Sinds de like-knop een andere plaats heeft klik ik er steeds per ongeluk op tijdens het scrollen
Oh, niet ver genoeg teruggelezen zie ik.
we zijn full-circle, inmiddels is het commentaar op de like-knop mijn forumergernis
Soms baal ik dat er geen optie is voor een reactie haha
PS wel heel blij met de opties die er al zijn
Ik vind het weghalen van posts an sich niet irritant, maar het er van te voren zeggen (“ik haal dit straks weg”) zo nutteloos en vooral dan de bewerking (“weg”) achteraf zo irritant. Verwijder het gewoon ipv een lege post te laten staan, als een soort van bewijs dat je wel eens iets gepost hebt. Waarom doen mensen dat? Oprechte vraag/interesse.
Vooral als 't een spoiler betreft en je daar dan op klikt en er ‘weg’ staat, ok
Ik wist dus serieus niet dat je zelf ook je berichten helemaal kunt verwijderen
Of “te laat!”
Ohhh ja dat is echt de grootste ergernis van deze ergernis
Hahaha shit voel me aangesproken, deed dit net toevallig. Ik had ook niet door dat je echt zelf een bericht kunt verwijderen, ik zag anderen het zo doen en dacht dit is dus de manier haha. En waarom je het dan aankondigt is wel een goede vraag… heb even nagedacht en ik denk dat ik het zelf deed omdat ik het zo mogelijk nog irritanter vindt dat iemand iets post en het dan weghaalt zonder dat je als lezer weet dat dat gaat gebeuren of waarom ‘t gebeurd is
Maar wel fijn dat je dus een bericht gewoon weg kunt halen, weer wat geleerd.
Ik wil even zeggen dat een “ik haal dit zo weg” vermelding voor mij vaak een extra reden is om iets te screenshotten
(Meestal zodat ik het dan rustig kan lezen)
Ik zie ook nog regelmatig posts die dan een paar dagen oud zijn waarin staat: “ik haal dit zo weg” uhhuh, we zien het ja.
Haha dit doe ik eigenlijk ook, ook wanneer het een lang verhaal is in een juicy discussie ofzo. Ik heb vaker gehad dat halverwege het lezen het bericht weg is, daar kan ik echt niet tegen
Als voormalige IJmuidenaar ben ik automatisch nu een lijstje met Linda’s in mijn hoofd aan het afgaan
T zijn er nogal wat…
Oh ik denk dit vaak andersom, voor iedereen die diegene niet kent zijn al die zogenaamd herkenbare details totaal niet herkenbaar idd, maar stel dat iemand diegene toevallig wél kent, denk ik altijd dat het hele verhaal evengoed herkenbaar blijft als de heel typische details eruit worden gehaald. Maar heel goed dat je na drie dagen de woonplaats eruit hebt verwijderd hoor
Oja en also: voor wie herkenbare details later wil verwijderen: je weet toch niet of mensen die je buiten wilde houden het niet allang gezien hebben? Wat voor schijnveiligheid denk je te bereiken
Ik wil graag gewoon anoniem blijven, ja!
Ik erger me nog steeds aan onnodige spoilers. Dan staat er een heel verhaal en dan een spoiler iets met ‘biecht: ik zou het zelf ook niet leuk vinden’ waarom moet dat in een spoiler.
En spoilers zonder aan te geven waar het over gaat vind ik helemaal irritant!
Er wordt inmiddels echt 5x per dag om dat vaccinatie telefoonnummer gevraagd, gebruik 1 keer de zoekfunctie en je hebt hem binnen 3 tellen gevonden
En niet te vergeten: iedere dag bellen om vervolgens, bij wijze van spreken, één dag eerder geprikt te kunnen worden. Jezus man, als je niet op vakantie gaat ofzo, wacht die paar dagen dan nog ff.
Ik snap wel dat Ingrid aan de lijn er moe van wordt om de zoveelste prik naar een paar dagen eerder te verplaatsen. Dus dat is vooral mijn ergernis, dan komen klagen dat ze niet behulpzaam waren en het niet voor je konden verzetten.
Mijn (onredelijke?) ergernis is juist dat iedereen al hele vakanties geboekt heeft terwijl duidelijk was dat we deze zomer gevaccineerd zouden worden. De meeste landen hebben toch ook nog gewoon geel (of oranje) reisadvies?
Maar dan wel bellen omdat je niet in je vakantie kan of ruim voor je vakantie per se aan de beurt wil zijn.