Forumergernissen

Dit, het is echt 0,0 moeite om de link er bij te plakken als je die toch nog open hebt staan.
Doe het zelf 9 van de 10 keer en het is legit niet zo lastig.

1 like

Ik vind het altijd heel irritant als forummers een naam hebben van een bekend iemand, bijvoorbeeld Gordon ofzo. En als Gordon dan in het nieuws komt dat die persoon dan getagd wordt van ‘hihi kijk wat heb je nou weer gedaan!’ of dat die persoon gaat typen alsof ze die persoon ‘is’. Ik denk wel een impopulaire mening hier, want voor mijn gevoel vindt het halve forum dit grappig haha.

43 likes

Ik vind dit alleen grappig bij @inezweski

12 likes

Mensen die hun posts laten verwijderen. Dan weer gaan posten met dezelfde naam en op precies dezelfde manier als voorheen? Waarom moeten moderators dan al die moeite doen.

28 likes

Is dat eigenlijk veel moeite? Select all + delete of moet je handmatig alles verwijderen?

Dit deed me denken aan een andere ergernis: posts waarin staat ‘ik ga dit nog verwijderen’, die niet verwijderd worden. Niet een van mij hoor maar ik vraag me dan af hoe dat gaat.
Ja vast vergeten, toch niet zo belangrijk, van gedachten veranderd?

En toen bedacht ik een tip. Ik denk dat veel mensen zich niet realiseren dat je je eigen posts kunt bookmarken.

Dus bij dezen de tip: wil je een post later verwijderen en het niet vergeten, bookmark hem dan. Kunt nog een reminder instellen ook.
Dit zou je ook met je ‘gevoelige’ posts kunnen doen, dat kan dan weer een verwijderverzoek schelen.

24 likes

Waarom dan niet vragen aan de persoon zelf hoe en wat?

1 like

Geen behoefte aan

3 likes

Huh, gaat dit over alle posts van iemand in 1 keer verwijderen? Bijvoorbeeld als iemand van het forum weg gaat maar later weer eenzelfde naam aanmaakt en gaat posten. Of hebben jullie ook zoveel werk aan als iemand een post verwijdert met het prullenbakje? Moeten jullie dan ook nog een handeling doen?

Ik doe dat namelijk best wel regelmatig (meestal wat oudere posts) want was volledig ervan overtuigd dat ze dan zonder jullie tussenkomst van het forum verdwijnen maar als dat niet zo is en het meer een signaal is van ‘joe moderators, verwijder deze post even’ dan zal ik dat niet meer doen!

1 like

Jaa dan krijgen ze idd zon melding. Daarom is het extra rot als er post worden verwijderd in discussies. Dus niet meer doen jongens!

9 likes

Oh wat stom, ik wist dat echt niet. Bij deze ga ik mijn leven beteren.

Oh shit. Dit wist ik ook niet. Ik heb dat een hele poos geleden ook gedaan. Excuus!

Huh echt, als je gewoon het prullenbakje klikt van je eigen post moeten mods dat handmatig verwijderen? Dit is ook nieuw voor mij. Ik doe dat vaak per ongeluk :joy:

1 like

Hahaha ik zit maar te fucken.

23 likes

Oh ze was sarcastisch dan. Lekker verwarrend weer :joy: nou dan blijf ik vast per ongeluk verwijderen klikken lol

Moet je nagaan hoe gebruiksonvriendelijk dat was op egf, dat je niet altijd je eigen posts kon verwijderen en het dan moest melden bij de moderators.
De dingen die je achteraf gezien als normaal beschouwde.,. toxic gewoon.

12 likes

Jullie verwennen ons maar

(Ik hoop dat dit echt smerig klinkt)

7 likes

Dat jullie er maar fijn van mogen smikkelen.

10 likes

Stil straks moeten ee weer fotos via een andere site uploaden. En dan op goed geluk de juiste code kopieeren

5 likes

Oh dit was zulke armoede vroeger

Een gifloze wereld bijna

3 likes