Forumergernissen

Tijd voor een verdienmodel zodat ik eindelijk betaald kan worden voor het dagelijks verplaatsen van die berichten :rofl:

6 likes

Ik voel me aangesproken, sorry wist niet dat er marktplaats ergenissen topic was :sob: zo specifiek

Zo inderdaad zeg

3 likes

Kan een keer gebeuren, het is geen halsmisdrijf. Nu weet je het. Er zijn inderdaad wel heel veel topics over heel veel onderwerpen. Daarom vond ik het stiekem een beetje grappig om het hoepeltopic als voorbeeld te nemen.

4 likes

Dat het vroeg of laat in elk topic over corona gaat. Er zijn nb 10 coronatopics geweest en blijkbaar is het na ruim een jaar nog steeds de moeite waard om ook in andere topics verbaasd te zijn over welke influencer/ buurvrouw/ partner/ collega zich niet aan de regels houdt

20 likes

De nieuwe wet van Godwin

5 likes

haha ja inderdaad

maar godwin had dat blijkbaar anders bedoeld las ik laatst, ik had dat ergens in een topic gepost maar weet niet meer waar, staat op de gutmensch kalender

1 like

Ha, gevonden. Nice.

2 likes

Sinds de like-knop een andere plaats heeft klik ik er steeds per ongeluk op tijdens het scrollen :sweat_smile:

4 likes

Oh, niet ver genoeg teruggelezen zie ik.

we zijn full-circle, inmiddels is het commentaar op de like-knop mijn forumergernis

35 likes

all open :door: hierover ook

ergernis nog steeds zeer relevant

1 like

Soms baal ik dat er geen optie is voor een :face_vomiting: reactie haha

PS wel heel blij met de opties die er al zijn

20 likes

Ik vind het weghalen van posts an sich niet irritant, maar het er van te voren zeggen (“ik haal dit straks weg”) zo nutteloos en vooral dan de bewerking (“weg”) achteraf zo irritant. Verwijder het gewoon ipv een lege post te laten staan, als een soort van bewijs dat je wel eens iets gepost hebt. Waarom doen mensen dat? Oprechte vraag/interesse.

37 likes

Vooral als 't een spoiler betreft en je daar dan op klikt en er ‘weg’ staat, ok :woozy_face:

34 likes

Ik wist dus serieus niet dat je zelf ook je berichten helemaal kunt verwijderen :sweat_smile:

2 likes

Of “te laat!” :confused:

9 likes

Ohhh ja dat is echt de grootste ergernis van deze ergernis

2 likes

Hahaha shit voel me aangesproken, deed dit net toevallig. :joy: Ik had ook niet door dat je echt zelf een bericht kunt verwijderen, ik zag anderen het zo doen en dacht dit is dus de manier haha. En waarom je het dan aankondigt is wel een goede vraag… heb even nagedacht en ik denk dat ik het zelf deed omdat ik het zo mogelijk nog irritanter vindt dat iemand iets post en het dan weghaalt zonder dat je als lezer weet dat dat gaat gebeuren of waarom ‘t gebeurd is :sweat_smile: Maar wel fijn dat je dus een bericht gewoon weg kunt halen, weer wat geleerd.

1 like

Ik wil even zeggen dat een “ik haal dit zo weg” vermelding voor mij vaak een extra reden is om iets te screenshotten :slightly_smiling_face:

(Meestal zodat ik het dan rustig kan lezen)

59 likes