Forumergernissen

Ik kan het relatieleed topic nog wel aan, maar dat vriendschapleed mijn heeemel wat kunnen mensen daar zeiken over elk inieminiedingetje in een vriendschap. Ik open ‘m dus ook niet meer voor m’n eigen levensgeluk :star:

4 likes

Ohja hier word ik zo gek van dan post je iets van.

Pff soms vind ik het echt irri als mensen niet goed lezen.
Dan is er altijd iemand die komt met.
“Er zijn ook 1 oogige monsters die niet kunnen lezen en daarom letters moeten jatten.”
Ja in ik mik loreland ja maar niet in mijn omgeving waar mijn post over ging!

40 likes

Kijk uit met wat je zegt hoor. Hier kan je zomaar voor gecanceled worden.

1 like

Ik had gister nog een zeurpost over mijn vriend gemaakt en iets later dacht ik “euh waarom spui ik dit op internet tegen vreemden” en toen heb ik de post verwijderd haha. Ik vind leed posten (in de daarvoor bedoelde topics) echt niet erg, maar ik denk dat het voor veel mensen een soort van dagboek/gewoonte wordt?

4 likes

afbeelding

23 likes

Dat is echt mijn grootste ergernis, eerst 100 klaagpost erover typen en dan later zo’n update dat het meeviel :sob:

1 like

Van die halve slow chat gesprekken die worden weg gehaald zodat het niet meer te volgen is.
En ja @Fukaeri ik bedoel jouw shit posts

14 likes

:heart:

5 likes

Soms heb ik echt het idee dat mensen vergeten dat heel wat mensen door de maatregelen, die uiteraard nodig waren, echt stress hebben gehad om voldoende inkomen genereren, een dak boven hun hoofd hebben etc. En dan heb ik het niet over horecazaken met megareserves of BNers die 9234190347 keer op vakantie zijn geweest maar ‘gewone’ mensen met een eenmanszaak. Het is dan wel heel makkelijk praten vanuit je werkruimte thuis waarin je je nooit zorgen hebt hoeven maken de afgelopen 2 jaar of je wel een baan blijft hebben. Ik kom zelf uit een gezin waar een deel in de zorg werkt en ja dat was ook heftig op onze eigen manier en veel stress etc, maar dat gegeven maakt de stress van een ander niet minder ofzo.

32 likes

Eens als het gaat om mensen die de pandemie nodig hebben om nee te kunnen zeggen op sociale afspraken waar ze al nooit zin in hadden. Maar ik vind opeens zo massaal versoepelen met hoge besmettingscijfers en daarbij letterlijk zeggen dat kwetsbaren zichzelf moeten beschermen ook wel een beetje schofterig. Daarmee plaats je de groep kwetsbaren die we de afgelopen twee jaar wilden beschermen totaal buiten de samenleving.

Wel fantastisch fijn voor alle ondernemers en iedereen die onder de maatregelen te lijden heeft gehad, ik had makkelijk praten vanuit mijn comfortabele thuiswerkkantoor in vaste loondienst de afgelopen twee jaar.

9 likes

Oh echt!!! Ik vind dat juist echt super interessant om te lezen hoor

5 likes

Kun je geen dagboek-topic aanmaken en dan heel demonstratief al die posts daar naartoe verplaatsen

12 likes

Wellicht naïef maar wat zijn precies dagboekposts? Is dat toch anders dan iets dat je even kwijt wil?

12 likes

Nee dat zijn mensen die bijna dagelijks hetzelfde posten met iets van ‘vandaag op mijn werk weer een lekker kopje koffie gedronken.’ Of ‘ik liep door de regen in de stad en zag een duif met 1 been’

14 likes

Haha aaah zo.

3 likes

Kunnen we niet een dagboek topic maken ofzo. Waar mensen dit kwijt kunnen en de rest t op negeer zet

5 likes

Ik zie dit dus nooit volgens mij? Of mijn brein vindt dit zo oninteressant dat ik er automatisch langsscroll zonder het te registreren. Óf gebeurt dit vooral op het zw/k eiland?

9 likes

Nee dit is echt op het vaste land

31 likes

Hmmm de titel is ook Wat je even kwijt wilt, niet Wat je even kwijt moet.

Waarmee ik wil zeggen dat je niet alles wat in je opkomt om te posten, moet posten. Als het goed is heb je daar controle over.

3 likes

Voor mij zijn het ook vooral de mensen die dan eerst posten ‘ik ga straks zwemmen met m’n oma’

en dan een paar uur later ‘oh het water was echt koud haha ze vond het wel leuk hoor straks gaan we samen eten’

en dan weer een paar uur later ‘het gaat niet meer door helaas, maar was wel een leuke dag :slightly_smiling_face:

Je moet dan de eerste post gelezen hebben om de rest te snappen

13 likes