Forumergernissen

Jaa dan krijgen ze idd zon melding. Daarom is het extra rot als er post worden verwijderd in discussies. Dus niet meer doen jongens!

9 likes

Oh wat stom, ik wist dat echt niet. Bij deze ga ik mijn leven beteren.

Oh shit. Dit wist ik ook niet. Ik heb dat een hele poos geleden ook gedaan. Excuus!

Huh echt, als je gewoon het prullenbakje klikt van je eigen post moeten mods dat handmatig verwijderen? Dit is ook nieuw voor mij. Ik doe dat vaak per ongeluk :joy:

1 like

Hahaha ik zit maar te fucken.

23 likes

Oh ze was sarcastisch dan. Lekker verwarrend weer :joy: nou dan blijf ik vast per ongeluk verwijderen klikken lol

Moet je nagaan hoe gebruiksonvriendelijk dat was op egf, dat je niet altijd je eigen posts kon verwijderen en het dan moest melden bij de moderators.
De dingen die je achteraf gezien als normaal beschouwde.,. toxic gewoon.

12 likes

Jullie verwennen ons maar

(Ik hoop dat dit echt smerig klinkt)

7 likes

Dat jullie er maar fijn van mogen smikkelen.

10 likes

Stil straks moeten ee weer fotos via een andere site uploaden. En dan op goed geluk de juiste code kopieeren

5 likes

Oh dit was zulke armoede vroeger

Een gifloze wereld bijna

3 likes

Wit??? Mijne is gwn zwart zoals jouw eyeliner

7 likes

Hoe moeilijk is het nou om een screenshot van een bericht van een BN’er oid te screenshotten? Je veegt ff op je scherm en je hebt een screenshot. Of heeft Apple die functie verwijderd?
Ja, ik ben lui

2 likes

Het inside jokes maken over/refereren aan (real life/privé) gesprekken die de postster dan gehad heeft met een andere forummer.

Af en toe natuurlijk wel gewoon leuk, maar ik kom het best veel tegen de laatste tijd en vaak is het dan echt een kwestie ‘had je bij moeten zijn’ en het was beter geweest voor in een privé gesprek of zo.

40 likes

Ik wil de :sob: en :angry: terug

15 likes

Ik wou met :angry: reageren, oh wacht…

1 like

Omg beste forum oooit

5 likes

Hahaha HOE kies ik deze middelvinger?! :heart_eyes:

3 likes

Noooo nu is de middelvinger weg :sob::sob:

@Lula Yeaaaah :heart::heart:

1 like

Haha is @Lula de enige met recht op t geven van de middelvinger? :joy: wel handig, kun je als mod een grote fuck you naar je leden geven, maar je leden kunnen niks terug

Edit; behalve die sarcastische thumbs up dan

8 likes