Forumergernissen

200

7 likes

Ik denk eerder onoplettend. Want diegene die hierboven posten post al een hele tijd mee in de bloggers topics haha.

Zo irritant als mensen een screenshot in het grappige posts die onder elkaar staan-topic posten en dan eronder gaan uitleggen wat er staat en waarom het grappig is. Als je het moet uitleggen is het niet grappig en ik kan zelf ook lezen.

23 likes

Omg deze ergernis wil ik al tijden posten haha, vaak is het letterlijk een herhaling van de posts zelf nou hi ha ho.

3 likes

Mensen als je je account verwijderd en de volgende dag terug komt en anoniemer denkt te zijn zorg dan dat je iets anders typt enzo.

24 likes

:eyes:

heb je weer eens iemand ontmaskerd?

6 likes

Soieso. Weet je hoeveel moeite het kost om telkens alles fout te typen.

9 likes

Ik ben te dom om dat te herkennen.

4 likes

Ik vind het irritant als het in persoonlijke vragen over een persoonlijke situatie gaat, van dit en dit het scenario, wat zouden jullie doen?

En ja het topic heet persoonlijke vraag, dus het mag gewoon maar ik vind het heel lame, dan gaat het ineens 20 posts over iemand’s situatie. Misschien moeten we een “wat zouden jullie doen”? topic voor alle mensen die niet zelf een beslissing kunnen maken of echt zitten te wachten op advies.

22 likes

Persoonlijke vragen/situaties in het Stel je persoonlijke vraag-topic :yawning_face:

4 likes

OMg hhahahaa eng

3 likes

Maar wat een gare titel is “Stel je persoonlijke vraag” ook eigenlijk? Ik weet precies wat voor vragen ik wel en niet in dat topic wil zien, maar geloof niet dat “persoonlijke vraag” die lading dekt.

12 likes

Nee idd en is er ook een onpersoonlijke vragen topic?

1 like

Ja “persoonlijke” interpreteer ik nu maar als een persoon zijn en een vraag stellen (maar een die niet over jezelf gaat!)

1 like

Haha ja ik opende dit topic nooit want dacht dat het om persoonlijke vragen ging aan specifieke forummers, soort van wat heb je altijd willen weten.

6 likes

Ja gewoon “het poll topic” dekt de lading beter

7 likes
  • random polls waar je verslaafd aan gaat raken topic
7 likes

Ohnee ‘grappige’ antwoord opties in polls in persoonlijke vragen zijn echt mijn vijand.

Haal je absurditeit lekker uit m’n topic en pleur t in je moet kiezen of ergens anders waar ik het niet hoef te lezen :cry:

6 likes

Gewoon alles bij een zwanger- / kindertopic :grin:

2 likes

Nee nee jongens het ergste daar zijn de wat zou jij kiezen polls en incl plaatjes :yawning_face:

15 likes