Frankrijk topic

Ik vond dit wel een fijn restaurant toen we in Reims waren:

https://www.restaurant-gabrielle-reims.fr/Le-Restaurant-37

1 like

Mijn vriend zegt Brasserie le Jardin (wel wat chiquer)!

1 like

Rond Avignon heb je mooie steden zoals Nîmes en Uzès. Richting Uzès staat ook de Pont du Gard, een oud Romeinse brug.
Ik weet niet hoeveel uur je loopt op een dag, maar de dorpjes tussen deze steden zijn misschien ook wel de moeite waard.

2 likes

@Juuldie @Airy-fairy thanks hier kan ik wel wat mee :smirk:

4 likes

Afgelopen jaar struggle ik met burnout, ga nu elke week ecstatic dancen en dat doet me enorm deugd. Nu ga ik binnen 14 dagen wat soulsearchen in Parijs en zou daar ook graag gaan dansen maar ik lijk niks concreet te vinden op internet (ik zit niet op socials dus google voornamelijk). Heeft iemand ervaring of tips omtrent ecstatic dance in Parijs?

1 like

nog nooit van gehoord, is dit zoals biodanza?

1 like
2 likes

Wat is soulsearchen?

Op zoek naar jezelf gaan.
Veel (zeg niet dat mendown dat doet) door middel van yoga retreats op Bali, cacaoceremonies etc.

1 like

Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Frankrijk in omgeving Caen, Normandië. Heeft iemand toevallig nog leuke tips voor restaurants/musea?

Ik vond Caen echt onverwacht leuk! Heel bruisend, veel studenten en leuke eettentjes. Maar dat wist je misschien al haha. Wij zijn toen naar Memorial de Caen museum geweest over D-day en WOII en vond dat wel echt interessant (vooral om de kant van de Normandezen te lezen rond D day). En in de omgeving ervan is het leuk om naar een cidermaker te gaan, wij hebben er meerdere bezocht maar deze is in de buurt van daar: GAEC du Manoir de Grandouet

1 like