Roger Cavailles douchegels, Dexeryl body crème, alles van Nuxe en Caudalie.
Wij zijn nu ook daar in de buurt, gisteren aangekomen! We hebben best wat uitjes gepland staan dus als we iets leuks gedaan hebben, zal ik het hier wel laten weten.
La Rochelle is iig erg leuk en mooi
Ik vond Ile de re dit jaar echt geweldig, was wel in juni dus weet niet hoe leuk en (te) vol het is nu midden in hoogseizoen. In juni veel verlaten stranden, konden heerlijk overal fietsen, superlekker gegeten op verl plekken.
Wij zijn nu onderweg. Fijne vakantie! Ik zal ook nog wel even updaten als ik tips heb.
Iemand tips voor een fijne, betaalbare airbnb of hotel in Reims? Zoekfunctie leverde weinig op helaas! Heb zelf al wat gezocht, maar tips zijn altijd welkom
Wij gaan vandaag naar Île de Ré! Ben jij er nog? Ik vond (de markt bij) Brétignolles sur mer ook leuk.
Voor twee personen? Wij zaten in La Petite Maison de Jane (te vinden via Booking), vonden wij een prima accommodatie! Wij waren er met de auto en daar kan je op eigen terrein parkeren. Wel een kwartier of zo lopen naar het centrum.
Ik heb hier een paar nachten geslapen. Was prima en op loopafstand van het centrum. Ik kon op eigen terrein parkeren. Ik lees alleen in de recente recensies dat de weg openligt, dus als je hem voor binnenkort zou willen reserveren, misschien iets om rekening mee te houden.
Hoe was het?
Wij zijn eigenlijk niet verder gekomen dan Les Sables zelf. Ons kind wilt iedere dag zwemmen (huis met zwembad) en naar het strand. Strand bij het centrum en de boulevard is leuk en ook veel activiteiten voor kinderen langs de boulevard. Vandaag bij de zoo geweest, is heel klein maar toch 2u kunnen vermaken.
Oh we zijn wel bij Chateau de Talmont geweest. Leuk om te zien, ook de paardenshow!
Morgen gaan we fietsen huren en naar Saint-Gilles-Croix-de-Vie.
Ik denk dat we donderdag naar la Rochelle of Nantes gaan, en dan zit onze vakantie er al bijna op.
Ik vond het heel mooi daar, echt een aanrader! Les Sables zijn we ook een dagje geweest, heel leuk. Gisteren zijn we in Saint gilles croix de vie geweest. Prima voor twee of drie uurtjes. Ik weet niet hoe oud je kind is maar wij hebben ook een dagje Chateau des avonturiers gedaan, was voor onze kinderen fantastisch. Wij gaan helaas morgen weer naar huis (gezien het weer nu niet heel erg).
Aw chateau wilde we doen maar is er niet meer van gekomen, voor een volgende keer op het lijstje. Hij is bijna 4. Die van jou?
Ondanks de slechte voorspelling hebben wij de laatste dagen toch heerlijk weer gehad. Woensdag op een avond marktje gestuit in la Chaume. Markt zelf stelde niet veel voor maar wel een leuk sfeertje en daar heerlijk gegeten.
We zijn van plan nog eens terug te gaan naar deze streek, echt goed bevallen.
Heeft iemand nog leuke restaurant tips in Parijs die een beetje vega-friendly zijn? Mag vanalles zijn qua keuken!
Le Petit Cambodge.
Jah Jah by le Tricycle, heel betaalbaar Afrikaans & 42 Degrés, Raw Food, wel wat duurder. Allebei vegan restaurants