Dat mensen altijd zeggen komkommertijd, het hele jaar door. Het kan toch niet het hele jaar komkommertijd zijn.
Niet speciaal bedoeld naar @kleinmaargroot hoor!
Hahaha nee hele jaar door is stom. Ik dacht dat het vooral de zomerperiode was eigenlijk
Ja volgens mij is het ook de zomer idd dus je zei het goed maar ik lees het zo vaak. Er is gewoon nooit echt iets boeiends in influencerland of bij BN’ers. Als er boeiende dingen spelen in de wereld gaat daar wel over natuurlijk
Dat in de influencertopics een bepaald gesprek bijna dagelijks wordt gevoerd.
Het is daar sowieso een herhaling van Mascha is stom/Bonnie is saai/Enzo is kinderachtig/Cynthia is kut/Dit topic is pesten en dan weer opnieuw. (Waar ik ook aan heb bijgedragen soms, maar ik probeer mijn leven te beteren)
Ik heb dit precies. Ik vind het ergens heerlijk om een mening te hebben over anderen, maar eigenlijk is die energie niet echt gezond.
Nou dit! Ik kijk niet eens naar al die vloggers waar het over gaat en ik wil eigenlijk ook helemaal niks met die topics te maken hebben maar het trekt zoo enorm. Als een soort puist waar je niet naar wil kijken maar het trekt je aandacht als je naast iemand zit in de trein ofzo.
Mijn forumergernis, zie de posts boven mij.
“Oh ik vind die topics echt toxic, ik wil ze vermijden…maja doe ondertussen wel gewoon mee” Ja, zeg dan niks.
Ik heb dat dus heel erg met de discussie over het verdienmodel/ ethische dilemma’s van mommybloggers. Ik volg die bloggers zelf niet, maar zie het wel eens in andere topics voorbij komen. Helemaal eens dat je kinderen wat meer mag beschermen en er betere regels moeten komen om ook hun privacy te beschermen, maarre je zou bijvoorbeeld ook, ik zeg maar iets geks, ze niet kunnen volgen? Uiteindelijk is het ook een beetje vraag en aanbod. Kan je wel skreeuwe om extra wetgeving wat prima is, maar je hoeft er dus ook niet actief aan bij te dragen.
Net als uitgelekte seksvideo’s, en maar roepen hoe erg het is, maar wel lekker allemaal opzoeken op Twitter want we willen het natuurlijk wel met eigen ogen zien.
Ja het is eigenlijk net als met roddelblaadjes: waarom worden beroemdheden belaagd door paparazzi? Omdat het gelezen wordt.
Mensen die het over hun huisje hebben Noem het gewoon huis, ook al is het klein of weet ik veel waarom je het woord huisje gebruikt haha. Vind dat echt zo’n vrouwending van de categorie collegaatje, own gewoon je huis. Zie dat in mijn omgeving gelukkig nooit (niemand heeft een eigen huis ook haha), maar op het forum echt aan de lopende band.
Nou ja, het zijn nou ook niet bepaald villa’s die je voor een leuk prijsje kan krijgen anno 2021
Nou ja wat mij betreft hoeft je huis geen villa te zijn om het gewoon te noemen wat het is, namelijk een huis haha of een appartement of studio desnoods. Vind huisje gewoon zo truttig maar ieder zn ding.
Mensen die mee willen discussiëren over een nieuwsitem die door iemand wordt geplaatst, maar duidelijk niet de moeite hebben genomen om het artikel daadwerkelijk te lezen.
Ik dacht dat het forum de enige plek in mijn leven was waar ik kon ontsnappen aan praat over F1, aka de meest debiele, milieuvervuilende sport ooit voor middelmatige rijke kids. But no.
Het wjekw fototopic waar de hele tijd foto’s worden gepost van allerlei plekken zonder erbij te zetten waar of wat het is waardoor er altijd posts komen met “mooi, waar is dit”. Zet het er gewoon bij want die vragen komen áltijd.
Oh vind je echt dat mensen daarom geen vakantiefoto’s mogen posten omdat jij aan het werk bent? Is is dit sarcasme.
Haha oh gelukkig, vond het al zo zuur
Hetzelfde in het laatste aankopen topic. 9 van de 10 keer zijn alle reacties: leuk! Waar heb je dit gekocht? Waarom zet niemand dit er meteen bij?
Dit is al zoooo vaak voorgesteld in 't topic. Vervolgens gaat het een paar posts ‘goed’ en daarna post iedereen z’n troep weer zonder te zeggen waar het van is
Snap ook niet waarom, is toch ook voor jezelf handiger dat je niet daarna nog los hoeft te reageren waar je iets hebt gekocht