Forumergernissen

Of je verplaatst je vinger een stukje?

8 likes

Dat doe ik al want ik scrol, dus hij sleept van boven naar beneden. Dat moet dan nu met je duim links van het scherm want rechts staat een heel rijtje.

Ja hallo dat hadden de eerdere klagers ook kunnen doen ipv hun probleem mijn probleem maken. :rage:

(Ik zit er niet echt mee hoor, dan maar meer onterechte likes).

6 likes

Haha, volgens mij maakt het niet uit aan welke kant het staat, er gaan sowieso onbedoelde likes uitgedeeld worden. Want toen het links stond deelde ik regelmatig onbedoeld likes uit

1 like

Mensen die ipv even te vragen of iets mss anders kan het als forumergernis neerplempen, en mij daarmee laten opstaan na een dag hard werken aan het forum, da’s dan weer mijn forumergernis royale.

En waar hebben we het over: even wennen aan een kleine verandering en een paar keer denken: oh oeps even nog een keer klikken dit bedoelde ik niet.
Lijkt mij dat we rustig verder kunnen leven.

93 likes

Nu ervaren rechtshandige mensen ook hoe het is als je door welke hand je gebruikt ongemakken ervaart in het leven :stuck_out_tongue: Linkshandigen matter!

18 likes

Als rechtshandige die links scrollt vind ik de update echt fantastisch.

Rechts scrollt niet lekker en nu kan ik scrollen zonder 20 gekke likes uit te delen. :partying_face:

14 likes

Ik like deze post. Was dat de bedoeling? We zullen het nooit weten. :wink:

10 likes

Wauw ik realiseer me nu dat ik als rechtshandige ook met links scroll en nu voel ik me superbehendig bedankt :sunglasses:

5 likes

Same here, ik vind het heel fijn!

3 likes

Ik scrol als linkshandige juist met rechts haha.

7 likes

Mensen die 't forum (met name wjekw-topic) gebruiken om allemaal dingen zonder context neer te pleuren. Alsof wij allemaal maar moeten ruiken dat je een kapster bent met 2 kids, in Eindhoven woont en volgende week een nieuwe tattoo gaat laten zetten ofzo. En ook al is 't ‘algemeen bekend’, ergens echt een arrogante houding om er maar vanuit te gaan dat iedereen alles weet ofzo

50 likes

Het is een topic voor ergernissen dus tja, die komen dan ook hier. Ik zal je complimenteren in het complimenten topic.

oh man, dit!!!
dat je dan alleen post ‘het is gelukt!!!’

ja, wat is gelukt?
en dan nog 2000 likes krijgen ook, heb dan altijd mega FOMO hahaha

16 likes

Ah joh, degenen die het hardst roepen, krijgen vaak de meeste likes. Zo makkelijk is het. Je mist er niks aan. Zijn trouwens tevens vaak de mensen die mij het minst aanspreken.

3 likes

Flauw, er wordt hier door meerdere mensen veel tijd, energie (en geld?) ingestoken om het hier zo goed mogelijk te laten draaien, en dat wordt iets te vanzelfsprekend gevonden hier heb ik het idee.

21 likes

Jemig mensen, een topic voor ergernissen behalve dat je flauw bent als je er iets in zet. Sorry!

1 like

Dit is idd een topic voor ergernissen. Maar dat topic staat op een forum. En op een forum kun je reacties verwachten. Het kan dus zomaar zijn dat iemand jouw reactie helemaal niet leuk vind. Bijzonder he

11 likes

Ik heb dat tegenwoordig met 80% van alle influencers die worden genoemd. En dan vooral wat in 1 zin wordt neergeplempt: “Annie heeft weer een nieuwe tas gekocht.” Who dat bitch en wat is die clue?

11 likes

In de herhaling: niet alllles hoeft in wjekw he.
Als jij een mooie nieuwe hoepel hebt gekocht, vertel dat dan in het hoepeltopic pls. Mutatis mutandis.

9 likes