Forumergernissen

Als voormalige IJmuidenaar ben ik automatisch nu een lijstje met Linda’s in mijn hoofd aan het afgaan :sweat_smile:

T zijn er nogal wat…

13 likes

Oh ik denk dit vaak andersom, voor iedereen die diegene niet kent zijn al die zogenaamd herkenbare details totaal niet herkenbaar idd, maar stel dat iemand diegene toevallig wél kent, denk ik altijd dat het hele verhaal evengoed herkenbaar blijft als de heel typische details eruit worden gehaald. Maar heel goed dat je na drie dagen de woonplaats eruit hebt verwijderd hoor :thumbsup:

Oja en also: voor wie herkenbare details later wil verwijderen: je weet toch niet of mensen die je buiten wilde houden het niet allang gezien hebben? Wat voor schijnveiligheid denk je te bereiken :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik wil graag gewoon anoniem blijven, ja! :frowning:

1 like

Hahahaha ja, ik zat vandaag in een bus

Wow je kan net zo goed je BSN plaatsen vrouw

25 likes

Ik erger me nog steeds aan onnodige spoilers. Dan staat er een heel verhaal en dan een spoiler iets met ‘biecht: ik zou het zelf ook niet leuk vinden’ waarom moet dat in een spoiler.

En spoilers zonder aan te geven waar het over gaat vind ik helemaal irritant!

27 likes

Er wordt inmiddels echt 5x per dag om dat vaccinatie telefoonnummer gevraagd, gebruik 1 keer de zoekfunctie en je hebt hem binnen 3 tellen gevonden :weary:

32 likes

En niet te vergeten: iedere dag bellen om vervolgens, bij wijze van spreken, één dag eerder geprikt te kunnen worden. Jezus man, als je niet op vakantie gaat ofzo, wacht die paar dagen dan nog ff.

Ik snap wel dat Ingrid aan de lijn er moe van wordt om de zoveelste prik naar een paar dagen eerder te verplaatsen. Dus dat is vooral mijn ergernis, dan komen klagen dat ze niet behulpzaam waren en het niet voor je konden verzetten.

34 likes

Mijn (onredelijke?) ergernis is juist dat iedereen al hele vakanties geboekt heeft terwijl duidelijk was dat we deze zomer gevaccineerd zouden worden. De meeste landen hebben toch ook nog gewoon geel (of oranje) reisadvies?
Maar dan wel bellen omdat je niet in je vakantie kan of ruim voor je vakantie per se aan de beurt wil zijn.

48 likes

Oh ja, moet eerlijk zeggen dat ik de vakantieregels niet op mijn vizier heb aangezien ik zelf nergens heen ga. Maar ik snap je punt!

3 likes

Mijn recente ergernis is mensen die posten alsof alle andere forummers precies bijhouden wat ze allemaal gezegd hebben.
Dus zo’n post van: ‘Yesss, gesprek van vanmorgen ging goed’ en dan niet linken naar een eerder bericht of andere context. Ik vind dat heel vermoeiend omdat ik dan ga denken van, mmmm zou ik dit moeten weten, maar dat blijkt dus niet.

58 likes

Oh. Ik denk alleen maar: haha grappig dat jij jezelf en je posts zo memorabel vindt want don’t know her.

17 likes

Lol ja of mensen die refereren naar hun partner/kinderen/dieren met een naam of voorletter alsof we allemaal maar moeten weten wie dat is

46 likes

Ohja dat vindt B. ook echt heel irritant.

38 likes

Was dat voor of nadat hij in zijn luier poepte?

Want er is maar één deel van het forum waar ik dat voorbij zie komen.

14 likes

Dat ge-ons de hele tijd, vooral als het over youtubers gaat. Ons mo, ons kelly

5 likes

En de illusie dat voorletters anonimiteit waarborgen. :notes: post niet over mensen die daar geen toestemming voor geven :notes:

11 likes

En dat het er ook in meerdere topics over gaat. Vragen over vaccineren en die hele verhalen er van.
Snap het wel iedereen is enthousiast maar soms is een dagje minder rona ook wel lekker.

2 likes

Dat gebeurt niet alleen op een deel hoor. Ik kom daar nooit en toch krijg ik wel eens een L. Ofzo mee.

10 likes

Je moet Jeroen ook africhten.

19 likes

Je mag niet outen1!!!1!!!

8 likes