Forumergernissen

Wat is dan de andere (gangbare) betekenis?
De definitie die jij geeft, lijkt me het meest logisch

Geen idee, ik ken alleen power posting. maar dat schijnt gek te zijn heb ik het idee?

Hahaha door jouw gif moet ik denken aan deze gif en zie ik het zo voor me:

afbeelding

11 likes

Ahja achteraf gezien maakte de context het ook wel duidelijk. Een andere associatie die ik erbij krijg is die van een vrouw die in een power suit zit te forummen. Met van die hele grote schoudervullingen.

Meer on-topic: ik vind het ook jammer wanneer mensen dingen in wjekw zetten als er over dat onderwerp een topic bestaat. Vind het leuk om een beetje op de hoogte te blijven van ieders wederwaardigheden maar dat topic is zó groot dat ik het vaak echt moeilijk bij te houden vind.

12 likes

Eetbiechten. :weary: Tenzij je je collega’s hele taart stiekem hebt opgegeten of andermans snotjes eet, überhaupt niet omg-waardig!

19 likes

Ik wil die spatie bij het bier topic weg. :sweat_smile:

5 likes

Heb je er een forum ergernis aan?

9 likes

Dat laatste herken ik wel, soms wil je ook wel eens gewoon ‘iets zeggen’. En soms is dat niet helemaal correct of niet feministisch of kort door de bocht, maar soms is dat ook gewoon heel chill. En natuurlijk mag iedereen daarop reageren met wat hij wil, maar je moet zo vaak wel héél goed nadenken over wat je zegt.

16 likes

Ja of niet allesomvattend. Iemand zegt: A. De ander: oh dus je bent tegen B!
Merk wel dat ik het lastig vind want is gewoon een makkelijke en logische vorm van reageren

2 likes

Hier ben ik het helemaal mee eens, haha. Ik ben zelf enorm slecht in discussies en mezelf verwoorden dus ik merk dat ik mezelf hier nooit ergens in meng. Wat ik soms jammer vind! De discussies hier zijn soms best interessant. Heb ook het idee dat personen dan zo zuur reageren omdat ze dat in het “echt” niet zo snel doen oid.

18 likes

Ik heb het tomatenverhaal gemist

1 like

Dat ik soms toch berichten zie van een geblokkeerd lid, ik heb dan niet op dat knopje geklikt over verborgen bericht weergeven.

2 likes

Het was een 13 in een dozijn r/Thathappened verhaal. Over iemand die een tomaat naar een ander gooide in de supermarkt. Iedereen klapte, Albert Einstein was erbij. Je hebt niks gemist.

13 likes

Als jij en @Zemraluani toen niet vroegen van was obama erbij was het niet zon spectaculair geworden want iedereen trapte er leuk in.

Al die mooie sterke verhalen zijn mijn ergernis. Dat je iets leuker maakt oke maar die hele verzonnen verhalen pff

7 likes

Je kunt de chat uitschakelen, via voorkeuren, interface en dan Deactiveer Babble volledig.
@Mexi

2 likes

Even opnieuw het forum openen!

3 likes

Mag ik vragen wat je hiermee bedoelt of dat je een voorbeeld hebt?.
Er is laatst wel iemand persoonlijk aangevallen in een discussie. Maar verder zie ik niet in discussies dat mensen discusseren om de ander te vertellen hoe kut die gene wel niet is.

We hebben geen pagina’s :rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth:

38 likes

Dan moet je maar niet zo kut zijn, probleem opgelost

4 likes

Doet me een beetje denken aan back in the days op EGF.