Fototopic Secret Santa

Ik heb het zelf nog niet uitgepakt. Zijn er nog meer mensen?

  • Ik moet mijn pakket nog uitpakken
  • Ik heb mijn pakket al uitgepakt

0 stemmers

1 like

ik doe niet mee dit jaar want ik wist niet dat je ook mee mocht doen in het buitenland :o ik vind het altijd zo’n leuk topic om mee te lezen, wat maken jullie er allemaal een werk van, echt super! volgend jaar als ik nog actief ben hier doe ik zeker mee! :smiley:

Huh nee echt dan pas :sob::sob::sob: dat duurt zo lang!

Ik ben gewoon vergeten foto’s te maken van mijn pakket! Was zo enthousiast toen de buurvrouw het kwam brengen. Heb veel dingen al gebruikt en ben al lekker aan het lezen. Maar van wie het komt… IK WEET HET ECHT NIET.

Ik moet nog uitpakken want het is nog onderweg! Zal waarschijnlijk pas na kerst toekomen, dus mss nog even wachten met raden?

Is die blauwe marker niet de blauwe pastelvariant ?

1 like

Maar moet er een ‘achterliggende gedachte’ of een ‘briljant idee’ achter de kleurkeuze van de marker zitten dan? Het is een pasteltint, dus een kleur waar je blijkbaar om gevraagd hebt. Ik vind het dan ook raar om je dan zodanig af te vragen waarom ze voor de blauwe heeft gekozen.

En nee, ik vind zelf niet dat iedereen maar lovend over zijn/haar pakketje hoeft te zijn, maar dit vind ik ook maar wat gek eigenlijk.

23 likes

Ik was voor bepaalde situaties al een beetje bang… je kent elkaar niet goed en dat maakt het wel lastig om een cadeautje te kopen voor elkaar. Ook al is je collage nog zo duidelijk. Dat is het risico een beetje natuurlijk. En tuurlijk mag je dan teleurgesteld zijn en dat ook eerlijk aangeven (vind ik).

9 likes

Maar moet dat zo openbaar? Had ze dan beter prive later naar haar santa kunnen doen vind ik. Ik vind het ook lullig voor haar santa overkomen,

5 likes

Aaaah ja sorry hoor ik kan het idd niet laten om te reageren. We doen zo ons best om dit een positief topic te houden en dat lukt behoorlijk goed maar jij reageert nu vrij fel op én Linus én Rockabye terwijl er in beide situaties niks aan de hand is / was naar mijn mening. En dan doe je ook nog eens niet mee.

Ik wil vooraaaaal niet verder het vuur opstoken maar misschien handig als anderen zich verder niet (negatief) bemoeien met de pakketjes van anderen. :relaxed:

Ik vind secret santa elk jaar weer mega leuk namelijk! Echt een van de hoogtepunten van het forum als je het mij vraagt.

Edit: geldt ook voor @Flopsyunicorn en anderen die ik niet persoonlijk hier in heb getagd

19 likes

Bijzonder dat je alleen op @Indolence reageert, terwijl een meer mensen kritisch zijn op de post hierboven.
Maar misschien valt mij dat alleen op. :thinking:

4 likes

Hoezo is het überhaupt bijzonder dat ik reageer?
Lees hier met plezier mee en dit viel me gewoon op.
Vandaar dat ik er op reageer

1 like

Maar waarom moet iedereen die -met plezier- mee leest in dit topic, maar niet zelf mee doet, dan negatief reageren?

EDIT: voor mij verpest dat een beetje de positieve sfeer, en dan vraag ik me af, waarom doe je dat, terwijl je zelf niks verstuurd en ontvangen hebt.

7 likes

Oh sorry heb het ff aangepast en jou er ook in getagd.
Mijn punt blijft overigens hetzelfde. Jammer dat er negatieve berichten verschijnen van mensen wiens pakketje het niet is en vooral van mensen die zelf niet eens meedoen.

Mochten er nog mensen over mijn berichten vallen stuur me aub een PB want ik wil dit helemaal niet in dit topic doen.

Vrede op aarde en vooral in dit topic wat mij betreft! :heart:

5 likes

Waaah wat vet die kaars, tof zo’n geluidsfragment!

Volgend jaar wil ik ook meedoen, superleuk nu al om mee te lezen, jullie zijn echt lief voor elkaar!

2 likes

Super leuk! Ik word zo blij als ik al die leuke pakketje zie.
Ik wilde al bijna vragen waar de onderzetters van zijn, ik vind het gewoon jammer dat ze niet te koop zijn :frown:
Weet iemand trouwens al waar die andere leuke onderzetters van zijn die eerder in een pakket van iemand anders zaten?

Hoe maak je die marmeren onderzetters dan? Is dat echt marmer of geverfd/getekend oid? Super gaaf

1 like

Ik heb mn pakje open gemaakt! Bedankt voor alles lieve Santa! Ik weet niet wie je bent… maar ik ga hard puzzelen


24 likes

Je kat is is ook tevreden met het pakketje, zie ik! Te schattig :slight_smile:

1 like

Kwantum of Leenbakker, als je die edelsteenachtige bedoelt