Oh ja, moet eerlijk zeggen dat ik de vakantieregels niet op mijn vizier heb aangezien ik zelf nergens heen ga. Maar ik snap je punt!
Mijn recente ergernis is mensen die posten alsof alle andere forummers precies bijhouden wat ze allemaal gezegd hebben.
Dus zo’n post van: ‘Yesss, gesprek van vanmorgen ging goed’ en dan niet linken naar een eerder bericht of andere context. Ik vind dat heel vermoeiend omdat ik dan ga denken van, mmmm zou ik dit moeten weten, maar dat blijkt dus niet.
Oh. Ik denk alleen maar: haha grappig dat jij jezelf en je posts zo memorabel vindt want don’t know her.
Lol ja of mensen die refereren naar hun partner/kinderen/dieren met een naam of voorletter alsof we allemaal maar moeten weten wie dat is
Ohja dat vindt B. ook echt heel irritant.
Was dat voor of nadat hij in zijn luier poepte?
Want er is maar één deel van het forum waar ik dat voorbij zie komen.
Dat ge-ons de hele tijd, vooral als het over youtubers gaat. Ons mo, ons kelly
En dat het er ook in meerdere topics over gaat. Vragen over vaccineren en die hele verhalen er van.
Snap het wel iedereen is enthousiast maar soms is een dagje minder rona ook wel lekker.
Dat gebeurt niet alleen op een deel hoor. Ik kom daar nooit en toch krijg ik wel eens een L. Ofzo mee.
Je moet Jeroen ook africhten.
Je mag niet outen1!!!1!!!
Hahaha jaa die letters zie ik het meest L. En J.
‘De kleine’ of ‘mevrouwtje’
‘De directeur’
het wijffie
Ik probeer in de niet kind topics idd altijd baby en peuter of “onze zoon” oid te zeggen (want anders heeft “T” ook geen context, want is T 3 maanden of 2.5 of 8jr?), maar in de kind topics heb ik bij de meeste letters van anderen ook wel een naam in m’n hoofd ban. En stoor ik me daar niet aan in die “hoek” op het forum
Haha die polls die in het stel je persoonlijke vraag topic staan met “als je moest kiezen waar/voor wie/ wat zou je dan voor gaan” en dan gepaard met tachtig afbeeldingen. Vind dat topic daarom saai geworden en steeds onnodig groot met honderden berichten die ik niet meer bijhoud joh
er is toch een “je moet kiezen” topic? 🥲 wat is het verschil nu precies?
Hahah o ja, maar is tenminste wel on topic
Brb ff Monica geuze appen of ik een rant over haar vlog mag schrijven op het forum
Tuurlijk wel! Als het afgelopen jaar ons iets heeft geleerd is het wel dat een heleboel randos bij elkaar een zeer grote expertise hebben op het gebied van vrijwel alles, heus wel meer dan experts.