Ik zou uiteraard een poll maken puur omdat ik zelf graag iets wil vertellen en uit beleefdheid doe ik dan een poll voor ik ga oreren, maar eigenlijk gaat het me alleen om mij.
🥸
Ik zou uiteraard een poll maken puur omdat ik zelf graag iets wil vertellen en uit beleefdheid doe ik dan een poll voor ik ga oreren, maar eigenlijk gaat het me alleen om mij.
🥸
Ik eet geen hagelslag…
‘Haten jullie dit ook’ is wel mijn ding.
Ik snap polls met hoeveel x hebben jullie nooit, weten mensen dat of gaan ze echt tellen? Heb daar echt geen zin in dus ik skip ze.
Dus dingen als in hoeveel landen ben je geweest of hoeveel mensen heb je getongt. Niet dingen die je wel weet zoals hoeveel broers en zussen heb je (maar of je dat écht weet is maar de vraag natuurlijk).
I know. Het slaat heeeeeelemaal nergens op.
Ik wou zeggen : Jij kan die naam veranderen!
Maar toen bedacht ik me dat er dan 5 maanden later nog steeds mensen in wwjek posten “Huh waar is het stel je persoonlijke vraag topic??”
Boomer humor in het meme-topic. Ja eigenlijk is het een verschil van mening maar goed, ik mag me nog wel ergeren.
Ik kijk nu in dat topic en ik ben verbaasd ook over de meme formats van jaren geleden die hier nog
voorbij komen😅
Nee dat is juist het ultieme tier 3 meme level
Ik heb zo hard moeten lachen om je post, mijn vader is hetzelfde alleen zo heb ik er nooit over nagedacht Ik liet dit aan mijn vriend lezen en die vroeg: heb jij dat geschreven?
Het is geen supergrote ergernis maar ik verbaas me er over dat mensen al weken helemaal tot in detail het nieuwe huis van Mascha aan het bespreken zijn. Ik snap het echt niet, wat kan jou het nou schelen, je woont er zelf niet? Hele ‘pagina’s’ worden er volgeschreven joh.
En het forum werkt niet eens meer met pagina’s
tijd
Nee, dit gebeurt altijd wanneer er een influencer verhuist, niet alleen tijdens komkommertijd.
@Ananas Ja daarom schreef ik pagina’s ook tussen aanhalingstekens
Intussen is het net zo veel tekst als de complete werken van Shakespeare.
Ik irriteerde me er eerst ook aan omdat ik de vlogs niet kijk. Maar toen ben ik toch gaan kijken of het echt zo erg is en nu ben ik hooked
Oh nee je bent erin gezogen!
Haha same. Ik heb gister 4 vlogs achter elkaar gekeken omdat ik aan de hand van de berichten mee lezen het huis niet snapte. En nu ben ik ook hooked en nog meer verbaasd
Ik las het net weer en misschien was het in dit geval een grapje maar ik heb dit misverstand nu zo zo zo vaak gezien:
het is NIET zo dat als je je profiel ‘op slot’ zet’, men dan niet meer al je posts onder elkaar kan zien!
Dus als dat is wat je niet wilt, kun je je die moeite besparen.
(en ja als je het toch doet: mensen kunnen je dan nog steeds pb’s sturen)
Ik snap echt niet waarom je dit zou denken, heb je de zoekfunctie dan nog nooit gezien, vraag ik me dan af.