Fuck kerst

Wat naar om mee te maken. Op welke dag dan ook, niet alleen kerst. Dikke knuffel voor jullie!

Ik kreeg ineens een astma-aanval bij mijn schoonouders. Met als gevolg dat we er maar 2 uur geweest zijn (en alsnog geterroriseerd door de 2 neefjes van mijn vriend).

Geluk bij een ongeluk?
Gaat het net je? :heart:

Ja, ik had mijn pompjes thuis. Dus nu gaat het weer!

3 likes

Zo… Lekker thuis! Kind slaapt, pyjama aan. Morgen werken dus gewoon weet normaal alles.

2 likes

Even zeuren hoor. Vandaag was de eerste keer dat de vriendin van mijn broer bij ons thuis was met kerst, maar jezus die meid mag wel wat meer manieren krijgen. Ik was er eigenlijk al klaar mee toen ik mijn broer had geappt om te vragen of hij een spelletje mee wilde nemen ā€œMaar vriendin vindt spelletjes niet leuk.ā€ Oke, dan past ze zich maar aan dacht ik. Toen appte hij dat wij anders wel met z’n allen een spelletje konden doen en dat zij zichzelf wel ging vermaken door te lezen. Ja, gezellig man! Vervolgens toen ze er waren, heeft ze op geen enkel moment gevraagd of ze bijvoorbeeld kon helpen met het eten klaar maken of tijdens het afruimen. En last but not least: toen ze weggingen kwam er nog geen dankjewel er vanaf.

Leuke meid.

10 likes

Ohja en als kers op de taart: tante met drankprobleem heeft het weer eens op het zuipen gezet, dus de huistelefoon draait overuren met haar geblaat.

Hier viel het mee totdat mn zus binnenkwam.

Want ze heeft zon zwaar leven… echt niemand heeft het zwaarder dan dat zij het heeft…
Dus wat er ook gebeurt alles is kut. Krijgen we een stuk hazelnootschuim taart. Meteen schreeuwen GADVERDAMME DAT EET IK NIET! En dan zon gezicht er bij van een kind van 4 wat spruitjes krijgt opgeschept…
Zegt Mn moeder ; heb een moorkop voor je gehaald.
En dan niet zeggen dankje of wat fijn . Nee de reactie was; nou gelukkig dan maar he .
Zijn we filmpjes gaan kijken van vroeger en ik was op dat filmpje in Mn gothic fase… nou haha super leuk. De hele tijd roepen ; moet je zien hoe je er uit ziet! Haha wat debiel . Ik kwam best vaak in beeld en werd het wel een beetje zat. Dus toen zij ik beeld kwam zei ik ook iets in de trant van ; nou… jij bent er niet echt op vooruitgegaan meid!
Helemaaaaaal pislink.
Vervolgens wilde ze haar kerstcadeau’s uitpakken en toen deed ze daar weer negatief over …

Echt dat mens kan zich gewoon nooit aanpassen.
Iedereen was super relaxed … zelfs mn moeder was zen. Gaat zij lopen kutten !

3 likes

Mehhh jammer, wat iemand dan kan bezielen he.

@byefelicia Fijne aanwinst voor de familie zo te horen :upside_down_face:

Hopelijk is iedereen nu weer veilig en wat minder ongelukkig thuis. Nog 1 dagje en de narigheid is voorbij.

1 like

Ja geen idee!!

Ik blijf hier tukken dus zit morgen ook nog in deze gezelligheid .

Pure horror

Ohhhh sterkte dan nog even

Is er een fuck oud en nieuw topic of mag ik mijn frustraties daarover hier ook kwijt?

Kerst is me (tot nu toe) alles meegevallen dus ben een tevreden mens!

1 like

Hoe oud is ze? Ik hoop dat het een soort onzekerheid is ofzo

Brand los!

1 like

Oud en nieuw is ook welkom!
Dus gooi het er maar uit.

Ik wil graag voor 12 uur met een stel vrienden doorbrengen en na 12 uur met een andere vriendengroep, maar iedereen doet zo moeilijk en is totaal niet behulpzaam. Vroeg op een vrij nette manier of we de plannen wat konden wijzigen omdat dag voor mij makkelijker zou zijn, dat resulteerde in een halve ruzie en ā€œik vier het dan wel in een andere plaatsā€.

Mensen kunnen zo moeilijk doen om niks. Echt vervelend, hoop voor je dat het nog losloopt en dat je je eigen plannen kunt uitvoeren!

1 like

Nou goddank is het morgen weer af. Ik heb best een aardig gezin maar god na 2 dagen wil ik echt ogen uit krabben. Vader boos omdat ik de muziek zachte zette en de kat op tafel zat. Moeder boos omdat mijn kleren niet netjes genoeg zijn, het eten niet lukt en we te weinig doen. Broertje chagrijnig omdat hij in discussie was met m’n vader die weigerde toe te geven.

Maar oh wat enig allemaal

Gister overleefd, met toppunt de opmerking van mijn moeder; als er ooit kleinkinderen komen. Ja als, heb geen vriend. Vind het zelf ook niet leuk. Allemaal door (mijn excuses) een nogal lelijke ketting van mijn oma… alsof ik dat ding door wil geven aan mijn kinderen… Nog 1 avond met familie overlevenšŸ˜