Forumergernissen

Als het topic er bijna alleen nog maar over gaat is dit blijkbaar toch wel wat diegenen interessant vinden? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Eerder mijn verbazing, hoé is dit interessant of relevant voor iemand?

3 likes

Inclusief de updates:

• Booster zit erin! Ben benieuwd!

• Nu twee uur later alleen een beetje een stijve arm!

/nocare sgat

41 likes

Of alleen Hij zit erin!
Zo nasty

2 likes

Ja, dat zei mn man vannacht ook

15 likes

Ik heb een protestbord gemaakt met ‘HUGO SPUIT ME VOL’ als grapje bij het enige feestje dat ik in de Corona-twee-weken dat het voorbij leek heb gehad. En nu vind ik het niet meer grappig, want deze kutsituatie houdt maar niet op.

5 likes

Ja dan ook weg met dat speelgoed uit het show je laatste aankopen topic anders ga ik daar ook al mn kinderaankopen in zetten

18 likes

Ja jullie hebben hodverdomme jullie eigen aankopen topic

Edit: oh je bedoelt volwassenen die speelgoed kopen? Directe permaban zou ik zeggen.

8 likes

En hoe druk het er altijd is in januari vergeleken met andere maanden.

10 likes

Vind sommige lijstjes ook gaan richting p.a. pro-ana

6 likes

Ik heb echt spijt dat ik uit nieuwsgierigheid in dit topic gekeken heb want nu heb ik flashbacks naar toen ik anorexia had en zelfde soort lijstjes qua hoeveelheid/voedingskeuzes bijhield per dag en postte 🥲 op negeer maar weer

8 likes

Ja ben altijd fervent poster daar geweest maar ben nu heel blij dat hij op negeer staat. Goed voornemen van dit jaar, geen dieten meer.

11 likes

Ik wilde deze ergernis opzoeken, maar ik kom er nu pas achter dat er een Members only gedeelte bestaat. Maja misschien maar beter haha

2 likes

Had ook geen idee van het bestaan van dat topic, lijkt me ook totaal niet passen in de context van dit forum?

Hoezo niet? Eetlijstjes mochten altijd gedeeld worden, maar he gewicht niet. Net naar de laatste paar eetlijstjes gekeken en ik heb niet het idee dat het pro A is. Lijkt me heerlijk om na het avondeten nog een lekkere cappuccino te drinken met stukje chocolade. Misschien dat de lijstjes daarvoor anders zijn.

6 likes

Het heeft niet altijd om eetlijstjes gedraaid, dat is nu effe ineen keer weer en straks zijn alle voornemens van de baan en is het weer rustiger daar.

Ik ben een tijdje actief geweest toen ik een methode volgde om gezonder te leven (niet als hoofddoel afvallen) en kon daar toen goed terecht voor tips en ervaringen.

4 likes

Ik kan het dus niet lezen dus geen idee wat de inhoud is, ik ga nu even heel kortzichtig af op de reacties die ik hier nu lees en de titel van dat topic “Strak in je badpak”. Het zal wel minder problematisch zijn dan hier nu word geïnsinueerd dan?

2 likes

Ja ik ben fan van het topic en de steunende sfeer, waardoor ik erin blijf kijken en posten, maar over eetlijstjes kijk ik altijd heen. Die geven me een heel vervelend gevoel… Nu er geen porties gedeeld mogen worden (wat ik overigens heel goed begrijp, gelukkig maar!), snap ik ook niet waarom ze niet gewoon in “Wat eet je vanavond” gedeeld worden. In een topic over afvallen krijgen ze weer zo’n lading…

6 likes

De laatste lijstjes vallen wel mee maar laatst waren er lijstjes die zorgwekkend waren. Je mag nu geen hoeveelheden meer posten. Maar alsnog vind ik de lijstjes weinig toevoegen aan dat topic. Voral ook omdat er veel mensen met verschillende gewichten zijn.
Ik erger me ook een beetje aan alle ww post maar goed er zijn mensen die dat wel fijn vinden.

21 likes

Ik hoop persoonlijk dat dat niet gebeurt haha, ik kom daar voor inspiratie, niet om me kut te voelen :joy:

5 likes