@Raymond reageerde op een post van @Fishing die helemaal niet ging over ID vragen bij de kassa, daar reageerde ik op
Ik word er helemaal melig van hoe mensen hier gaan humble braggen om aan te geven dat het echt erg is hoowr.
Je moet ff 2 sec een pasje laten zien. Niet mauwen
Ik kan het woord humble brag echt niet meer aanhoren
Love it als dit topic bovenaan staat
Ik koop nooit alcohol of sigaretten dus die ID issue herken ik dan gelukkig weer niet
Wel een goede oplossing voor het “probleem” toch
True maar voor de buitenwereld super oninteressant
Tegen mij kan je beter zeggen
“Hij kan nog niks”
“Hij kruipt nu”
“Hij praat”
“Hij zit in 3 havo”
Heb ik meer aan dan week 23
Zelfs als je 50 bent word je door de meeste mannelijke collega’s niet series genomen, dus wat is het verschil?
Ik heb heel vaak niks bij me om te legitimeren en dan is het wel echt heel irritant als je iets gewoon niet mag kopen. Alleen de gedachte al laat me borrelen
Ik vind identificatie-moeten-tonen-posts super, maar dan ook echt supersaai Als er ooit een first world problem was…
Nou ik heb wel ff een omgekeerde. Ik moest laatst ook mn id laten zien, stond bij de zelfscan, zegt die cassiere toen ik me omdraaide ‘oh sorry ik zag je alleen van de achterkant’. Hahahaha.
Hahaha, naja het kan me geen hol schelen zoiets. En anders kan ik nog denken, ik had een mondkapje hoog op, dus blijkbaar heb ik alleen een oud voorhoofd en ogen lol. Maar überhaupt dit, je wil er toch gewoon zoals je leeftijd eruit zien of misschien iets jonger? Als ik hier lees over 16 jaar zou ik echt meeeega beledigd zijn.
Maar met die controle met alcohol is het niet eens meer dat ze denken dat je 16 bent. Ze horen het aan iedereen te vragen die er 25 of jonger uit ziet
Forumergernis; als een post over de ergernis zelf ook in dit topic tot een inhoudelijke reacties leidt over hetzelfde onderwerp
Dat weet ik maar die regel vind ik zo krom. Oh misschien is ze 25 dus laat ik om de ID vragen. Ik snap het ergens weer wel maar ook niet. Want ja, je moet 18 zijn.
Superslim hoor
Polls met als optie “Ik heb geen [onderwerp van de poll] maar ik wil toch stemmen”. Waarom?! Het is nergens goed voor, maakt de resultaten lastiger te interpreteren, en als je de resultaten wilt zien kun je toch ook gewoon op dat oogje klikken
Ik voeg die optie vaak toe omdat er veel mensen zijn die verkeerd klikken/stemmen terwijl het niet voor hen geldt. En je kunt je stem vgm dan niet meer verwijderen? Misschien ook wel, maar denk niet dat veel weten hoe of daar de moeite voor doen. Dus op die manier filter je die verkeerde stemmen eruit.
Haha wauw oké! Ik weet eigenlijk ook niet of dat kan (net even geprobeerd maar ik kan niet zien of m’n stem dan ook echt weggaat), maar wel attent om die optie toe te voegen dan, I guess. Overigens werd mijn ergernis net veroorzaakt door een poll waar 80% op die optie had gestemd, mag niet hopen dat die allemaal per ongeluk ernaast klikten :’)
Ik denk ook omdat stemmen de makkelijkste manier van de resultaten te zien krijgen is. Je kan ook op resultaten tonen klikken, maar dan ben je een milliseconde meer tijd kwijt.