Forumergernissen

Ja het is eigenlijk net als met roddelblaadjes: waarom worden beroemdheden belaagd door paparazzi? Omdat het gelezen wordt.

2 likes

Mensen die het over hun huisje hebben :face_with_raised_eyebrow: Noem het gewoon huis, ook al is het klein of weet ik veel waarom je het woord huisje gebruikt haha. Vind dat echt zo’n vrouwending van de categorie collegaatje, own gewoon je huis. Zie dat in mijn omgeving gelukkig nooit (niemand heeft een eigen huis ook haha), maar op het forum echt aan de lopende band.

8 likes

Nou ja, het zijn nou ook niet bepaald villa’s die je voor een leuk prijsje kan krijgen anno 2021

3 likes

Nou ja wat mij betreft hoeft je huis geen villa te zijn om het gewoon te noemen wat het is, namelijk een huis haha of een appartement of studio desnoods. Vind huisje gewoon zo truttig maar ieder zn ding.

2 likes

Mensen die mee willen discussiëren over een nieuwsitem die door iemand wordt geplaatst, maar duidelijk niet de moeite hebben genomen om het artikel daadwerkelijk te lezen.

10 likes

Ik dacht dat het forum de enige plek in mijn leven was waar ik kon ontsnappen aan praat over F1, aka de meest debiele, milieuvervuilende sport ooit voor middelmatige rijke kids. But no. :sob:

33 likes

Het wjekw fototopic waar de hele tijd foto’s worden gepost van allerlei plekken zonder erbij te zetten waar of wat het is waardoor er altijd posts komen met “mooi, waar is dit”. Zet het er gewoon bij want die vragen komen áltijd.

35 likes

Oh vind je echt dat mensen daarom geen vakantiefoto’s mogen posten omdat jij aan het werk bent? Is is dit sarcasme.

1 like

Haha oh gelukkig, vond het al zo zuur :grin:

1 like

Hetzelfde in het laatste aankopen topic. 9 van de 10 keer zijn alle reacties: leuk! Waar heb je dit gekocht? Waarom zet niemand dit er meteen bij?

13 likes

Dit is al zoooo vaak voorgesteld in 't topic. Vervolgens gaat het een paar posts ‘goed’ en daarna post iedereen z’n troep weer zonder te zeggen waar het van is

Snap ook niet waarom, is toch ook voor jezelf handiger dat je niet daarna nog los hoeft te reageren waar je iets hebt gekocht

1 like

Dit, het is echt 0,0 moeite om de link er bij te plakken als je die toch nog open hebt staan.
Doe het zelf 9 van de 10 keer en het is legit niet zo lastig.

1 like

Ik vind het altijd heel irritant als forummers een naam hebben van een bekend iemand, bijvoorbeeld Gordon ofzo. En als Gordon dan in het nieuws komt dat die persoon dan getagd wordt van ‘hihi kijk wat heb je nou weer gedaan!’ of dat die persoon gaat typen alsof ze die persoon ‘is’. Ik denk wel een impopulaire mening hier, want voor mijn gevoel vindt het halve forum dit grappig haha.

43 likes

Ik vind dit alleen grappig bij @inezweski

12 likes

Mensen die hun posts laten verwijderen. Dan weer gaan posten met dezelfde naam en op precies dezelfde manier als voorheen? Waarom moeten moderators dan al die moeite doen.

28 likes

Is dat eigenlijk veel moeite? Select all + delete of moet je handmatig alles verwijderen?

Dit deed me denken aan een andere ergernis: posts waarin staat ‘ik ga dit nog verwijderen’, die niet verwijderd worden. Niet een van mij hoor maar ik vraag me dan af hoe dat gaat.
Ja vast vergeten, toch niet zo belangrijk, van gedachten veranderd?

En toen bedacht ik een tip. Ik denk dat veel mensen zich niet realiseren dat je je eigen posts kunt bookmarken.

Dus bij dezen de tip: wil je een post later verwijderen en het niet vergeten, bookmark hem dan. Kunt nog een reminder instellen ook.
Dit zou je ook met je ‘gevoelige’ posts kunnen doen, dat kan dan weer een verwijderverzoek schelen.

24 likes

Waarom dan niet vragen aan de persoon zelf hoe en wat?

1 like

Geen behoefte aan

3 likes

Huh, gaat dit over alle posts van iemand in 1 keer verwijderen? Bijvoorbeeld als iemand van het forum weg gaat maar later weer eenzelfde naam aanmaakt en gaat posten. Of hebben jullie ook zoveel werk aan als iemand een post verwijdert met het prullenbakje? Moeten jullie dan ook nog een handeling doen?

Ik doe dat namelijk best wel regelmatig (meestal wat oudere posts) want was volledig ervan overtuigd dat ze dan zonder jullie tussenkomst van het forum verdwijnen maar als dat niet zo is en het meer een signaal is van ‘joe moderators, verwijder deze post even’ dan zal ik dat niet meer doen!

1 like