Haha o gut! Ik doe ook voor het eerst mee en beloof plechtig niet mee te werken aan zo’n inquisitie hahaha. Internet op z’n kleinst, genieten. Koop je kutmarkers dan zelf, toch?
Gefeliciteerd met je (forum?)verjaardag! Weet nog steeds niet precies wat die icoontjes betekenen.
Ik zit in het collagetopic ieders collage goed te bekijken en te bedenken wat ik voor diegene kan kopen. En soms denk ik “shiiit ik zou echt niet weten wat ik voor haar moet uitkiezen stress stress”.
Doen jullie dit ook?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oh, hoezo mag het niet? Ik was van plan dit te doen namelijk😅
Hahah ohja dit weet ik nog. Zij was helemaal ontevreden over dr pakket vsnwege die marker
Ik laat het elk jaar naar een pakketpunt sturen omdat ik bijna niet thuis ben om een pakketje aan te nemen. Dat werkt tot nu toe goed. Ik geef mijn eigen naam maar er heeft ook weleens Twijfelaar opgestaan denk ik en dat ging goed. @Marquez
Haha jammer dat het halve gesprek weg is
haha ik zit dit ook net te lezen, of nouja wat er nog van over is
Hahaha heerlijk
Volgens mij moet je officieel wel je eigen adres ook opgeven. Als ik een pakketje kom ophalen bij een punt, vragen ze ook altijd om m’n huisnummer en die zou er dan niet op staan. Maar ik weet niet hoe strikt ze daarin zijn hoor haha
Ja wat @houseofmemories zegt. En dan ligt het er maar net aan hoe makkelijk dat pakketpunt is. In principe kunnen ze het dan terugsturen (en ik las zelfs iets over weggooien?)
Ik weet niet hoe het bij PostNL gaat maar DHL heeft in ieder geval de mogelijkheid om op een pakketpunt of in een pakketkluis te laten bezorgen!
Ik heb een tijd gewerkt in een winkel met post nl punt. Daar mochten we geen pakketten uitreiken die niet op het adres van de ontvanger stonden, omdat het dan kan zijn dat het factuuradres ook niet op de naam van de ontvanger staat. Dan zou de winkel dus een factuur opgestuurd kunnen krijgen en de ontvanger met een gratis pakketje naar huis kunnen gaan.
*Dit is wel een ervaring van een paar jaar geleden.
Als je bij postnl kijkt moet je inderdaad wel t adres van de ontvanger hebben. Lijkt mij ook zonde als t pakket daarom verloren gaat als t is zoals @Memento_mori zegt.
We moesten vooral voorzichtig zijn met pakketten van bijvoorbeeld H&M, omdat die regelmatig op rekening/pas achteraf betaald worden. Maarja van de buitenkant kun je moeilijk beoordelen of een pakket al betaald is of niet. Dus dan moesten we het pakket retour sturen
Thanks voor de input! Toch maar mijn eigen adres gebruiken dan
Ik ben echt mega last minute laat. Omdat ik niet echt elke dag actief meepraat zoals anderen durf ik me steeds niet zo goed aan te melden. Ik vind het wel echt super leuk dus bij deze mijn vraag. Is het dan alsnog oké om mee te doen? Zo ja dan kopieer ik straks de lijst nog snel met m’n eigen naam erbij voor officiële aanmelding!
Natuurlijk! Iedereen is welkom. Het maakt helemaal niet uit als je niet vaak post. Daarom maken we de collages. Zo krijgt je Santa een goed beeld van wie jij bent.
Aah top helemaal leuk, bij deze:
Chesirecat
Jeminae
Madam Mikmak
xMillieeee
Bertie
SpeedOfSound
Paranimf
Marsepein
Jasmijntheetje
Canvastas
houseofmemories
Lentex
Acquiesce
Negativ
Luzarl
Girlpower
Dancingqueen
Barbamama
seveneleven
Findus
Duchess
Keekie
Melman
Teigetje
360
Andreya
kleinmaargroot
Mila
Quinoa
Doperwtje
Oprah
Ontherun
DrWrenKingston
Strawberry
Chasingrainbows
GrumpyHarry
Aile
Ohappyday
Hazel
Roguee
Madelief
Whoopdidoo
DikkeKip
Leverworst
Unquestionable
Fahrenheit451
Chippie
M0nan
notmycircus
Twijfelaar
Stofdoek
GEEZ.
Bergamot
Neverland
Soy peor
Pininhetweb
Greenie
Doe ik ook niet! En als ik iets post is het 8 van de 10 keer in een oppervlakkig roddeltopic ook in het coronatopic keer best wat mensen over me heen gekregen dus voel me hierin ook wat onzeker.
Maar hé… kerstgedachte
Zolang je maar niet de blauwe pastel marker koopt is er niks aan de hand