Frankrijk topic

Ik ben zo in Parijs en ga lekker naar de pharmacy, wat zijn jullie ultieme Franse drogisterij tips? (Dierproefvirj is fijn, maar andere tips zijn welkom)

Plus ik wil voor een nieuw zwanger persoon graag iets lekkers uit de pharmacy halen. Heeft iemand daar aanraders voor? Zelf heb ik daar weinig kennis van.

Nuxe olie, klorane shampoo, embryolisse crème

1 like
  • Nuxe olie
  • Nuxe douchegel Deze
  • avene bodylotion in een pot
  • caudalie vinoperfect serum
3 likes

Roger Cavailles douchegels, Dexeryl body crème, alles van Nuxe en Caudalie.

2 likes

Wij zijn nu ook daar in de buurt, gisteren aangekomen! We hebben best wat uitjes gepland staan dus als we iets leuks gedaan hebben, zal ik het hier wel laten weten. :relaxed:

1 like

La Rochelle is iig erg leuk en mooi

1 like

Ik vond Ile de re dit jaar echt geweldig, was wel in juni dus weet niet hoe leuk en (te) vol het is nu midden in hoogseizoen. In juni veel verlaten stranden, konden heerlijk overal fietsen, superlekker gegeten op verl plekken.

1 like

Wij zijn nu onderweg. Fijne vakantie! Ik zal ook nog wel even updaten als ik tips heb.

1 like

Iemand tips voor een fijne, betaalbare airbnb of hotel in Reims? Zoekfunctie leverde weinig op helaas! Heb zelf al wat gezocht, maar tips zijn altijd welkom

Wij gaan vandaag naar Île de Ré! Ben jij er nog? Ik vond (de markt bij) Brétignolles sur mer ook leuk.

Voor twee personen? Wij zaten in La Petite Maison de Jane (te vinden via Booking), vonden wij een prima accommodatie! Wij waren er met de auto en daar kan je op eigen terrein parkeren. Wel een kwartier of zo lopen naar het centrum.

2 likes