Wat je even kwijt wil #30

Waar ik vroeger werkte deden we een kleine chocoladeletter in de bestelde schoenen van de klant. :smiley:

10 likes

Dat klinkt ontzettend leuk!

Eeuh geen idee, het is gewoon zo’n stoffen Eastpak rugzak, maar wel met een leren onderkant. Maar heb hem wel vaker gewassen maar dit probleem nog nooit gehad :frowning:

Misschien even in een emmer met azijn en water dompelen en dan nog een keer wassen en dan azijn als wasverzachter gebruiken?

Goeie, ik ga hem eerst nog een keer wassen maar als dat niet werkt ga ik dat proberen! Thanks :yum:

Kom maar door

4 likes

Als ik weer al die blote enkels zie met dit weer denk ik echt, wat is er mis met jullie. Ik ben zelf een enorme koukleum en kom het liefst van november tot maart ongeveer niet buiten. Misschien hebben zij nergens last van maar ik kan me er niks bij voorstellen

11 likes

Ik ging net 5keer bijna op mn bek omdat het zo glad is op de stoep

Ik heb net mijn baby afgegeven bij de dierenarts, want zijn tand moet getrokken worden :cry: ik had liever dat ze mijn tand zouden trekken

Ik had even een error: waarom zou je je baby aan een dierenarts geven? En hoezo heeft een baby al tanden die getrokken moeten worden?

Maar ik ga ervan uit dat het om een dier gaat. Sterkte in elk geval!

33 likes

Welke aanhef zouden jullie gebruiken voor een Engelstalig Sinterklaasgedicht als je die persoon niet kent?

Dear @anon42392789,

This is what I would do,
Hope this helps you.

Love, Sinterklaas and Pieterbaas

27 likes

Dear @Lemongrab
That is a nice gesture
because I feel way too much pressure
:wink:

8 likes

Holy shit het is fucking koud.

En mn monki bestelling kwam net. Ik loop altijd meteen naar de deur zodat de postbode niet zo ver hoeft te lopen. Kom ik aan bij het gek, liggen er echt serieus ongeveer 30 pakketjes die in mijn gebouw bezorgd moeten worden. Echt genant gewoon.

Dear Helvegen,

Not to worry my love,
I’m confident you’re poetry skills will be way above
average. If the rhyming doesn’t work out just add some glitter,
It gives you leverage and makes every poem litter.
Have faith in yourself and don’t make a scene,
Because you are the one and only
c2UC

34 likes

Ik kwam net een man tegen in winterjas en alleen … een onderbroek.

16 likes

Ik twijfel dus altijd even of ik moet vragen of ik iets kan doen. Maar deze jongeman leek eigenlijk helemaal zen met zijn blote benen.

Ah misschien verward? Sneu!

2 likes

Thank you for being so nice
A Sinterklaasgedicht is always a sweet surprise.
And that glitter quote is the cherry on top,
keep rhyming, never ever stop!

In the end I was able to come up with this
(It’s just what it is)

Dear persoon die ik heb getrokken,

14

8 likes

Dat klinkt wel als iemand die verward is.

Ik net een bouwvakker met zo een reflecterend pak met alleen een korte broek :sob:

1 like