We zitten nu bij port grimaud & echt heerlijke camping dus zeker een aanrader! willen nog door naar bergen dus als iemand mooi plekje weet?
Oh klinkt heel goed! Hebben alleen nog maar 1 week dus willen ‘terug omhoog’ ipv verder weg van huis dus iets tussen cote d’azure en Nederland in. Gaat op lijstje voor volgende keer.
Heb je ook nog aanraders voor campings daar rond Annecy?
Wij gaan hoogstwaarschijnlijk in september 2 weken naar de Dordogne. Zoveel zin in!
Ging vroeger met m’n ouders altijd kamperen in Frankrijk. Lijkt me zo leuk om nu m’n eigen jeugdherinneringen te herbeleven!
Er zijn meerdere campings waar we nu naar kijken.
Iemand hier aanraders voor leuke campings in de Dordogne?
Wellicht Domaine du lac de feyt?
Is een camping waar vrienden van mij elk jaar naartoe gaan en ik ben daar 2 jaar geleden een weekje geweest. Het leuke van die plek is dat de camping aan een meer zit.
Ik ga morgen naar Parijs. Wat zijn leuke shoppingstraten/districten, behalve Champs Elysees?
De Marais! Daar heb je Rue de Rivoli, de kleine straatjes daaromheen hebben meer luxere winkels, rondom Place des Vosges, in en rondom Les Halles.
Ik weet alleen niet wanneer je gaat maar er is mega veel gesloten nu door alle onrust daar. Ook winkels als Zara.
Edit: oh morgen zie ik nu. Hoop dat er wat open is dan!
Alle pharmacys !
Ik heb maar weinig plekken gezien en alleen in Noord-Bretagne. Dinard vond ik echt heel sfeervol aan Promenade du Claire de Lune staan allemaal mooie huisjes met bloemen.
In Dinan heb ik de lekkerste zoete en hartige crêpes ooit op bij Crêperie de l’Horloge.
Hebben jullie nog leuke restaurant/bakkerij/lunch tipjes voor Lille? We gaan in oktober een weekendje
Ik up deze vraag even want zoek ook nog een leuk plekje voor vandaag haha.
Nog tips voor een vakantie met peuter in de Dordogne?
Heb er zoveel zin in!
Iemand nog tips voor Rouen? Vooral qua eten en shopping!
Heeft er iemand tips voor leuke plekken/restaurants in Limoges?
Ik ben op zoek naar een kindvriendelijke camping met stacaravans, Zuid Frankrijk, dichtbij/aan zee, heeft iemand een tip ?
Au paradis des campeurs in Les Issambres. Ligt tussen Saint Tropez en Cannes, vanaf de camping loop je zo het strand op (in een klein baaitje) en is een goede uitvalsbasis voor dorpjes of steden aan de Cote d’Azur.
La plage D’Argens! In Frejus.
Prairies de la mer in Grimaud: pal aan het strand, op loopafstand van stadje & genoeg leuke strandtentjes etc dus ideaal met kinderen.
Bedankt voor de tips!
Heeft iemand een aanrader voor een hotel in het centrum van Parijs?