Kunnen we niet een dagboek topic maken ofzo. Waar mensen dit kwijt kunnen en de rest t op negeer zet
Ik zie dit dus nooit volgens mij? Of mijn brein vindt dit zo oninteressant dat ik er automatisch langsscroll zonder het te registreren. Óf gebeurt dit vooral op het zw/k eiland?
Nee dit is echt op het vaste land
Hmmm de titel is ook Wat je even kwijt wilt, niet Wat je even kwijt moet.
Waarmee ik wil zeggen dat je niet alles wat in je opkomt om te posten, moet posten. Als het goed is heb je daar controle over.
Voor mij zijn het ook vooral de mensen die dan eerst posten ‘ik ga straks zwemmen met m’n oma’
en dan een paar uur later ‘oh het water was echt koud haha ze vond het wel leuk hoor straks gaan we samen eten’
en dan weer een paar uur later ‘het gaat niet meer door helaas, maar was wel een leuke dag ’
Je moet dan de eerste post gelezen hebben om de rest te snappen
Dat is de dagboekpost de luxe.
Oja ik sla dat topic ook 95% van de tijd over. Aanradertje dus!
Maar wat is dan wel de bedoeling dat je daar post?
Ik zie dit ook wel breder op het forum dan alleen in het wjekw. Het coronatopic staat de laatste tijd ook alleen maar vol met ‘ik hoest nog steeds een beetje, maar de zelftest wordt alweer iets lichter gelukkig’. Ik snap best dat je daar even komt klagen of een vraag wil stellen als je ziek bent, maar ik vraag me wel altijd af wat voor reactie je verwacht op die hele beschrijvingen van je ziekteverloop.
dit!!! ik lees het coronatopic niet meer door al deze chitchat
Ik mis nog ‘corrupt’.
Maar ik vind dat soort geklets juist wel gezellig? Het maakt me in ieder geval totaal niets uit en ergeren doe ik me er al helemaal niet aan. Misschien is WJEKW voor de mensen die dat soort posts irritant vinden dan gewoon niet zo geschikt? Lijkt me ook geen doen om een selectie te maken tussen dagboekposts en dingen die wel in WJEKW ‘‘mogen’’.
Nou ja ik zal mezelf even uitlaten want ik heb dus geen forumergernis
Ik vind het ook gezellig.
Ik denk dat het ook komt omdat er op andere fora wel zo’n “forumcultuur” is waar mensen bijna alleen maar heel direct op elkaar reageren en dat hier niet zo gangbaar is. Dus als hier iemand post “Ben uiteindelijk toch maar met m’n oma naar het zwembad gegaan” zou je op zo’n ander forum echt een reactie krijgen van “oh leuk! dan gaat het zeker goed met haar nieuwe heup?” en hier denken veel mensen “oke” (ook omdat hier teveel mensen posten in dat topic waardoor het niet te doen is om dat bij te houden).
Voor mij is dat een geouwehoer topic en soms komen daar leuke/interessante dingen uit en soms is het niveautje ‘Ik heb mijn cavia’s vacht paars geverfd’
Het wordt vooral irritant als mensen reacties krijgen op zo’n post (die ze dan niet aanstaan) en dan nog gaan roepen ja ik hoef geen reacties ik wilde het alleen even kwijt!! Oké doe dat lekker tegen je moeder of je dagboek dan ipv een openbaar forum.
Zet die maar op een tegeltje
“Ja maar jullie kennen het hele verhaal niet”
“Jullie nemen het te serieus”
Als oprechte interesse of bedoel je sarcastisch?