Manlief of vriendlief (Interiorjunkie zegt in haar vlogs zelfs ook: “hondlief” )
teeering
goudvislief
Goudvriendje
Veenmollief
Nu heeft Elisah al een vrij irritante manier van praten maar dit spande de kroon
Oh ik hoor/zie het haar ook echt zeggen. Die Ollie toeft en mijmert wat af joh
Wat is dat toch met die verkapte humblebrags de laatste tijd
God maar echt. Ga lekker reviewen op trustpilot ofzo.
Inclusief alle meningen daaromtrent die iedere keer weer terugkomen
Jaa precies. Post dan op zn minst ff een foto zodat ik kan oordelen of de cassiere blind was of niet.
Ja maar ook vergeten dat jij toch - als je beweert een bepaalde leeftijd te hebben - die bewijslast hebt te dragen. Prove it
Ipv geïrriteerd te zijn dat er naar je id wordt gevraagd
Oh ik heb dit echt totaal niet zo opgevat?
Als blinde cassiere voel ik me aangesproken
Maar ik heb niet gezien dat mensen beledigd waren dat ze hun id moesten laten zien. Misschien een enkeling? Maar nu klinkt het alsof alle posts die daarover gingen humble brags waren, ben het hier echt niet mee eens.
Maar er jonger uit zien is toch soms ook wel ruk ?
Oh Ben je lekker aan het oppassen?
nee zijn mijn kinderen…
ooh jee dan was je er ook wel vroeg bij… pff heftig…
eh nee.
Ben jij de stagiaire?
Nee, ik werk ik al een aantal jaar.
Hi! Is je vader of moeder ook thuis?
Dit is mijn huis. Ik ben de moeder (oké ik zeg dan: ja m’n vader is denk ik wel thuis maar woont hier niet. Zoek je hem of de eigenaar van dit huis ?)
Papa’s auto geleend?
nee? Die is van ons, als in: mij en m’n man
Idk ik heb altijd het idee dat ik me moet verantwoorden en moet uitleggen en bewijzen, omdat mensen denken dat er een 16 jarig tutje binnenkomt . Ik hoor bovenstaande dingen echt wekelijks
Kan alsnog wel vervelend zijn toch. Een vriendin van mijn ouders is universitair hoofddocent en die wordt nog steeds elke dag voor student aangezien. “Sorry je mag de collegezaal nog niet in, die gaat pas over 10 minuten open voor studenten.” Niet serieus genomen worden door oudere (mannelijke) collega’s, dat soort dingen. Kan me wel voorstellen dat dat na verloop van tijd echt niet leuk meer is. Ik denk ook dat geen enkele volwassene graag als 16-jarige aangezien wil worden? Jonger en met wat minder rimpels, oké, maar zelfs daar zit toch een grens aan.
Hahaha dit had ik tijdens mijn promotietijd toen ik les kwam geven aan 3e jaars geneeskunde studenten. Er werd steeds om m’n studentenpasje gevraagd om te scannen. Gelukkig ben ik nu paar kg te zwaar en grijs en komt het niet meer voor.
Ik snap alsnog niet wat de brag hier is. Maar ik denk er blijkbaar anders over.