Persoonlijke vragen/situaties in het Stel je persoonlijke vraag-topic
OMg hhahahaa eng
Maar wat een gare titel is “Stel je persoonlijke vraag” ook eigenlijk? Ik weet precies wat voor vragen ik wel en niet in dat topic wil zien, maar geloof niet dat “persoonlijke vraag” die lading dekt.
Nee idd en is er ook een onpersoonlijke vragen topic?
Ja “persoonlijke” interpreteer ik nu maar als een persoon zijn en een vraag stellen (maar een die niet over jezelf gaat!)
Haha ja ik opende dit topic nooit want dacht dat het om persoonlijke vragen ging aan specifieke forummers, soort van wat heb je altijd willen weten.
Ja gewoon “het poll topic” dekt de lading beter
- random polls waar je verslaafd aan gaat raken topic
Ohnee ‘grappige’ antwoord opties in polls in persoonlijke vragen zijn echt mijn vijand.
Haal je absurditeit lekker uit m’n topic en pleur t in je moet kiezen of ergens anders waar ik het niet hoef te lezen
Gewoon alles bij een zwanger- / kindertopic
Nee nee jongens het ergste daar zijn de wat zou jij kiezen polls en incl plaatjes
Ik zou uiteraard een poll maken puur omdat ik zelf graag iets wil vertellen en uit beleefdheid doe ik dan een poll voor ik ga oreren, maar eigenlijk gaat het me alleen om mij.
🥸
Ik eet geen hagelslag…
‘Haten jullie dit ook’ is wel mijn ding.
Ik snap polls met hoeveel x hebben jullie nooit, weten mensen dat of gaan ze echt tellen? Heb daar echt geen zin in dus ik skip ze.
Dus dingen als in hoeveel landen ben je geweest of hoeveel mensen heb je getongt. Niet dingen die je wel weet zoals hoeveel broers en zussen heb je (maar of je dat écht weet is maar de vraag natuurlijk).
I know. Het slaat heeeeeelemaal nergens op.
Ik wou zeggen : Jij kan die naam veranderen!
Maar toen bedacht ik me dat er dan 5 maanden later nog steeds mensen in wwjek posten “Huh waar is het stel je persoonlijke vraag topic??”
Boomer humor in het meme-topic. Ja eigenlijk is het een verschil van mening maar goed, ik mag me nog wel ergeren.
Ik kijk nu in dat topic en ik ben verbaasd ook over de meme formats van jaren geleden die hier nog
voorbij komen😅
Nee dat is juist het ultieme tier 3 meme level