Typ het dan met een sch, ipv met een g :sob: Dat verzacht het leed een beetje.

Mijt…

6 likes

Het is dat ik je een leuke forummer vind… :heart::sob:

1 like

Je vertelde laatst nog over half aangevroten voedsel in slabbertjes :nauseated_face:

10 likes

Huh? Buiten een paar random zaken zie ik @grace zelden iets posten over haar baby? Toch 99% van haar posts gaan ergens anders over

5 likes

Totaal niet mee eens. Denk dat er een groot deel is die niet eens weet dat @grace een kindje heeft of hier bijv pas na maanden achterkwam. Vind ik juist knap, nadat ik moeder ben geworden kon ik het alleen maar over m’n kind hebben :rofl:

3 likes

Ik zie ook dat Grace het over haar kind heeft. Is toch geen belediging?

2 likes

Het kwam op mij een beetje verheven over. Wat al is gezegd je post zelf ook regelmatig over het moederschap maar dan vaak op een ‘ik ben een cool-mom-manier’ en de ander doet het weer met de standaardbewoordingen op een communiemanier zoals jij het noemt. Wat maakt het uit? Ieder z’n ding en het een is niet per se beter of slechter dan het ander.

41 likes

Sounds like forumposts to me :cowboy_hat_face:

1 like

Haha het past wel bij je dus zou het zeker doen!

4 likes

Ben ik nou gek of ondergraaf je hier je eigen punt?
Als 1 procent van mijn posts over Arnon Grunberg gaat, ben ik dan die ene die het altijd maar over Arnon Grunberg heeft?

Daar verleen ik geen medewerking aan hoor.

1 like

Ik zocht net op Arnon en onder relevante zoekresultaten was post 2, 3 en 4 van jou. Sorry. :whistling:

13 likes

Ik werd betaald voor bovenstaande post toch?

17 likes

Altijd weer lezen ‘spieren zijn zwaarder dan vet’ tegen mensen die zich afvragen waarom het afvallen tegenvalt.
Hardstikke lief hoor om iemand gerust te willen stellen en het is geen leugen alleen het is 99 van de 100 keer niet van toepassing. Het blijft maar terugkeren, al is het al vaak ontkracht.

32 likes

Ik vind dat als je geen spoilers wil lezen over een bepaalde serie of tv-programma (of de genderreveal van een vlogger omg) je niet in het betreffende topic moet lezen.

En als je geen spoilers wil lezen over series die al meer dan 10 jaar oud zijn moet je gewoon je internet uitzetten.

Dan is Gossip Girl!!!

*Ik heb een dejavu. Misschien heb ik dit al eens gepost. Maar het is elke keer gezeik in die serie topics.

46 likes

In het algemene Netflix-topic vind ik het wel normaal om spoilers te gebruiken. Daar gebeurt zoveel.

Maar in eigen topics over één programma vind ik inderdaad dat je het topic gewoon nog niet moet openen als je nog moet kijken. En spoilers dus zeer overdreven.

6 likes

Mensen die zeggen dat ze geen spoilers willen als je het hebt over hoe een historisch figuur aan zijn einde komt. Netflix heeft dat einde niet geschreven en waarom heb je bij geschiedenis niet opgelet? Dat je een serie of film niet gekeken hebt kan maar sommige dingen zijn al een tijd algemeen bekend

17 likes

Eens behalve als mensen al verder gaan via een streaming dienst en dan alles posten zonder spoiler. Ik vind het veel leuker om samen de aflevering te kijken. Meestal steekt iedereen elkaar aan en dan post iedereen hun mening over het programma and thats it. Zo saai

6 likes

Nee dan moet je ook maar gewoon de Bachelor vooruit kijken. Ben er klaar mee nu.
*n.v.m. volgens mij komt dat niet eens op tv.

1 like

Ik vind dit forum echt een soort moedermaffia hotspot geworden.
Ik zie de laatste tijd echt extreem veel oordelen over hoe iemand zijn kinderen opvoedt.

4 likes