Forumergernissen

Ik heb zo hard moeten lachen om je post, mijn vader is hetzelfde alleen zo heb ik er nooit over nagedacht :joy: Ik liet dit aan mijn vriend lezen en die vroeg: heb jij dat geschreven? :sweat_smile:

5 likes

Het is geen supergrote ergernis maar ik verbaas me er over dat mensen al weken helemaal tot in detail het nieuwe huis van Mascha aan het bespreken zijn. Ik snap het echt niet, wat kan jou het nou schelen, je woont er zelf niet? Hele ‘pagina’s’ worden er volgeschreven joh.

39 likes

En het forum werkt niet eens meer met pagina’s :exploding_head:

3 likes

:cucumber: tijd

3 likes

Nee, dit gebeurt altijd wanneer er een influencer verhuist, niet alleen tijdens komkommertijd.
@Ananas Ja daarom schreef ik pagina’s ook tussen aanhalingstekens :cowboy_hat_face:

2 likes

Intussen is het net zo veel tekst als de complete werken van Shakespeare.

1 like

Ik irriteerde me er eerst ook aan omdat ik de vlogs niet kijk. Maar toen ben ik toch gaan kijken of het echt zo erg is en nu ben ik hooked :pleading_face:

8 likes

Oh nee je bent erin gezogen!

Haha same. Ik heb gister 4 vlogs achter elkaar gekeken omdat ik aan de hand van de berichten mee lezen het huis niet snapte. En nu ben ik ook hooked en nog meer verbaasd :joy:

6 likes

Absoluut, @Briseis

1 like

Ik las het net weer en misschien was het in dit geval een grapje maar ik heb dit misverstand nu zo zo zo vaak gezien:

het is NIET zo dat als je je profiel ‘op slot’ zet’, men dan niet meer al je posts onder elkaar kan zien!
Dus als dat is wat je niet wilt, kun je je die moeite besparen.

(en ja als je het toch doet: mensen kunnen je dan nog steeds pb’s sturen)

Ik snap echt niet waarom je dit zou denken, heb je de zoekfunctie dan nog nooit gezien, vraag ik me dan af.

13 likes

Dat mensen altijd zeggen komkommertijd, het hele jaar door. Het kan toch niet het hele jaar komkommertijd zijn.
Niet speciaal bedoeld naar @kleinmaargroot hoor!

3 likes

Hahaha nee hele jaar door is stom. Ik dacht dat het vooral de zomerperiode was eigenlijk

Ja volgens mij is het ook de zomer idd dus je zei het goed maar ik lees het zo vaak. Er is gewoon nooit echt iets boeiends in influencerland of bij BN’ers. Als er boeiende dingen spelen in de wereld gaat daar wel over natuurlijk

2 likes

Dat in de influencertopics een bepaald gesprek bijna dagelijks wordt gevoerd.

2 likes

Het is daar sowieso een herhaling van Mascha is stom/Bonnie is saai/Enzo is kinderachtig/Cynthia is kut/Dit topic is pesten en dan weer opnieuw. (Waar ik ook aan heb bijgedragen soms, maar ik probeer mijn leven te beteren)

6 likes

Ik heb dit precies. Ik vind het ergens heerlijk om een mening te hebben over anderen, maar eigenlijk is die energie niet echt gezond.

13 likes

Nou dit! Ik kijk niet eens naar al die vloggers waar het over gaat en ik wil eigenlijk ook helemaal niks met die topics te maken hebben maar het trekt zoo enorm. Als een soort puist waar je niet naar wil kijken maar het trekt je aandacht als je naast iemand zit in de trein ofzo.

3 likes

Mijn forumergernis, zie de posts boven mij.
“Oh ik vind die topics echt toxic, ik wil ze vermijden…maja doe ondertussen wel gewoon mee” Ja, zeg dan niks.

7 likes

Ik heb dat dus heel erg met de discussie over het verdienmodel/ ethische dilemma’s van mommybloggers. Ik volg die bloggers zelf niet, maar zie het wel eens in andere topics voorbij komen. Helemaal eens dat je kinderen wat meer mag beschermen en er betere regels moeten komen om ook hun privacy te beschermen, maarre je zou bijvoorbeeld ook, ik zeg maar iets geks, ze niet kunnen volgen? Uiteindelijk is het ook een beetje vraag en aanbod. Kan je wel skreeuwe om extra wetgeving wat prima is, maar je hoeft er dus ook niet actief aan bij te dragen.

Net als uitgelekte seksvideo’s, en maar roepen hoe erg het is, maar wel lekker allemaal opzoeken op Twitter want we willen het natuurlijk wel met eigen ogen zien.

21 likes