Forumergernissen

Wit??? Mijne is gwn zwart zoals jouw eyeliner

7 likes

Hoe moeilijk is het nou om een screenshot van een bericht van een BN’er oid te screenshotten? Je veegt ff op je scherm en je hebt een screenshot. Of heeft Apple die functie verwijderd?
Ja, ik ben lui

2 likes

Het inside jokes maken over/refereren aan (real life/privé) gesprekken die de postster dan gehad heeft met een andere forummer.

Af en toe natuurlijk wel gewoon leuk, maar ik kom het best veel tegen de laatste tijd en vaak is het dan echt een kwestie ‘had je bij moeten zijn’ en het was beter geweest voor in een privé gesprek of zo.

40 likes

Ik wil de :sob: en :angry: terug

15 likes

Ik wou met :angry: reageren, oh wacht…

1 like

Omg beste forum oooit

5 likes

Hahaha HOE kies ik deze middelvinger?! :heart_eyes:

3 likes

Noooo nu is de middelvinger weg :sob::sob:

@Lula Yeaaaah :heart::heart:

1 like

Haha is @Lula de enige met recht op t geven van de middelvinger? :joy: wel handig, kun je als mod een grote fuck you naar je leden geven, maar je leden kunnen niks terug

Edit; behalve die sarcastische thumbs up dan

8 likes

Zal er vast mee te maken hebben dat ik het in dagelijks leven ook al overal moet aanhoren en ik zal mezelf niet populair maken met het opbiechten van deze ergernis, maar ik erger me zo erg aan dat in élk (niet zwanger/kind)topic toch weer een persoonlijke zwangerschap/babygedoe erbij gehaald kan worden. Snap best dat het een major event in je leven is maar in het coronatopic en ook andere topics bv weer 100.000 berichten van iedereen die zwanger is geraakt ondanks vaccinatie en ergens anders dan weer gezeur over onpersoonlijke kraamcadeaus of zwangerschapshormonen

34 likes

Oh jee, is het hier aan het veranderen in ouders.nl?

2 likes

Nee dat gelukkig nog lang niet! En ik heb er vertrouwen in dat jullie mods er wel een stokje voor steken mocht het toch zo ver komen.

"Omg waarom reageer je met een boze smiley op mijn post over dat ik een schattige puppy heb geknuffeld :open_mouth: " (of insert ander onderwerp waarbij je geen boze smiley zou verwachten)

Kom op, hoe lang zijn die smiley-reacties er nu al wel niet, precies zo lang is het toch al duidelijk dat je supervaak per ongeluk zo’n smiley aanklikt met scrollen. Vooral als je iets totaal oncontroversieels hebt gepost kun je er dan toch wel vanuit gaan dat het per ongeluk was en niet een persoonlijke aanval op jou en je puppy :joy:

Edit: Omggg @TanteBetje @Mila @Masterchef waarom reageren jullie allemaal met een boze smiley, heb ik iets verkeerd gezegd of zo??? :cry: :broken_heart:

28 likes

Oeps!

:kiss:

3 likes

Een grote forumangst van mij is dat ik per ongeluk op de lachende emoji klik als reactie op een verdrietige post :sweat_smile:

11 likes

Of de reactie: sorry voor de boze smiley, ging per ongeluk!

Ipv de boze smiley gewoon weghalen en doen alsof er niks gebeurd is.

24 likes

Ja dit! Het lijkt erop dat “een like was niet genoeg!” eindelijk is uitgestorven maar nu komt dit ervoor in de plaats.

6 likes

Sowieso valt me wel op dat mensen zich vaak snel aangevallen lijken te vallen en een discussie veel persoonlijker maken dan het is.

2 likes

Wow je mag me gewoon taggen he :face_with_raised_eyebrow:

14 likes

Ik hou van het baktopic, maar vind baksels zo’n goor woord. Hoor (lees) dat woord ook eigenlijk alleen op het forum. Ken alleen misbaksels.

13 likes